eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa 4 zestawów artykułów i sprzętu sportowego na potrzeby zajęć "Cross trening" dla uczniów 4 szkół średnich



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 4 zestawów artykułów i sprzętu sportowego na potrzeby zajęć „Cross trening” dla uczniów 4 szkół średnich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum GovTech

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 525609536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Chrystiana Szucha 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-918

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@centrumgovtech.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrumgovtech.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 4 zestawów artykułów i sprzętu sportowego na potrzeby zajęć „Cross trening” dla uczniów 4 szkół średnich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9614bf-a4b2-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00573219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00407750/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu na potrzeby zajęć "Cross trening" dla uczniów szkół średnich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
art. 305 pkt 2) ustawy Pzp.

Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym oznaczonym numerem sygnatury TP.05.2023, wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (jako niezgodne z warunkami zamówienia) a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-e626f3ac-8470-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 518826,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 zestawów artykułów i sprzętu sportowego na potrzeby zajęć „Cross trening” dla uczniów 4 szkół średnich, zwanych dalej również „Sprzętem”.
2. Opis przedmiotu zamówienia i minimalne wymagania przedmiotu zamówienia (składającego się na każdy jeden zestaw) opisano w Tabeli nr 1 pn. „Wykaz sprzętu” znajdującej się w treści Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ - Zał. nr 1 do Zaproszenia do negocjacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 8) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Uzasadnienie faktyczne:
W toku negocjacji z wolnej ręki, które odbyły się w dniu 19 grudnia 2023 r. Wykonawca wskazał na brak możliwości realizacji całości zamówienia w terminie przewidzianym w Zaproszeniu. Zamawiający nie ma możliwości przesunięcia terminu realizacji zamówienia. Tym samym Strony uzgodniły o zakończeniu negocjacji a Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.