eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa oleju opałowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-21

Kraków: Dostawa oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 200573 - 2007; data zamieszczenia: 21.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Krupnicza 42a, 31-123 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4223218, 0604 845344, fax 012 4223218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ckp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego (lekkiego) w sezonie grzewczym 2007/2008 do budynku wydziału budowlanego Centrum Kształcenia Praktycznego w Krakowie przy ul. Wesele 41 spełniającego wymagania normy PN-C-96024 dla gatunku L-l i posiadającego następujące parametry: - gęstość w temperaturze 15 C nie wyższa niż 860 kg/m3 - zawartość siarki nie większa niż 0,20 %/m/m - wartość opałowa nie mniejsza niż 42,60 MJ/kg - temperatura zapłonu min. 56 ° C - zawartość wody max. 200 mg/kg - oraz inne określone w powyższej normie. Przewidywana ilość dostarczonego oleju w sezonie ogółem: 60.000 litrów. W zależności od warunków atmosferycznych ilość dostarczonego oleju opałowego może ulec zmniejszeniu. Kotłownia posiada zbiornik na olej opałowy o pojemności 6 000 litrów oraz złącze zewnętrzne do tankowania oleju. Dostawy będą się odbywać sukcesywnie w terminach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg. Miejscem dostawy jest budynek Wydziału budowlanego z siedzibą w Krakowie ul. Wesele 41

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności: 1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 2.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do realizacji zamówienia, 2.1. dysponują odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni - przynajmniej jeden samochód umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników wyposażony w system pomiarowy - legalizowany licznik przepływowy, 2.2. dostawę oleju opałowego wykonają na koszt własny. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców. 4. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. SIWZ. 5. W sytuacji, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczeń lub autentyczności dokumentów przeprowadzone zostanie postępowanie wyjaśniające. O postępowaniu wyjaśniającym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę, którego czynności dotyczą. Zawiadomiony Wykonawca może składać wszelkie oświadczenia i przedstawiać wszelkie dowody potwierdzające prawdziwość kwestionowanych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru - załącznik nr 1. 1.2. Wzór oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. - załącznik nr 2. 1.3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 3. 1.4. Oświadczenie wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 4. 1.5. Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 5. 1.6. Zaakceptowany przez wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 6. 1.7. Wzór oświadczenia o zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - załącznik nr 7. 1.8. Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u.p.z.p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 8. 1.9. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.10. Koncesja wymagana zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (dz. U. Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.). 1.11. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 1.12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 1.13. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a). 1.14. Informację o dysponowaniu odpowiednim zapleczem technicznym w zakresie środków transportu pozwalającym dostarczyć olej opałowy do kotłowni - przynajmniej jeden samochód umożliwiający bezpośredni wlew oleju opałowego do zbiorników - załącznik nr 9. 1.15. Polisa potwierdzająca iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Forma dokumentów: 2.1. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu. Powyższy zapis nie dotyczy pełnomocnictw, które muszą być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2.2. Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 2.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem winien dokonać Pełnomocnik. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 3.2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt 9.1. specyfikacji - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 9.3.1 specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 3.3.1. każdy z osobna - dotyczący ich dokument wymieniony w punkcie 9.1.9. specyfikacji; 3.3.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika 1a do specyfikacji (dokument wymieniony w pkt 9.1.1. specyfikacji); 3.3.3. dokumenty wymienione w punktach 9.1.5., 9.1.6. specyfikacji. 3.4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punktach: 8.1. specyfikacji oceniane będzie łącznie. 3.5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 3.6. Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu z postępowania, gdy okoliczność skutkująca wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ckp.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego ul. Krupnicza 42a 31-123 Kraków lub e-mail ckpkrakow@interia.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 09:50, miejsce: Centrum Kształcenia Praktycznego, 31-123 Kraków, ul Krupnicza 42a, I piętro - sekretariat od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 7.30 - 15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.