Ogłoszenie z dnia 2023-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00473559/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-848e8f92-796f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057961/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jabłonka, zadanie współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.71.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka”- zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.Dotyczy części I*
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Jabłonka ul. Energetyków
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECOENERGY POLAND. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1025/2019 z dnia 05.09.2019 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.932.2019.RS.
Zakres zadania: zadanie obejmuję budowę oświetlenia ulicznego na ul. Energetyków (7 lamp).
2.2. Jabłonka ul. Wąska i Kościuszki
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECO AUDYT sp. z o.o. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1338/2022 z dnia 09.11.2022 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.1409.2022.DW.
2.3. Jabłonka ul. Krakowska (pod cmentarzem)
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECOENERGY POLAND. Dokument upoważniający do wykonania zadania zgłoszenie nr WI-XII.7843.15.32.2022.JF z dnia 18.10.2022 roku dokonane w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie. Organ nie wniósł sprzeciwu.
2.4. Jabłonka ul. Sienkiewicza i Kasprowicza
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECOENERGY POLAND. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1337/2022 z dnia 09.11.2022 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.1406.2022.SP.
2.5. Jabłonka ul. Piusa Jabłońskiego
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę LUMEN Intelligents Systems sp. z o.o.. Dokument upoważniający do wykonania zadania zgłoszenie nr BA.6743.861.2023.MR. Przyjęto bez sprzeciwu w dniu 09.08.2023 r. przez Starostwo Powiatowe w Nowym Targu.
Zakres zadania: budowa 2 słupów z oprawami świetlnymi oznaczonych na mapie: LED 1 i LED 2.
Budowa 2 słupów z lampami.
2.6. Jabłonka ul. Długa i Wspólna
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę LUMEN Intelligents Systems sp. z o.o.. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1093/2023 z dnia 11.10.2023 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.1006.2023.SP.
2.7. Podwilk - Psiarnia
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECO AUDYT sp. z o.o. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1024/2019 z dnia 05.09.2019 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.933.2019.AZ.
2.8. Podwilk – Psiarnia – obok drogi krajowej DK 7
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECOENERGY POLAND. Dokument upoważniający do wykonania zadania zgłoszenie nr WI-XI.7843.6.20.2016.AS z dnia 25.11.2016 roku dokonane w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie. Organ nie wniósł sprzeciwu.
Zakres zadania: budowa 17 opraw ulicznych oznaczonych na mapie: od II/4/UG do II/20/UG.
2.9. Orawka - Marchewki
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECO AUDYT sp. z o.o. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 906/2019 z dnia 16.08.2019 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.615.2019.ID.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego (uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nie jest wymagane
Załącznik Nr 10 Dokumentacja techniczna.
Załącznik Nr 11 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 12 Przedmiar robót
4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne
45315300-1 Instalowanie linii energetycznych
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego
5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 1014808,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie zadania pn. Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka – w miejscowości Zubrzyca Dolna, Zubrzyca Górna” w oparciu o dokumentację techniczną, przedmiar, STWiOR, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1.Zubrzyca Górna – Zimna Dziura
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę F.H.U. ELKOMFORT. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 248/2016 z dnia 23.03.2016 r. Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.148.2016.RS.
Zakres zadania: budowa 67 lamp oznaczonych na mapie od I/L-8 do IV/L-8. Stan istniejący: fundamenty z kablami przygotowany do montażu słupów.
Na odcinku od stacji TRAFO nr 4 do słupa nr IV/L-5 należy wymienić uszkodzony kabel (tj ok. 120 m). Fundament oznaczony nr II/L-6 należy wypionizować
2.2.Zubrzyca Górna – Na Brzyzek
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę PROREAL sp. z o.o. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 391/2016 z dnia 09.05.2016 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.238.2016.RS.
Zakres zadania: budowa 22 opraw ulicznych oznaczonych na mapie: 7/N-10, 8/P-10, 9/N-10, 10/N-10, 11/ N-10, 16/RK-10, 18/PP-10, 19/K-10, 20/P-10, 21/N-10, 22/N-10, 23/K-10, 24/P-10, 25/P-10, 26/N-10, 27/P-10, 28/N-10, 29/RR-10, 30/K-10, 31/P-10, 32/P-10, 33/RK-10.
2.3.Zubrzyca Dolna
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym wykonanym przez firmę Zakład Usług Projektowo-Produkcyjno-Handlowy 32-050 Skawina ul Bukowska 6/32. Dokument uprawniający do wykonania zadania - zaświadczenie nr 14/2018 z dnia 21.02.2018 Wojewody Małopolskiego znak WI-XI-7843.15.1.2018.EBu - nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia z dnia 03.01.2018 roku.
Zakres zadania: budowa 40 opraw ulicznych oznaczonych na mapie: od L1.1.9 do L2.1.1.
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego (uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nie jest wymagane
Załącznik Nr 10 Dokumentacja techniczna.
Załącznik Nr 11 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 12 Przedmiar robót
4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne
45315300-1 Instalowanie linii energetycznych
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego
5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert
4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 844894,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985795,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1493300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985795,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Telemechanika Andrzej Gawrych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371334294
7.3.3) Ulica: Łukowica 330
7.3.4) Miejscowość: Łukowica
7.3.5) Kod pocztowy: 34-606
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Instalatorstwo Elektryczne, Telemechanika Andrzej Gawrych
jakie przetargi wygrała firma
Instalatorstwo Elektryczne, Telemechanika Andrzej Gawrych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985795,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. Mastela Grzegorz Mastela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352806929
7.3.3) Ulica: Zubrzyca Górna 315A
7.3.4) Miejscowość: Zubrzyca Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-484
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA " MASTELA "GRZEGORZ MASTELA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA " MASTELA "GRZEGORZ MASTELA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa budynku Komendy Powiatowej PSP i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Brzozowie
- Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy
- Remont zagospodarowania terenu Prokuratury Rejonowej w Międzyrzeczu przy ul. Wojska Polskiego 13a
- "Modernizacja obszaru zdegradowanego na terenie Gminy Ciasna w celu nadania funkcji turystyczno - rekreacyjnej. Etap 1"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.