eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsza › Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBSZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412786

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 16

1.5.2.) Miejscowość: Lubsza

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-313

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774118630

1.5.8.) Numer faksu: 774118630

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubsza@lubsza.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubsza.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ffa9666-935f-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowozy dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Lubsza do placówek oświatowych w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ffa9666-935f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522640/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowozy dzieci z niepełnosprawnością do specjalistycznych placówek oświatowych w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211899,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Lubsza i opieki podczas przewozów łącznie 11 dzieci + opiekunowie, z miejsc ich zamieszkania do wskazanych placówek oświatowych w m. Brzeg, Kup i z powrotem do miejsca ich zamieszkania. Transport odbywać się będzie taborem samochodowym, w terminie od dnia 2 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r., zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji
i Nauki (z uwzględnieniem odpracowywania zajęć w wolne soboty). Dowóz będzie odbywał się we wskazanym terminie, jeden kurs rano (dowóz), drugi kurs po południu (powrót), w godzinach ustalonych z rodzicami/opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych i przedstawicielami placówek oświatowych, do których dowożeni są uczniowie. Szacunkowa ilość dni nauki w czasie trwania umowy – 188 dni.
Wykonanie przewozów odbywać się będzie na utworzonych przez Wykonawcę liniach komunikacyjnych w ramach przewozów regularnych specjalnych.
Liczba tras dowozowych: 2 trasy w dni nauki szkolnej.
2.2. Zamówienie obejmuje:
2.2.1 Trasę przewozu do m. Brzeg - 5 dzieci, w tym:
- do Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Mossora 4 – łącznie 4 dzieci z miejscowości: Michałowice(1), Kościerzyce (2), Rogalice – bloki tartaczne (1);
-do Brzeskiego Stowarzyszenia Chorych na SM, Brzeg, ul. 1 Maja 2, łącznie 1 dziecko z miejscowości: Roszkowice.
Obecnie, w celu realizacji zadania w dni nauki szkolnej przewidziano trasę dowozu zbiorowego: Michałowice, Rogalice, Roszkowice, Kościerzyce, Brzeg ul. Mossora – Zespół Szkół Specjalnych, Brzeg ul. 1 Maja 2 – Warsztaty Terapii Zajęciowej BSSM.
Trasę powrotną przewidziano: Brzeg ul. Mossora, Brzeg, ul. 1 Maja 2, Michałowice, Rogalice, Roszkowice, Kościerzyce.
Przewidywana ilość kilometrów jednego kursu wynosi ~106 km.
Liczba kilometrów może ulec doraźnym korektom wynikającym ze zmiany planu lekcji, absencji uczniów i będzie na bieżąco uzgadniany przez Wykonawcę.
Przewidywana łączna ilość kilometrów na trasie celem realizacji zadania wynosi ~ 19 928,00 km.
2.2.2 Trasę przewozu do m. Kup – 6 dzieci, w tym:
- do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej dla Uczniów ze Sprzężonymi Niepełnosprawnościami, Autyzmem przy ul. Karola Miarki 10-12 – łącznie 4 dzieci z miejscowości: Lubsza (1), Kościerzyce (1), Czepielowice (2) – w tym jedno 1 dziecko na wózku inwalidzkim.
- do Warsztatów Socjoterapeutycznych dla Dorosłych Osób z Autyzmem przy ul. Stawowej 4 – 2 osoby w tym: z m. Kościerzyce (1) na wózku inwalidzkim, z m. Michałowice (1).
Obecnie, w celu realizacji zadania przewidziano trasę:
- w dni nauki szkolnej: Lubsza, Michałowice, Kościerzyce, Czepielowice, Kup - Zespół Szkół Specjalnych, Kup – Warsztaty Socjoterapeutyczne i powrót; przewidywana ilość kilometrów jednego kursu wynosi ~ 86 km;
Liczba kilometrów może ulec doraźnym korektom wynikającym ze zmiany planu lekcji, absencji uczniów i będzie na bieżąco uzgadniany przez Wykonawcę.
Przewidywana łączna ilość kilometrów na trasie celem realizacji zadania wynosi –16 168,00 km.

Ilość dzieci, wyszczególnionych w pkt. 2.2.1 oraz 2.2.2 jest aktualna na dzień opracowania opisu przedmiotu umowy i przewiduje się, że może ulec zmianie w trakcie wykonywania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171456,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171456,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171456,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 51618329

7.3.3) Ulica: 1 Maja 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171456,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.