eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Przebudowa drogi leśnej nr 98 nr inw. 220/178 w leśnictwie Kąśna Górna o długości ok. 1350 mb



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi leśnej nr 98 nr inw. 220/178 w leśnictwie Kąśna Górna o długości ok. 1350 mb

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545576

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GENERAŁA ANDERSA 1

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146514205

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gromnik@krakow.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gromnik.krakow.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gromnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi leśnej nr 98 nr inw. 220/178 w leśnictwie Kąśna Górna o długości ok. 1350 mb

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0017f02-4d79-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00446884/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi leśnej nr 98 w l. Kąśna Górna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1347455,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa drogi leśnej nr 98 nr inw. 220/178 w leśnictwie Kąśna Górna o długości ok. 1350 mb

Oferta złożona w postępowaniu musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SWZ i dokumentacji projektowej.
Lokalizacja remontowanej drogi leśnej nr 98 nr inw. 220/178 w leśnictwie Kąśna Górna o długości 1350 mb położonej miejscowości Paleśnica dz. ewid. 378, Jamna dz. ewid. 246, 247, gmina Zakliczyn.
2) Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi leśnej nr 98 w leśnictwie Kąśna Górna, która wykonywana będzie na długości 1370m. Trasa przebudowywanej drogi leśnej przebiegać będzie po śladzie istniejącym. Drodze zostaną nadane odpowiednie parametry techniczne, takie jak poszerzenia na łukach, pochylenia poprzeczne, zastosowanie mijanek, wynikające z istniejącego ukształtowania i zagospodarowania terenu. Szerokość jezdni drogi leśnej wynosić będzie 3,5m wraz z poszerzeniami na łukach poziomych. Na jezdni w km 0+000 – 1+370 wykonana zostanie nawierzchnia bitumiczna. Zaprojektowano wykonanie 3 warstw z betonu asfaltowego – warstwa wyrównawcza grubości 7 cm z mieszanki AC22P, warstwa wiążąca grubości 5 cm z mieszanki AC16W oraz warstwa ścieralna o grubości 4 cm z mieszanki AC11S. W km 0+679,55 – 0+853,95; 0+882,58 – 0+955,28; 0+985,09 – 1+370 zaplanowano wykonanie stabilizacji istniejącego podłoża cementem o grubości warstwy 30cm do Rm=2,5MPa. W ciągu drogi leśnej projektuje się pobocza o szerokości 0,25 – 0,5m z lokalnymi poszerzeniami na 1,5m. Pobocza należy uzupełnić kruszywem łamanym (kliniec) 4/31,5mm stabilizowanym mechanicznie w warstwie o grubości 16cm po zagęszczeniu. W km 0+246,13; 0+486,59; 0+777,90; 1+118,21 zaprojektowano mijanki o nawierzchni z kruszywa łamanego (kliniec 4/31,5 mm) stabilizowanego mechanicznie w warstwie o grubości 16 cm po zagęszczeniu. Zaprojektowano mijanki o długości 23m oraz szerokości 3,0m wraz z poszerzeniem na łukach poziomych. Wszystkie zjazdy na szlaki zrywkowe należy uzupełnić kruszywem łamanym (kliniec 4/31,5 mm) stabilizowanym mechanicznie w warstwie o grubości 16 cm po zagęszczeniu. Zjazd na drogę gminną w km 1+365,62 wykonać należy o nawierzchni bitumicznej. Konstrukcja analogiczna do konstrukcji jezdni. Wlot i wylot przepustu pod zjazdem w km 0+150,96 należy ubezpieczyć poprzez wykonanie ścianek czołowych kaszycowych o konstrukcji z okrąglaków modrzewiowych o średnicach od 15 cm do 20 cm łączonych klamrami ciesielskimi.
1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową i poleceniami Inspektora Nadzoru. Roboty pomiarowe dla potrzeb robót oraz wszelkie koszty z tym związane obciążają Wykonawcę i powinny być wliczone w cenę umowną.
2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych z jakiegokolwiek źródła materiały będą pozyskiwane. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem materiałów na teren budowy.
3) Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót.
4) Sprzęt dopasowany do zakresu robót powinien spełniać wymogi BHP.
5) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska i zaleceniami Zamawiającego
6) Wykonawca na własny koszt wykona oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót.
7) Szczegółowy opis Przedmiotu Zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
8) Informacje dodatkowe dotyczące realizacji zamówienia: Zamawiający zastrzega, że mogą wystąpić ograniczenia tonażowe – odpowiednie nośności pojazdu pojawiające się na drogach do projektowanej inwestycji. Powyższe należ wziąć pod uwagę przy przygotowaniu oferty. Utrudnienia w tym zakresie nie będą mogły stanowić podstawy do zmiany ceny. Wykonawca jest odpowiedzialny za uzyskanie stosownej zgody od zarządcy dróg publicznych na przewóz materiałów i sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia.
Transport materiałów na teren wykonania robót należy wykonać środkami transportu dostosowanymi do tonażu określonego na drogach dojazdowych do miejsca prowadzenia robót. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia kosztorysowego Wykonawca uwzględni:
1) w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność,
2) wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień
i zobowiązań wzajemnych,
3) wykonanie czynności związanych z pomiarami geodezyjnymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji robót i dokonania odbioru robót objętych zamówieniem,
4) doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia,
5) naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia.
Warunki rękojmi i gwarancji:
1) Na wykonany cały Przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca wystawi i wyda Zamawiającemu dokument gwarancyjny w rozumieniu przepisu art. 5773 Kodeksu cywilnego.
2) Bieg wszystkich okresów rękojmi i gwarancyjnych rozpoczyna się z dniem następującym po dniu podpisania przez Strony protokołu bezusterkowego odbioru końcowego
3) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót.
Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę określono w punkcie 25 SWZ.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji Przedmiotu zamówienia odrębnie dla każdej części zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy pracowników fizycznych w tym; kierowców, operatorów sprzętu w pełnym wymiarze czasu pracy. Szczegółowe wymogi dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę określono w pkt. 25 SWZ oraz we wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1647080,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1746981,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1647080,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwem Drogowo – Mostowym Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722175948

7.3.3) Ulica: Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1647080,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.