Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00504712/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwisowanie, konserwacja i przegląd urządzeń i instalacji Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, elektrycznej, teletechnicznej w budynkach UMWW w Poznaniu w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-714
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umww.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umww.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.umww.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwisowanie, konserwacja i przegląd urządzeń i instalacji Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, elektrycznej, teletechnicznej w budynkach UMWW w Poznaniu w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91b2f945-8918-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018494/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Serwis instalacji SSP, DSO, elektrycznej i teletechnicznej w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504712
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA-IV-3-1.272.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie polega na wykonaniu usługi serwisowania, konserwacji i przeglądu przedmiotowych urządzeń i instalacji w
trzech lokalizacjach UMWW. Instalacje te pod względem funkcji i budowy są zbieżne i mogą być obsługiwane przez taki
sam podmiot.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ.
4. Zamawiający nie stawia wymogu z art. 95 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 555960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 594918,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 555960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IB Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 241805659
7.3.3) Ulica: ul. Klinkierowa 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-104
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 555960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
- Wykonanie przeglądów elektrycznych w budynkach administrowanych przez Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi
- Całodobowe pogotowie techniczne oraz wykonywanie bieżących napraw i konserwacji instalacji w nieruchomościach, stanowiących własność Gminy Knurów, zarządzanych przez MZGLiA w Knurowie
- ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZEGLĄDZIE I KONSERWACJI CENTRAL WENTYLACYJNO-KLIMATYZACYJNYCH, AGREGATÓW CHŁODNICZYCH I KLIMATYZATORÓW TYPU SPLIT, ZAINSTALOWANYCH W OBIEKCIE SZPITALA MBNP
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych elektrycznych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
- Konserwacja i obsługa instalacji CO, instalacji ciepłej wody, instalacji wodno-kanal., kotłowni olejowej, węzłów cieplnych, studni głębinowych, stacji uzdatniania wody, hydroforni (...)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.