eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-848e8f92-796f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572077

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057961/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Jabłonka, zadanie współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.71.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka”- zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Warunków Zamówienia, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
Dotyczy części I*
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1. Jabłonka ul. Energetyków
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECOENERGY POLAND. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1025/2019 z dnia 05.09.2019 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.932.2019.RS.
Zakres zadania: zadanie obejmuję budowę oświetlenia ulicznego na ul. Energetyków (7 lamp).
2.2. Jabłonka ul. Wąska i Kościuszki
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECO AUDYT sp. z o.o. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1338/2022 z dnia 09.11.2022 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.1409.2022.DW.
2.3. Jabłonka ul. Krakowska (pod cmentarzem)
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECOENERGY POLAND. Dokument upoważniający do wykonania zadania zgłoszenie nr WI-XII.7843.15.32.2022.JF z dnia 18.10.2022 roku dokonane w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie. Organ nie wniósł sprzeciwu.
2.4. Jabłonka ul. Sienkiewicza i Kasprowicza
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECOENERGY POLAND. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1337/2022 z dnia 09.11.2022 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.1406.2022.SP.
2.5. Jabłonka ul. Piusa Jabłońskiego
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę LUMEN Intelligents Systems sp. z o.o.. Dokument upoważniający do wykonania zadania zgłoszenie nr BA.6743.861.2023.MR. Przyjęto bez sprzeciwu w dniu 09.08.2023 r. przez Starostwo Powiatowe w Nowym Targu.
Zakres zadania: budowa 2 słupów z oprawami świetlnymi oznaczonych na mapie: LED 1 i LED 2.
Budowa 2 słupów z lampami.
2.6. Jabłonka ul. Długa i Wspólna
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę LUMEN Intelligents Systems sp. z o.o.. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1093/2023 z dnia 11.10.2023 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.1006.2023.SP.
2.7. Podwilk - Psiarnia
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECO AUDYT sp. z o.o. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 1024/2019 z dnia 05.09.2019 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.933.2019.AZ.
2.8. Podwilk – Psiarnia – obok drogi krajowej DK 7
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECOENERGY POLAND. Dokument upoważniający do wykonania zadania zgłoszenie nr WI-XI.7843.6.20.2016.AS z dnia 25.11.2016 roku dokonane w Małopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Krakowie. Organ nie wniósł sprzeciwu.
Zakres zadania: budowa 17 opraw ulicznych oznaczonych na mapie: od II/4/UG do II/20/UG.
2.9. Orawka - Marchewki
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę ECO AUDYT sp. z o.o. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 906/2019 z dnia 16.08.2019 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.615.2019.ID.


Wykonawca jest zobowiązany do wykonania czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego (uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nie jest wymagane

Załącznik Nr 10 Dokumentacja techniczna.
Załącznik Nr 11 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 12 Przedmiar robót

4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne
45315300-1 Instalowanie linii energetycznych
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 1014808,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest wykonanie zadania pn. Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka – w miejscowości Zubrzyca Dolna, Zubrzyca Górna” w oparciu o dokumentację techniczną, przedmiar, STWiOR, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności techniczno- budowlanymi, normami branżowymi i PN.
2. Zakres robót niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności:
2.1.Zubrzyca Górna – Zimna Dziura
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę F.H.U. ELKOMFORT. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 248/2016 z dnia 23.03.2016 r. Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.148.2016.RS.
Zakres zadania: budowa 67 lamp oznaczonych na mapie od I/L-8 do IV/L-8. Stan istniejący: fundamenty z kablami przygotowany do montażu słupów.
Na odcinku od stacji TRAFO nr 4 do słupa nr IV/L-5 należy wymienić uszkodzony kabel (tj ok. 120 m). Fundament oznaczony nr II/L-6 należy wypionizować
2.2.Zubrzyca Górna – Na Brzyzek
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez firmę PROREAL sp. z o.o. Dokument upoważniający do wykonania zadania decyzja nr 391/2016 z dnia 09.05.2016 roku Starosty Nowotarskiego znak BA.6740.1.238.2016.RS.
Zakres zadania: budowa 22 opraw ulicznych oznaczonych na mapie: 7/N-10, 8/P-10, 9/N-10, 10/N-10, 11/ N-10, 16/RK-10, 18/PP-10, 19/K-10, 20/P-10, 21/N-10, 22/N-10, 23/K-10, 24/P-10, 25/P-10, 26/N-10, 27/P-10, 28/N-10, 29/RR-10, 30/K-10, 31/P-10, 32/P-10, 33/RK-10.
2.3.Zubrzyca Dolna
Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym wykonanym przez firmę Zakład Usług Projektowo-Produkcyjno-Handlowy 32-050 Skawina ul Bukowska 6/32. Dokument uprawniający do wykonania zadania - zaświadczenie nr 14/2018 z dnia 21.02.2018 Wojewody Małopolskiego znak WI-XI-7843.15.1.2018.EBu - nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia z dnia 03.01.2018 roku.
Zakres zadania: budowa 40 opraw ulicznych oznaczonych na mapie: od L1.1.9 do L2.1.1.

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania czynności administracyjnych polegających na takim działaniu Wykonawcy aby uzyskał w imieniu i na rzecz Zamawiającego dokument pozwalający na użytkowanie obiektów objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego (uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nie jest wymagane

Załącznik Nr 10 Dokumentacja techniczna.
Załącznik Nr 11 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 12 Przedmiar robót

4 . Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne
45315300-1 Instalowanie linii energetycznych
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316100-6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego

5. Wymagany okres gwarancji:
Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały – minimum 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od daty odbioru końcowego robót
UWAGA!!! Zamawiający informuje, że długość udzielonej gwarancji stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40 %. Wykonawca który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji ale nie dłuższy niż 60 miesięcy otrzyma maksymalnie 40 pkt. natomiast wykonawca który zaproponuje wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) otrzyma 0 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza różnych okresów rękojmi i gwarancji (okres rękojmi i gwarancji ma być taki sam). Okresy rękojmi i gwarancji jakości stanowią kryterium oceny ofert

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 844894,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 985795,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1493300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 985795,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalatorstwo Elektryczne Telemechanika Andrzej Gawrych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371334294

7.3.3) Ulica: Łukowica 330

7.3.4) Miejscowość: Łukowica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-606

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 985795,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. Mastela Grzegorz Mastela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352806929

7.3.3) Ulica: Zubrzyca Górna 315A

7.3.4) Miejscowość: Zubrzyca Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-484

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.