eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiekowice › Dostawa trzech wież ratowniczych w ramach zadania "Wzmocnienie bezpieczeństwa nadmorskich plaż Gminy Darłowo"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa trzech wież ratowniczych w ramach zadania „Wzmocnienie bezpieczeństwa nadmorskich plaż Gminy Darłowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W WIEKOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331446685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 61

1.5.2.) Miejscowość: Wiekowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 609 105 309

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospwiekowice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://osp.gminadarlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b100de64-9a71-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


stowarzyszenie OSP Wiekowice

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa trzech wież ratowniczych w ramach zadania „Wzmocnienie bezpieczeństwa nadmorskich plaż Gminy Darłowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b100de64-9a71-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00574005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020 w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” Priorytet nr 4 Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSPW/2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 92943,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech wież ratowniczych w ramach zadania „Wzmocnienie bezpieczeństwa nadmorskich plaż Gminy Darłowo” dofinansowanego z Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (Kody CPV):
44212230-0 Wieże.
3. Specyfikacja wieży ratowniczej będącej przedmiotem zamówienia:
1) budynek/baza o wymiarach ok. 2450 mm x 2000 mm, wysokość całkowita ok. 4100 mm wsparta na czterech nogach posadowionych na stalowych płozach;
2) ściany wykonane z drewna konstrukcyjnego o przekroju ok. 120 x 45 mm oraz płyty stolarskiej, wodoodpornej o grubości ok. 12 mm;
3) podłoga wykonana ze sklejki antypoślizgowej o grubości ok. 15 mm;
4) dach jednospadowy, odchylony ku tyłowi, wykonany z drewna, pokryty plandeką PCV o wzmocnionej trwałości;
5) otwory okienne na ścianach bocznych oraz od frontu;
6) ramy okienne wypełnione plexi, dodatkowo zabezpieczone klapami (okiennicami) podnoszonymi do góry w formie daszku;
7) drzwi drewniane z klamką oraz wkładką patentową;
8) taras z jednej strony (od frontu) na wysokości ok. 1,5 m, o głębokości ok. 1,00 m, z balustradą drewnianą, na podłodze wypełnienie z desek o przekroju ok. 120 x 20 mm;
9) podbieg drewniany o długości ok. 4100 mm, z poręczami drewnianymi, deski na podbiegu o przekroju ok. 120 x 20 mm, ułożone horyzontalnie;
10) końcówka podbiegu z unoszoną klapą do pozycji wertykalnej, stanowi zabezpieczenie przed wejściem osób postronnych, na wieżę poza godzinami pracy ratowników;
11) trap zamocowany do konstrukcji na stalowych zaczepach, zabezpieczony przed wypięciem stalową linką;
12) całość malowana: bazą ochronną zabezpieczającą przed wilgocią dwukrotnie impregnatem barwiącym,
13) wieża zaopatrzona w regulamin użytkowania.
4. Dopuszcza się odchyłkę od podanych wymiarów +/- 10%.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (nie eksploatowany), wolny od wad fizycznych.
6. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony na adres Centrum Sportów Wodnych, ul. Dąbkowicka 7, 76-156 Dąbki w dniach roboczych w godzinach 7:30-14:30.
7. Koszty transportu, ubezpieczenia w trakcie transportu i rozładunku ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego o dostawie z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem..
9. Ilekroć w dokumentach zamówienia znajduje się wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą spełniały kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis materiałów i produktów równoważnych oraz wykazać, że spełniają one kryteria zastosowane przez zamawiającego w celu oceny równoważności.
10. Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu w ramach Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” PO RYBY 2014-2020 w ramach działania „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez społeczność” Priorytet nr 4 Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44212230-0 - Wieże

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART & HAUS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8513188510, REGON 362849108

7.3.3) Ulica: ul. Lutniana 39

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-425

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.