eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spytkowice › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Spytkowice. w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Spytkowice. w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SPYTKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spytkowice

1.5.2.) Miejscowość: Spytkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-745

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 2688370

1.5.8.) Numer faksu: 182688961

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spytkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50b540f5-8d06-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Spytkowice. w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50b540f5-8d06-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075202/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515484

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 839300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z:
1) nieruchomości położonych na terenie Gminy Spytkowice, na których zamieszkują mieszkańcy,
2) Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,
w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2023 r. poz. 1469.), zapisami uchwały Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016-2022 (a w przypadku uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2023-2028, zgodnie z tym Planem) , Uchwały NR. XI/56/19 Rady Gminy Spytkowice z 23 października 2019 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Spytkowice oraz Uchwały Nr XIII/70/19 Rady Gminy Spytkowice z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia: Zamawiający i Wykonawca poprowadzą wspólną kampanię informacyjną na terenie gminy Spytkowice w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów.
3) Na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów,
4) Worki i pojemniki odbierane muszą być oznaczone naklejonymi unikalnymi kodami kreskowymi umożliwiającymi identyfikację adresu nieruchomości, z którego został odebrany worek oraz rodzaj frakcji. Zamawiający prowadzi dystrybucję kodów kreskowych przypisanych do danej nieruchomości, natomiast Wykonawca będzie zobowiązany do elektronicznego odczytu kodów podczas zbiórki – zgodnie z programem informatycznym posiadanym przez Zamawiającego.
2. Charakterystyka Gminy Spytkowice:
1) Powierzchnia: ok. 32km.
2) Liczba osób zamieszkałych objętych deklaracjami : 3686
3. Mieszkańcy zamieszkują w 1214 budynkach jednorodzinnych (3673 osób) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia:
1) przewidywana roczna ilość odpadów do odebrania od mieszkańców w roku 2024 – ok 700 Mg / rok.
2) ilość odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Spytkowice oraz oddanych na PSZOK:
a) w 2021 -631,31Mg, w tym
• niesegregowane odpady komunalne 314,10 Mg
• odpady wielogabarytowe(pszok) 95,28 Mg
• opakowania z tworzyw sztucznych 105,7Mg
• opakowania ze szkła 82,76 Mg
• zużyte opony(pszok) 14,67 Mg
• zużyte urządze. elet i elektroniczne i inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawiarajace niebezpieczne składniki (pszok) 1,7 Mg
• papier i tektura 11,84Mg
• gruz(pszok) 0 Mg
• leki(pszok) 0,04 Mg
• lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierajace rtec 0 Mg
• baterie i akumulatory inne niż wymienine w 20 01 33 0 Mg
• bio odpady 5,4Mg

b) w 2022 – 602,08Mg, w tym
• niesegregowane odpady komunalne 320,2 Mg
• odpady wielogabarytowe(pszok) 63,44 Mg
• opakowania z tworzyw sztucznych 104,93Mg
• opakowania ze szkla 78,72 Mg
• zużyte opony(pszok) 9,98Mg
• zużyte urządze. elet i elektroniczne i inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawiarajace niebezpieczne składniki (pszok) 1,52 Mg
• papier i tektura 15,82 Mg
• gruz(pszok) 0 Mg
• leki(pszok) 0,0 Mg
• urzadzenia zawierające freony 0,0 Mg
• lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierajace rtec 0,0Mg
• baterie i akumulatory inne niż wymienine w 20 01 33 0,0 Mg
• bio odpady 7,475 Mg

c) w 2023 – 480,78Mg , do października 2023 w tym
• niesegregowane odpady komunalne - 250,24 Mg
• opakowania z tworzyw sztucznych -94,88 Mg
• opakowania ze szkła -71,1 Mg
• papier i tektura - 9,7Mg
• bioodpady –7,54Mg
• odpady wielogabarytowe (PSZOK) - 42,32Mg
• zużyte opony (PSZOK) - 5 Mg.
• gruz (PSZOK) - 0 Mg
• zużyte urządzenia (PSZOK) – 0 Mg
4. Przedmiot zamówienia o którym mowa w pkt powyżej został szczegółowo opisany w załączniku nr 8 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia zwanym dalej „OPZ”, jak również w Załączniku nr 9 Opis funkcjonowania PSZOK.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności z OPZ, opisem funkcjonowania PSZOK, etyką zawodową oraz postanowieniami Projektowanych Postanowień Umowy.
6. Zamawiający będzie wymagał spełnienia przez Wykonawcę warunków z art. 68a ust. 1 pkt 2 oraz art. 68b pkt 3 lit. d) ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1083), co oznacza, że Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia, aby udział pojazdów we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu zamówienia kategorii N2 i N3 (o których mowa w art. 4 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/858 z dnia 30 maja 2018 r. w sprawie homologacji i nadzoru rynku pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, komponentów i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, zmieniającego rozporządzenie (WE) nr 715/2007 i (WE) nr 595/2009 oraz uchylającego dyrektywę 2007/46/WE (Dz. Urz. UE L 151 z 14.06.2018, str. 1, z późn. zm.)), napędzanych paliwami alternatywnymi był zgodny z wymogami art. 68a oraz 68b ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 834672,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834672,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 834672,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowa KOMBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351089897

7.3.3) Ulica: Łętownia

7.3.4) Miejscowość: Łętownia

7.3.5) Kod pocztowy: 34-242

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 834672,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.