eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Remont drogi gminnej nr 116787D (ul. Chałubińskiego) w Wałbrzychu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 116787D (ul. Chałubińskiego) w Wałbrzychu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,145343,55fecc00cb1bada1cdc53226f2a1661a.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 116787D (ul. Chałubińskiego) w Wałbrzychu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a425c021-74a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017932/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont drogi gminnej nr 116787D (ul. Chałubińskiego) w Wałbrzychu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DU.260.34.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1903501,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 116787D (ul. Chałubińskiego)
w Wałbrzychu” na długości około 605m.
Odcinek objęty opracowaniem w całości znajduje się w pasie drogowym drogi gminnej nr 116787D, pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. Kurpiowską.

W zakres remontu wchodzą następujące zasadnicze roboty:
- opracowanie Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót,
- rozbiórki istniejących elementów zagospodarowania terenu kolidujących z inwestycją – w niezbędnym zakresie takich jak: istniejące nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, oznakowanie pionowe, itp.,
- roboty ziemne (wykopy i nasypy) w zakresie niezbędnym do dostosowania terenu pod projektowane zagospodarowanie terenu,
- wbudowanie betonowych elementów prefabrykowanych takich jak: krawężniki, obrzeża itp.
- remont nawierzchni (wymiana konstrukcji) ul. Chałubińskiego,
- remont nawierzchni (wymiana konstrukcji) opasek przylegających do ul. Chałubińskiego,
- remont zjazdów, utwardzeń oraz dojść do schodów,
- wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu (wymiana istniejącego oraz wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego, a także wbudowanie urządzeń BRD mających na celu zabezpieczenie pieszych, takich jak: balustrady),
- remont istniejącej kanalizacji deszczowej (wymiana studzienek ściekowych i przykanalików),
- regulacja lub wymiana istniejących włazów i pokryw studni teletechnicznych, kanalizacyjnych oraz energetycznych, a także regulacja istniejących skrzynek zaworowych, wodociągowych i gazowych,
- wykonanie i zamontowanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych,
- wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie remontowanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych nawierzchni z istniejącymi wjazdami itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania układu komunikacyjnego.

Na odcinku objętym zamówieniem wykonywane będą równolegle prace przy modernizacji sieci uzbrojenia urządzeń nie związanych z funkcją drogi. Wymieniana będzie sieć gazowa. Inwestorem tych robót będzie Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o.
Podczas prowadzonych przez siebie robót Wykonawca zamówienia zobowiązany jest zapewnić skoordynowanie działań i określić warunki, sposób oraz zakres robót ziemnych jakie mają zostać zrealizowane przez wykonawcę robót sieciowych.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w swoim harmonogramie powyższy zakres prac, których czas wykonania szacowany jest na około 6 tygodni.
Ponadto w zakresie objętym zamówieniem Wykonawca uwzględni wykonanie rozbiórek nawierzchni dla potrzeb inwestora obcego.

Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach zamówienia przedstawiają załączniki do SWZ – przedmiar robót, dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB.

Zadanie jest finansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1603166,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4082050,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1603166,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „STAŃCZYK" SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841008760

7.3.3) Ulica: Jeleniogórska 52

7.3.4) Miejscowość: Świebodzice

7.3.5) Kod pocztowy: 58-160

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1603166,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.