eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830366490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Sikorskiego 86A

1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158235600

1.5.8.) Numer faksu: 158236505

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.tarnobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: word.tarnobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e3d669b-838e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


wojewódzka samorządowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Organizowanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami oraz kierujących pojazdami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e3d669b-838e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00149689/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych (Pb, ON) w roku 2024 i 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496354

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP.WORD.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 297050,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów egzaminacyjnych oraz pozostałych pojazdów będących własnością Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu, w tym urządzeń i maszyn w ilości ogółem:
Minimalna wielkość planowanych zamówień paliw:
- Benzyna bezołowiowa Pb 95 – 12 000 l spełniającej wymagania ilościowe obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważne.
- Olej napędowy ON – 15 000 l spełniającego wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06, lub równoważne.
Maksymalna wielkość planowanych zamówień paliw:
- Benzyna bezołowiowa Pb 95 – 25 000 l spełniającej wymagania ilościowe obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważne.
- Olej napędowy ON – 30 000 l spełniającego wymagania jakościowe obowiązującej Polskiej Normy PN-EN 590+A1:2017-06, lub równoważne.

2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- Benzyna bezołowiowa Pb 09132100-4
- Olej napędowy ON 09134100-8
3. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliw, niż podane w pkt. 1 (zamówienie maksymalne). Z tytułu niezrealizowania zakupu paliw w ilościach podanych w pkt. 1 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
4. Cena paliw może ulec zmianie tylko wskutek jej zmian na krajowym i lokalnym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadającym tym zmianom.
5. Dostawy będą realizowane na zasadzie bezgotówkowych tankowań do zbiorników pojazdów, a w przypadku urządzeń i maszyn Zamawiającego (kosiarka, dmuchawa, agregat prądotwórczy itp.) – z tankowaniem do kanistra.
6. Wykonawca zapewni właściwą jakość dostarczonego paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi. Zamawiający wyrywkowo będzie wymagał przedstawienia świadectwa jakości dostarczanego produktu.
7. Tankowania będą się odbywały sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego.
8. Rozliczenie zakupionego paliwa następować będzie na podstawie faktur wystawianych na koniec okresu rozliczeniowego. Ustala się następujące okresy rozliczeniowe – pierwszy za paliwo pobrane od 1 do 15 dnia miesiąca i drugi od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego.
9. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie obowiązującej na stacji paliw Wykonawcy „na dystrybutorze” w chwili zakupu, z uwzględnieniem upustu. Zamawiający dokonywał będzie zapłaty należności w ciągu 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
10. Wykonawca zapewni odbiór przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w punkcie dystrybucyjnym, do którego dojazd drogami publicznymi wynosi nie więcej niż 2,5 km od siedziby Zamawiającego (ul. Sikorskiego 86A, Tarnobrzeg).
11. Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu zawarcia umowy listę osób uprawnionych do tankowania paliwa (Załącznik nr 2 do umowy) oraz wykaz pojazdów, maszyn
i urządzeń, do których będzie tankowane paliwo (Załącznik nr 1 do umowy),
z zastrzeżeniem, że w przypadku maszyn i urządzeń paliwo może być tankowane do kanistra/ów. Odbiór paliwa wymaga pokwitowania przez upoważnioną osobę (2 egzemplarze pokwitowania, po jednym dla każdej ze stron umowy).
12. Odbiór paliwa będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w systemie bezgotówkowym przy użyciu kart paliwowych (flotowych lub równoważnych) – identyfikujących pojazd, do zbiornika pojazdu Zamawiającego oraz w sporadycznych przypadkach do kanistra. Każda karta paliwowa ma być przyporządkowana do jednego pojazdu + dwie wolne karty do tankowań do kanistra (z możliwością tankowania oleju napędowego oraz benzyny). Podstawą do wystawienia kart jest wykaz pojazdów Zamawiającego stanowiący Załącznik nr 1 do umowy. Na wydanej przez Wykonawcę karcie powinien być umieszczony numer rejestracyjny samochodu.
13. Karty paliwowe będą wystawione na koszt Wykonawcy w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku utraty karty Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jej blokadę niezwłocznie po zgłoszeniu przez Zamawiającego.
14. Osobami uprawnionymi do odbioru paliw są osoby posiadające ważne karty paliwowe służące do dokonywania transakcji bezgotówkowych w sieci stacji paliw Wykonawcy. Poprawnie wprowadzony PIN stanowić będzie weryfikację karty jak i użytkownika. Jako potwierdzenie transakcji na stacji Zamawiający otrzyma dokument Wz lub inny.
15. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia dokumentacji, asygnaty (Wz lub innego dokumentu) każdorazowego zakupu paliwa z uwzględnieniem między innymi następujących danych: adres stacji paliw, na której odbywa się transakcja, daty transakcji, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, ilości i rodzaju zakupionego paliwa, ceny jednostkowej paliwa oraz jego wartości. Zamawiający dopuszcza dokument Wz, lub inny bez ceny jednostkowej paliwa.
16. W przypadku zmiany w wykazie nazwisk pracowników lub liczby samochodów dane będą aktualizowane na bieżąco.
17. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i warunki realizacji zamówienia ujęte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Stacje Paliw Z.K. Transoil Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366077476

7.3.3) Ulica: Stanisława Kazury 22/9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-795

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 329050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.