eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Przebudowa i rozbudowa Stadionu Miejskiego w Tuszynie w zakresie boisk sportowych etap II (Budowa boiska treningowego do piłki nożnej)



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Stadionu Miejskiego w Tuszynie w zakresie boisk sportowych etap II (Budowa boiska treningowego do piłki nożnej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa Stadionu Miejskiego w Tuszynie w zakresie boisk sportowych etap II (Budowa boiska treningowego do piłki nożnej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d613f48-77f1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048316/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przebudowa i rozbudowa stadionu miejskiego w Tuszynie w zakresie boisk sportowych - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472162

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 922818,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres prac objętych zamówieniem realizowany jest w ramach przebudowy i rozbudowy stadionu miejskiego w Tuszynie w celu dostosowania obiektu do wymogów PZPN dla klubów IV ligi.
Zadanie realizowane jest na podstawie projektu budowlanego i pozwolenia na budowę – Decyzja nr 115/2014/T z dnia 03.09.2014 r., znak: BGiGN.T.6740.405.110.2014 – dot. rozbudowy stadionu miejskiego w Tuszynie (kategoria obiektu V) obejmująca: budynek socjalny, budynek punktu kasowego, przebudowę boiska do piłki nożnej wraz z bieżnią i skocznią w dal, budowę boiska wielofunkcyjnego, budowę boiska treningowego, trybuny kryte z budynkiem technicznym obsługi, budowę kortu tenisowego, rozbudowę dróg, chodników i parkingów, oświetlenie terenu, instalacje wod-kan., gazu i elektryczne, ul. Poniatowskiego 13 w Tuszynie, działki nr ewid. 77/1, 77/2, 77/3 – obręb 9 wraz z aktualizacją projektu z sierpnia 2021 roku, Podręcznikiem licencyjnym dla klubów IV ligi i klas niższych na sezon 2020/2021 i następny oraz przepisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( Dz. U. z 2022 r. poz. 2240).
2. Inwestycja realizowana jest w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Przedmiotowe zamówienie przewidziane do realizacji obejmuje budowę boiska treningowego do piłki nożnej.
3. Przedmiotowe zadanie inwestycyjne dofinansowane jest z budżetu Województwa Łódzkiego jako pomoc finansowa jednostkom samorządu terytorialnego województwa łódzkiego w ramach programu „Infrastruktura sportowa Plus” na 2023 r.
4. Zakres rzeczowy zamówienia:
Przedmiotowe zadanie inwestycyjne polegać będzie na budowie boiska treningowego do piłki nożnej o nawierzchni przepuszczalnej z trawy syntetycznej. Przedmiotowe boisko zaprojektowane zostało o wymiarach 24,5 x 44,5 m, z polem gry 20,0 x 40,0 m. Nawierzchnia boiska treningowego wykonana zostanie ze sztucznej trawy o wysokości włókna min.40 mm i mniejsza niż 60 mm, a następnie wypełniona zostanie piaskiem kwarcowym i granulatem gumowym EPDM z recyklingu w kolorze czarnym. Na przewidzianym boisku przyjęto spadek poprzeczny dwustronny 0,7 % z kontr spadkiem za polem gry. Odwodnienie boiska powierzchniowe z możliwością odpływu wód opadowych w głąb konstrukcji boiska. Boisko treningowe do piłki nożnej wyposażone zostanie w dwie bramki aluminiowe o wymiarach 5,0 x 2,0 m, montowane w tulejach. Boisko ogrodzić należy siatką o wysokości 4,0 m, zamontować bramę wjazdową dwuskrzydłową i furtkę. Za bramkami zamontować należy 2 piłkochwyty o długości 22,0 m i wysokości 6,0 m. Dla oświetlenia boiska zamontować należy słupy oświetleniowe o wysokości 12,0 m wraz z oprawami oświetleniowymi.
Zamawiający dokonuje podziału realizacji zamówienia na trzy etapy, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, o którym mowa w części III. ust. 6. SWZ, w tym:
 I etap, którego zakres stanowi 30 % wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, z terminem realizacji do dnia 27 grudnia 2023 r.,
 II etap, którego zakres stanowi 20 % wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, z terminem realizacji do dnia 30 kwietnia 2024 r.,
 III etap, stanowiący pozostały do realizacji zakres zamówienia (50 %), do wykonania w terminie do dnia 30 czerwca 2024 r.
5. Powstały obiekt, oferowany sprzęt oraz elementy wyposażenia winny spełniać normy określone wymaganiami Polskiego Związku Lekkiej Atletyki (PZLA) dla stadionów kategorii V B oraz Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN) dla klubów IV ligi, posiadać aktualne certyfikaty oraz winny być zgodne z odpowiednimi polskimi i europejskimi normami obowiązującymi na dzień składania oferty.
6. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, przedłoży Zamawiającemu uzgodniony uprzednio z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia (zwany dalej „Harmonogramem”). Szczegółowy Harmonogram musi określać termin realizacji przedmiotowego zamówienia (tj. zakończenie I etapu realizacji max. do dnia 27 grudnia 2023 r.; zakończenie II etapu realizacji max. do dnia 30 kwietnia 2024 r., realizację pozostałego zakresu zamówienia w terminie max. do dnia 30 czerwca 2024 r.), zakres wykonanych robót / zestawienie materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji zadania i spełniających wymogi określone w dokumentacji projektowej, wraz z określeniem ich wartości, zgodnie z podziałem na: I etap – 30 % wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, II etap - 20 % wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, III etap – 50 % wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Wypłata transz I i II wynagrodzenia nastąpi każdorazowo po zakończeniu wydzielonych zgodnie z ww. podziałem zakresów rzeczowych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, a wypłata III transzy nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia. Wysokość wypłat transz wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć wartości zakresów rzeczywiście wykonanych w ramach transz. Wykonawca ma prawo do powoływania się na Harmonogram, począwszy od dnia, w którym został on zatwierdzony. Zmiana Harmonogramu nie niosąca za sobą zmiany terminu zakończenia robót nie jest zmianą istotną i wymaga jedynie pisemnej akceptacji przedłożonego Harmonogramu przez Zamawiającego.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 981447,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1600100,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 981447,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACE INVEST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 389431230

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 15

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 981447,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.