eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Realizacja przedsięwzięcia budowlanego w trybie "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn.: "Branżowe Centrum Umiejętności w Wałbrzychu w dziedzinie Mechatroniki" (4)



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja przedsięwzięcia budowlanego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Branżowe Centrum Umiejętności w Wałbrzychu w dziedzinie Mechatroniki” (4)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,144841,2e5038f281ca634adf186f56b42294a4.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja przedsięwzięcia budowlanego w trybie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pn.: „Branżowe Centrum Umiejętności w Wałbrzychu w dziedzinie Mechatroniki” (4)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a585fc8e-7493-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030879/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Branżowe Centrum Umiejętności w Wałbrzychu w dziedzinie Mechatroniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Odbudowy (Next Generation EU) w ramach Europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility - RRF)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.87.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1) opracować kompleksową, pełnobranżową dokumentację projektową opatrzoną nadzorem autorskim oraz uzyskać na jej podstawie niezbędne do realizacji decyzje administracyjne, w tym decyzję o pozwoleniu na budowę. Dokumentacja powinna zawierać w szczególności:
a) mapy geodezyjne sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych
b) szczegółową inwentaryzację terenu objętego opracowaniem
c) koncepcję architektoniczną funkcjonalno-przestrzenną budynku wraz z zagospodarowaniem terenu objętego opracowaniem,
d) projekt budowlany wielobranżowy, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), tj. projekt zagospodarowania działki lub terenu (PZT), projekt architektoniczno-budowlany (PAB) i projekt techniczny (PT),
e) wszystkie uzgodnienia wymagane przepisami prawa, opinie, niezbędne warunki techniczne, zatwierdzenia, pozwolenia i odstępstwa,
f) uzgodnienia przez rzeczoznawców jeżeli jest to wymagane ds.: przeciwpożarowych, sanitarno-higienicznych oraz BHP,
g) projekty rozbiórek obiektów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi,
h) projekty wykonawcze wielobranżowe,
i) projekty umeblowania budynku,
j) projekt aranżacji wnętrz zawierający m.in. projekty kolorystyki wnętrz, doboru materiałów (z uwzględnieniem wyposażenia w meble z załącznika nr 5 do PFU, sprzęt dydaktyczny z załącznika nr 6 do PFU, armaturę sanitarną itp.)
k) projekty technologiczne,
l) charakterystykę energetyczną, którą należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej,
m) dokumentację powykonawczą budowlaną,
n) dokumentację powykonawczą geodezyjną,
o) projekt organizacji ruchu na czas budowy (w przypadku zaistnienia takiej konieczności),
p) instrukcję eksploatacji i użytkowania obiektu wraz z terenem przyległym,
q) oceny i opinie konstrukcyjne oraz ekspertyzy w zakresie niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę oraz realizacji obiektu,
r) instrukcję bezpieczeństwa pożarowego,
s) inne wynikające z przepisów prawa, uzyskanych uzgodnień, niezbędne do uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych/pozwolenie na rozbiórkę oraz do uzyskania dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa,
t) dokumenty, o których mowa w PFU,
2) wykonać, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1, roboty budowlane mające na celu budowę Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki wraz z zagospodarowaniem terenu i dostosowaniem całości zamierzenia budowlanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym wykonanie w szczególności:
a) rozbiórki obiektów kolidujących z rozwiązaniami projektowymi – m.in. istniejącego budynku dydaktycznego w którym odbywają się zajęcia fryzjerskie, placu manewrowego do nauki jazdy, ogrodzenia,
b) zagospodarowania działki z dostosowaniem obiektu do kształtu dostępnego terenu, wykonania robót drogowych, utwardzeń terenu, ogrodzenia terenu, miejsc postojowych, miejsca na odpady stałe, elementów małej architektury,
c) budowy budynku dostosowanego do potrzeb Branżowego Centrum Umiejętności, m.in.:
- dostosowanie budynku do wymogów obowiązujących przepisów prawa (w tym dostosowanie do przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
- wykonanie elementów konstrukcyjnych budynku,
- wykonanie sieci zewnętrznych wraz z przyłączami: wodociągowym, ciepłowniczym, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, elektrycznym, teletechnicznym
- wykonanie całości instalacji wewnętrznych i zewnętrznych,
- wykonanie podłoża pod posadzki, montaż elementów obudowy ścian i dachu,
- dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- dostawa i montaż wyposażenia higieniczno – sanitarnego (dostawa i montaż wyposażenia meblowego dla całego obiektu poza zakresem przedmiotu Umowy),
- roboty wykończeniowe – malowanie i okładziny (ściany, posadzki, sufity)
- wykonanie systemu fotowoltaiki,
- dostawa i montaż platformy dla niepełnosprawnych,
- wyposażenie obiektu w urządzenia p.poż. na podstawie opracowanej przez Wykonawcę Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i scenariusza rozwoju zdarzeń w trakcie pożaru,
d) inne wynikające z PFU oraz konieczności dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów prawa
3) Uzyskać ostateczną decyzję administracyjną o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub inny dokument zezwalający na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa.
2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 4.1 zostaje podzielony na następujące etapy, obejmujące niżej wymienione zakresy:
1) I Etap: wykonanie koncepcji projektowej przedstawiającej układ funkcjonalno-przestrzenny bu-dynku wraz z zagospodarowaniem terenu objętego zamierzeniem budowlanym – 2 egz.,
2) II Etap:
a) wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego (PZT, PAB i PT) (wraz z koniecznymi uzgodnieniami) – 5 egz.,
b) przygotowanie i złożenie do organu administracji architektoniczno-budowlanej, wraz z niezbędnymi załącznikami, wniosku o pozwolenie na budowę– 2 egz.
c) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) Etap III:
a) wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż – 3 egz.,
b) wykonanie projektu wyposażenia meblowego i wyposażenia w sprzęt dydaktyczny wraz z przedmiarami robót kosztorysami inwestorskimi i STWiORB- 3 egz.,
c) wykonanie projektu aranżacji wnętrz wraz z wizualizacjami (z uwzględnieniem wyposażenia w meble, sprzęt dydaktyczny, armaturę sanitarną itp.) - 3 egz.
d) wykonanie STWIORB – 3 egz.,
4) Etap IV: wykonanie Robót i zgłoszenie gotowości do odbioru Robót,
5) Etap V: uzyskanie ostatecznej decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania lub uzyskanie innego dokumentu zezwalającego na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu Umowy,
3. Lokalizacja inwestycji: - dz. nr: 177/17 obręb 4 Szczawienko, 58-306 Wałbrzych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10578000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17777777,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10578000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Rudziński Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Restel”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8862390925

7.3.3) Ulica: Romana Piotrowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-309

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Projektowanie - SK DESIGN Karol Grzondziel, ul. Młynarska 29; 58-300 Wałbrzych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10578000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.