eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRENUMERATA CZASOPISM POLSKICH w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PRENUMERATA CZASOPISM POLSKICH w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRENUMERATA CZASOPISM POLSKICH w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd56d40b-7a37-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572498

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478009

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.88.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 313500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa do Zamawiającego zaprenumerowanych czasopism w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostarczania na własny koszt i ryzyko czasopism zgodnie z zamówieniem, w sposób ciągły, systematyczny i zapewniający kompletność rocznika, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, a w przypadku prasy codziennej – każdego dnia, w godzinach rannych (do godz. 08:00);
b) udzielania bezpłatnej informacji bibliograficznej oraz przesyłania prospektów i wydawnictw reklamowych;
c) dostarczania informacji o opóźnieniach w planach wydawniczych, zmianach i zawieszonych tytułach oraz informacji o nowych tytułach;
d) zapewniania szkolenia pracowników Jednostek Zamawiającego w zakresie istniejących u Wykonawcy nowych technik komunikowania się np. poprzez połączenia on- line;
e) wystawiania codzienne specyfikacje dostaw;
f) sporządzania kwartalnych sumarycznych zestawień zakupów dla każdej z jednostek;
g) udostępniania Zamawiającemu, na jego żądanie, kopii dokumentacji księgowej dotyczącej przebiegu rozliczenia zamówienia,
h) zapewnienia bezpłatnego dostępu on-line do czasopism posiadających taką wersję, przysługującą Zamawiającemu z tytułu prenumeraty drukowanej, poprzez przekazanie kodów dostępu od 1 stycznia roku prenumeraty na adres uzgodniony z Zamawiającym.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji (częściowe odstąpienie od umowy) z:
a) prenumeraty poszczególnych tytułów przed rozpoczęciem realizacji dostawy kwartalnego zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację Przedmiotu Umowy na poziomie co najmniej 80 % wartości umowy w danym roku jej obowiązywania.
b) realizacji przedmiotu umowy w całości za rok 2025.
Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia mający postać alfabetycznego wykazu zamawianych czasopism stanowi załącznik 2A (dotyczy części A postępowania) do SWZ (Formularz cenowy). Szczegółowy wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego zawiera załącznik nr 2C do SWZ.
5) Umowa realizowana będzie w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r. Ostateczny termin dostawy zaprenumerowanych czasopism – do 6 miesięcy od daty 31.12.2025 r.
Termin dostawy czasopism zgodnie z zamówieniem (pod wskazany adres) w dzień roboczy wynosi maksymalnie do godziny 08:00. Szczegóły zawiera rozdział XIII SWZ oraz wzór umowy.
6) Termin realizacji reklamacji wynosi maksymalnie do 21 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji od Zamawiającego. Szczegóły zawiera rozdział XIII SWZ oraz wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

4.5.5.) Wartość części: 294000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest prenumerata i dostawa do Zamawiającego zaprenumerowanych czasopism w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r.
2) Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) dostarczania na własny koszt i ryzyko czasopism zgodnie z zamówieniem, w sposób ciągły, systematyczny i zapewniający kompletność rocznika, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, a w przypadku prasy codziennej – każdego dnia, w godzinach rannych (do godz. 08:00);
b) udzielania bezpłatnej informacji bibliograficznej oraz przesyłania prospektów i wydawnictw reklamowych;
c) dostarczania informacji o opóźnieniach w planach wydawniczych, zmianach i zawieszonych tytułach oraz informacji o nowych tytułach;
d) zapewniania szkolenia pracowników Jednostek Zamawiającego w zakresie istniejących u Wykonawcy nowych technik komunikowania się np. poprzez połączenia on- line;
e) wystawiania codzienne specyfikacje dostaw;
f) sporządzania kwartalnych sumarycznych zestawień zakupów dla każdej z jednostek;
g) udostępniania Zamawiającemu, na jego żądanie, kopii dokumentacji księgowej dotyczącej przebiegu rozliczenia zamówienia,
h) zapewnienia bezpłatnego dostępu on-line do czasopism posiadających taką wersję, przysługującą Zamawiającemu z tytułu prenumeraty drukowanej, poprzez przekazanie kodów dostępu od 1 stycznia roku prenumeraty na adres uzgodniony z Zamawiającym.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji (częściowe odstąpienie od umowy) z:
a) prenumeraty poszczególnych tytułów przed rozpoczęciem realizacji dostawy kwartalnego zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację Przedmiotu Umowy na poziomie co najmniej 80 % wartości umowy w danym roku jej obowiązywania.
b) realizacji przedmiotu umowy w całości za rok 2025.
Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia mający postać alfabetycznego wykazu zamawianych czasopism stanowi załącznik 2B (dotyczy części B postępowania) do SWZ (Formularz cenowy). Szczegółowy wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego zawiera załącznik nr 2C do SWZ.
5) Umowa realizowana będzie w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2025 r. Ostateczny termin dostawy zaprenumerowanych czasopism – do 6 miesięcy od daty 31.12.2025 r.
Termin dostawy czasopism zgodnie z zamówieniem (pod wskazany adres) w dzień roboczy wynosi maksymalnie do godziny 08:00. Szczegóły zawiera rozdział XIII SWZ oraz wzór umowy.
6) Termin realizacji reklamacji wynosi maksymalnie do 21 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji od Zamawiającego. Szczegóły zawiera rozdział XIII SWZ oraz wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22200000-2 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

4.5.5.) Wartość części: 19500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151190,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151190,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151190,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Garmond Press S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761796725

7.3.3) Ulica: Lubicz 3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-034

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151190,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części B podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 1 w zw. z art. 266 ustawy Pzp ponieważ nie złożono żadnej oferty. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 17.11.2023 r. do godziny 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta, w związku z tym postępowanie w części B zostaje unieważnione zgodnie z podaną powyżej podstawą prawną

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.