eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grójec › Wykonanie badań laboratoryjnych dla zadania pn. "Przebudowa ul. Tomaszowskiej na odcinku od skrzyżowania z drogami wojewódzkim nr 707 i 728 do skrzyżowania z ul. Góra w Nowym Mieście nad Pilicą"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie badań laboratoryjnych dla zadania pn. „Przebudowa ul. Tomaszowskiej na odcinku od skrzyżowania z drogami wojewódzkim nr 707 i 728 do skrzyżowania z ul. Góra w Nowym Mieście nad Pilicą”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spgrojec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie badań laboratoryjnych dla zadania pn. „Przebudowa ul. Tomaszowskiej na odcinku od skrzyżowania z drogami wojewódzkim nr 707 i 728 do skrzyżowania z ul. Góra w Nowym Mieście nad Pilicą”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb042f09-8ea4-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521454

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.61.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonanie badań laboratoryjnych dla zadania pn. „Przebudowa ul. Tomaszowskiej na odcinku od skrzyżowania z drogami wojewódzkim nr 707 i 728 do skrzyżowania z ul. Góra w Nowym Mieście nad Pilicą”.
RODZAJ BADAŃ LABORATORYJNYCH
1. Badania mieszanek mineralno-asfaltowych:
1.1 badanie składu próbki MMA pobranej przed wbudowaniem (ekstrakcja) – 12szt.
1.2 badanie wskaźnika zagęszczenia i zawartości wolnej przestrzeni warstwy MMA (badania powinny obejmować przygotowanie próbek Marshalla, określenie ich gęstości objętościowej oraz określenie gęstości luźnej mieszanki mineralno-asfaltowej w piknometrze) – 18 szt.
1.3 wycięcie próbki (odwierty rdzeniowe wiertnicą drogową z odtworzeniem nawierzchni) – 12 szt.
1.4 określenie grubości warstwy MMA - 18 szt.
2. Badania gruntów, kruszyw:
2.1 badanie zagęszczenia gruntów za pomocą cylindra wciskanego - 18 szt.
2.2 badania nośności i zagęszczenia za pomocą aparatu VSS – 5 szt.
2.3 badanie przydatności gruntu/ kruszywa – 6 szt.
2.4 pomiar nośności oraz wskaźnika zagęszczenia płytą dynamiczną – 50 szt.
3. Badania betonów, stabilizacji:
3.1 pobranie kompletu próbek stabilizacji wraz z przechowywaniem i badaniem wytrzymałości na ściskanie - 35 szt.
3.2 pobranie kompletu próbek betonu konstrukcyjnego wraz z przechowywaniem i badaniem wytrzymałości na ściskanie - 30 szt.
4. Badania diagnostyki nawierzchni:
4.1 badanie równości podłużnej nawierzchni planografem – 1 szt.
4.2 badanie równości podłużnej i poprzecznej nawierzchni IRI – 1 szt.
4.3 badanie odblaskowości oznakowania poziomego – 5 szt.

Branża sanitarna
1. Badania gruntów, kruszyw:
1.1 badanie zagęszczenia za pomocą sondy lekkiej DPL (SD10)/SLVT – 145 szt.
1.2 badania nośności i zagęszczenia za pomocą aparatu VSS – 3 szt.
1.3 analiza uziarnienia gruntu/ kruszywa – 2 szt.
2. Wskazana ilość i rodzaj badań jest ilością maksymalną, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby zleconych badań w ramach określonych rodzajowo badań.
3. Ostateczna wartość wynagrodzenia kosztorysowego za przedmiot umowy ustalona zostanie na podstawie kosztorysu powykonawczego zatwierdzonego przez Zamawiającego. Wynagrodzenie należne Wykonawcy za zrealizowane usługi ustalane będzie jako suma iloczynów ceny jednostkowej i ilości wykonanych oraz odebranych badań w ramach danego zlecenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71900000-7 - Usługi laboratoryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116148,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małgorzata Janowska – DROGLAB

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260752017

7.3.3) Ulica: Stefana Okrzei 64/3

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-526

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 231 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.