eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerklaniec › Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie parku w Świerklańcu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie parku w Świerklańcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i modernizacja placu zabaw na terenie parku w Świerklańcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af6714f3-a09a-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030215/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Rozbudowa i modernizacja placu zabaw w parku w Świerklańcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,152058,f9855512b20c7faa6b38e679aaa7fcd4.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: lukasz.nolewajka@ugswierklaniec.pl oraz barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl lub za pośrednictwem platformy przetargowej.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem:
https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wrocław; numer telefonu 71/787 35 34 (od poniedziałku do piątku, w dni robocze w godzinach 8:00-16:00); adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacja zawarta w dziale 22

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacja zawarta w dziale 22

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest wykonanie modernizacji i rozbudowy placu zabaw w zabytkowym parku w Świerklańcu na podstawie załączonej do SWZ dokumentacji projektowej, w tym doposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowe (22 sztuki) i elementy małej architektury wymienione w dokumentacji projektowej. W zakres zamówienia wchodzą także:
• montaż nawierzchni bezpiecznej typu maty przerostowe oraz nawierzchni komunikacyjnej przerostowej typu krata trawnikowa,
• demontaż części istniejących urządzeń zabawowych,
• remont części istniejących urządzeń zabawowych.
Wszystkie kody QR zastosowane na placu zabaw muszą być aktywne bezterminowo.

Kolorystyka urządzeń stonowana z przewagą zieleni i brązu, dostosowana do charakteru obiektu oraz istniejących urządzeń zabawowych i sprawnościowych – zgodnie z wymaganiami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Wymagania wynikające z art. 100 Pzp: zamawiający wymaga zamontowania urządzeń zabawowych oraz zastosowania rozwiązań dostosowanych do potrzeb i możliwości użytkowników z niepełnosprawnościami. Wszelkie tablice informacyjne, regulaminowe i edukacyjne muszą być dostosowane do zaleceń Polskiego Związku Niewidomych opublikowanych w dokumencie pt. „Projektowanie i adaptacja przestrzeni publicznej do potrzeb osób niewidomych i słabowidzących
- zalecenia i przepisy” (w załączeniu do specyfikacji). Pozostałe informacje dotyczące zapewnienia dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami zawarte są w projekcie architektoniczno – budowlanym.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa:
1. Doświadczenie wykonawcy: wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie / przebudowie, lub modernizacji placu zabaw o powierzchni min. 500 m2 wraz z montażem min. 10 urządzeń zabawowych.
2. Kwalifikacje zawodowe personelu wykonawcy: wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, tzn. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeń).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość następujących zmian umowy:
Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następujących okolicznościach:
1) udokumentowanego opóźnienia w dostawie niezbędnych materiałów – dokonanie zmiany wymaga udokumentowania złożenia zamówienia na zakup tych materiałów,
2) konieczności pozyskania dodatkowych dokumentów lub wykonania decyzji administracyjnych lub postanowień,
3) jeżeli wydanie warunków, zgód lub zezwoleń przez organy administracji i operatorów lub właścicieli sieci i urządzeń infrastruktury technicznej, nastąpiło w terminie przekraczającym 30 dni od złożenia wniosku o ich wydanie, pod warunkiem, że Wykonawca zwróci się o ich wydanie nie później niż 2 miesiące od zawarcia umowy,
4) wystąpienia siły wyższej - rozumianej jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy,
5) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu umowy,
6) których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
7) konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 Pzp,
8) konieczności wykonania robót dodatkowych niezbędnych do wykonania i ukończenia przedmiotu zamówienia, a nie będących wynikiem zaniechania lub niewłaściwego działania Wykonawcy,
9) konieczności wykonania robót zamiennych niezbędnych do wykonania i ukończenia przedmiotu zamówienia, a nie będących wynikiem zaniechania lub niewłaściwego działania Wykonawcy,
10) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót,
11) innych okoliczności, których żadna ze stron nie mogła przewidzieć w chwili zawierania umowy, a które uniemożliwiają terminowe wykonania prac,
12) braku możliwości wykonywania umowy z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem przeciwdziałaniem i zwalczaniem chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
13) wystąpienia odmiennych warunków geologicznych, terenowych, wodnych, środowiskowych niż przyjęto w dokumentacji,
14) wystąpienia niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów w stosunku do danych wynikających z dokumentacji projektowej.
Szegółowy opis możliwych zmian zawarty jest w projekcie umowy załączonym do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-12 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.