eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznia Mała › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznia Mała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934897

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9

1.5.2.) Miejscowość: Wisznia Mała

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 3084800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@wiszniamala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Wisznia Mała

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfa65618-893b-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004500/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg na terenie gm. Wisznia Mała

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505832

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.26.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ZUD) na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowościach: Szewce, Ozorowice, Strzeszów, Piotrkowiczki, Mienice.
obejmujących m.in.:
a) Likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych: opadów śniegu, marznącego deszczu, zawiei, zamieci śnieżnych, niskich temperatur itp.;
b) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy ;
c) posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających i soli;
d) usuwanie hałd śniegu
e) pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy zwane dalej "dyżurem"
f) prowadzenie dziennika pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru dokumentacji
3. Szczególne warunki realizacji prac :
1) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznej (ST) na warunkach określonych we wzorze umowy.
2) Zamawiający informuje, że za pełnienie 24h dyżuru w okresie grudzień- kwiecień Wykonawcy będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie ryczałtowe wynoszące 2 500,00zł netto/miesiąc w okresie grudzień-marzec.
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem prac lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania prac przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich poleceń upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała dotyczących prac przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych oraz jest odpowiedzialny za należytą jakość ich wykonania.
5) Wykonawca podejmuje akcję zimowego utrzymania po wystąpieniu niekorzystnych warunków dla ruchu drogowego, tak aby zabezpieczyć przejezdność dróg .
6) Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do realizacji zadania objętego umową (rozpocząć usługę odśnieżania/posypywania) nie później niż ciągu 1,5 godziny od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego.
7) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić usługę w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób korzystających z dróg, placów i chodników;
8) Do zakresu obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji usługi;
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zainstalowania na własny koszt w pojazdach Wykonawcy systemu monitorowania pracy sprzętu (typu GPS). W przypadku uszkodzenia w/w sprzętu należy niezwłocznie powiadomić pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała. Uszkodzenie systemu monitorowania powstałe z winy Wykonawcy będzie naprawiane na jego koszt, a za każdy dzień pracy bez monitoringu Wykonawca obciążony będzie karą umowną w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
10) Przyjęte ilości odśnieżania /posypywania dróg oraz usuwania hałd śniegu wskazane do wyceny w formularzu ofertowych są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu umowy i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia, a zwłaszcza roszczenia finansowe.. Minimalny zakres zamówienia, jaki Zamawiający będzie zobowiązany zrealizować to 30% wartości brutto umowy w ramach zadania.
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia odśnieżania/ posypywania dróg nieujętych w karcie drogowej po cenach ofertowych, na co Wykonawca wyraża zgodę.
12) Szczegółowe wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia określa karta drogowa oraz załączniki graficzne stanowiąca integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 239551 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ZUD) na terenie gminy Wisznia Mała ww miejscowościach: Ligota Piękna, Wisznia Mała, Wysoki Kościół, Machnice, Pierwoszów.
obejmujących m.in.:
a) Likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych: opadów śniegu, marznącego deszczu, zawiei, zamieci śnieżnych, niskich temperatur itp.;
b) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy ;
c) posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających i soli;
d) usuwanie hałd śniegu
e) pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy zwane dalej "dyżurem"
f) prowadzenie dziennika pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru dokumentacji
3. Szczególne warunki realizacji prac :
1) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznej (ST) na warunkach określonych we wzorze umowy.
2) Zamawiający informuje, że za pełnienie 24h dyżuru w okresie grudzień- kwiecień Wykonawcy będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie ryczałtowe wynoszące 2 500,00zł netto/miesiąc w okresie grudzień-marzec.
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem prac lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania prac przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich poleceń upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała dotyczących prac przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych oraz jest odpowiedzialny za należytą jakość ich wykonania.
5) Wykonawca podejmuje akcję zimowego utrzymania po wystąpieniu niekorzystnych warunków dla ruchu drogowego, tak aby zabezpieczyć przejezdność dróg .
6) Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do realizacji zadania objętego umową (rozpocząć usługę odśnieżania/posypywania) nie później niż ciągu 1,5 godziny od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego.
7) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić usługę w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób korzystających z dróg, placów i chodników;
8) Do zakresu obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji usługi;
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zainstalowania na własny koszt w pojazdach Wykonawcy systemu monitorowania pracy sprzętu (typu GPS). W przypadku uszkodzenia w/w sprzętu należy niezwłocznie powiadomić pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała. Uszkodzenie systemu monitorowania powstałe z winy Wykonawcy będzie naprawiane na jego koszt, a za każdy dzień pracy bez monitoringu Wykonawca obciążony będzie karą umowną w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
10) Przyjęte ilości odśnieżania /posypywania dróg oraz usuwania hałd śniegu wskazane do wyceny w formularzu ofertowych są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu umowy i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia, a zwłaszcza roszczenia finansowe.. Minimalny zakres zamówienia, jaki Zamawiający będzie zobowiązany zrealizować to 30% wartości brutto umowy zadania.
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia odśnieżania/ posypywania dróg nieujętych w karcie drogowej po cenach ofertowych, na co Wykonawca wyraża zgodę.
12) Szczegółowe wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia określa karta drogowa oraz załączniki graficzne stanowiąca integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 258324,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg (ZUD) na terenie gminy Wisznia Mała w miejscowościach: Malin, Kryniczno, Rogoż, Psary, Krzyżanowice, Szymanów
obejmujących m.in.:
a) Likwidację skutków zimy, żywiołu śnieżnego i skutków obniżonej temperatury poprzez przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi; prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych: opadów śniegu, marznącego deszczu, zawiei, zamieci śnieżnych, niskich temperatur itp.;
b) utrzymywanie w pełnej gotowości technicznej i eksploatacyjnej środków transportowych i sprzętowych wraz z osprzętem przewidzianym do zwalczania skutków zimy ;
c) posiadanie dostępu do materiałów uszorstniających i soli;
d) usuwanie hałd śniegu
e) pozostawanie w gotowości do świadczenia usługi w wymiarze 24 godzin na dobę w każdym dniu miesiąca w bazie Wykonawcy zwane dalej "dyżurem"
f) prowadzenie dziennika pracy sprzętu wraz z zakresem wykonanych prac wg ustalonego z Zamawiającym wzoru dokumentacji
3. Szczególne warunki realizacji prac :
1) Przedmiot zamówienia wykonywany będzie zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznej (ST) na warunkach określonych we wzorze umowy.
2) Zamawiający informuje, że za pełnienie 24h dyżuru w okresie grudzień- kwiecień Wykonawcy będzie przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie ryczałtowe wynoszące 2 500,00zł netto/miesiąc w okresie grudzień-marzec.
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem prac lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania prac przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich poleceń upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała dotyczących prac przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych oraz jest odpowiedzialny za należytą jakość ich wykonania.
5) Wykonawca podejmuje akcję zimowego utrzymania po wystąpieniu niekorzystnych warunków dla ruchu drogowego, tak aby zabezpieczyć przejezdność dróg .
6) Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do realizacji zadania objętego umową (rozpocząć usługę odśnieżania/posypywania) nie później niż ciągu 1,5 godziny od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego.
7) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić usługę w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób korzystających z dróg, placów i chodników;
8) Do zakresu obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji usługi;
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zainstalowania na własny koszt w pojazdach Wykonawcy systemu monitorowania pracy sprzętu (typu GPS). W przypadku uszkodzenia w/w sprzętu należy niezwłocznie powiadomić pracownika Urzędu Gminy Wisznia Mała. Uszkodzenie systemu monitorowania powstałe z winy Wykonawcy będzie naprawiane na jego koszt, a za każdy dzień pracy bez monitoringu Wykonawca obciążony będzie karą umowną w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).
10) Przyjęte ilości odśnieżania /posypywania dróg oraz usuwania hałd śniegu wskazane do wyceny w formularzu ofertowych są ilościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu umowy i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia, a zwłaszcza roszczenia finansowe.. Minimalny zakres zamówienia, jaki Zamawiający będzie zobowiązany zrealizować to 30% wartości brutto umowy w ramach każdego zadania.
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia odśnieżania/ posypywania dróg nieujętych w karcie drogowej po cenach ofertowych, na co Wykonawca wyraża zgodę.
12) Szczegółowe wykaz dróg objętych przedmiotem zamówienia określa karta drogowa oraz załączniki graficzne stanowiąca integralną część SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 234455,5 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 255630,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255630,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255630,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolne Piotr Stawiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151391233

7.3.4) Miejscowość: Strzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255630,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268551,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268551,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268551,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PPHU Trak Magdalena Kwiecień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151124704

7.3.4) Miejscowość: Wisznia Mała

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268551,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258450,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258450,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258450,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Newro Nikola Stawińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151821521

7.3.4) Miejscowość: 9151821521

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258450,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.