eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Tczew

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675273

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Piłsudskiego 1

1.4.2.) Miejscowość: Tczew

1.4.3.) Kod pocztowy: 83-110

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.tczew.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotatczewa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570065

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00550321

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy - Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640) oraz na podstawie ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 8 z późn. zm.).
Wykonawca winien być wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 1640) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kurierskich oraz zwrot do Zamawiającego przesyłek po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia w rozumieniu ustawy - Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640). Wykonawca winien być wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 1640) prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Wszelkie zmiany dotyczące postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający, oprócz możliwości zmiany ustaleń umowy przewidzianych w pkt. 1, dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń w Umowie dotyczących:
1) cen świadczonych usług, gdy ceny usług pocztowych obowiązujących na rynku krajowym wskazanych w cenniku Wykonawcy ulegną zmniejszeniu w stosunku do cen zawartych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 1a i/lub 1b do oferty;
2) aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.;
3) wprowadzenia przez Wykonawcę korzystnych dla Zamawiającego zmian w cennikach usług, polegających na obniżeniu cen, wprowadzeniu rabatów itp.;
4) wprowadzenia przez Wykonawcę zmodyfikowanych usług, będących usługami pocztowymi, niewykraczających poza przedmiot zamówienia, korzystnych dla Zamawiającego (np. przesyłka ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w formie elektronicznej, spełniającym wymogi zawarte w odpowiednich przepisach), pod warunkiem, że cena jednostkowa za tę usługę jest niższa lub równa cenie za obecnie wykonywaną usługę - dla części nr 1;
5) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, w tym przepisów o zmianie stawki VAT;
6) zmiany zakresu świadczenia lub sposobu realizacji Umowy, w przypadku zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych wytycznych dotyczących przepisów związanych z realizacją Umowy, w tym dotyczących ochrony danych osobowych;
7) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
8) zmiany placówki nadawczej Wykonawcy, ze względów organizacyjnych lub z przyczyn losowych - dla części nr 1.
3. W przypadku zmiany placówki nadawczej na inną, z przyczyn o których mowa w pkt 2 ppkt 8 , gdy nie ma możliwości utrzymania danej placówki nadawczej, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić pisemnie ten fakt Zamawiającemu, informując o terminie planowanego zamknięcia placówki. Wykonawca wskaże najbliższą placówkę zastępczą wyznaczoną do obsługi do czasu pozyskania nowej placówki nadawczej - dla części nr 1.
4. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany, o której mowa powyżej wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.

Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany dotyczące postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczalne wyłącznie w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający, oprócz możliwości zmiany ustaleń umowy przewidzianych w pkt. 1, dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń w Umowie dotyczących:
1) cen świadczonych usług, gdy ceny usług pocztowych obowiązujących na rynku krajowym wskazanych w cenniku Wykonawcy ulegną zmniejszeniu w stosunku do cen zawartych w formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 1a i/lub 1b do oferty; itp.;
2) aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.;
3) wprowadzenia przez Wykonawcę korzystnych dla Zamawiającego zmian w cennikach usług, polegających na obniżeniu cen, wprowadzeniu rabatów itp.;
4) wprowadzenia przez Wykonawcę zmodyfikowanych usług, będących usługami pocztowymi, niewykraczających poza przedmiot zamówienia, korzystnych dla Zamawiającego (np. przesyłka ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru w formie elektronicznej, spełniającym wymogi zawarte w odpowiednich przepisach), pod warunkiem, że cena jednostkowa za tę usługę jest niższa lub równa cenie za obecnie wykonywaną usługę - dla części nr 1;
5) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, w tym przepisów o zmianie stawki VAT;
6) zmiany zakresu świadczenia lub sposobu realizacji Umowy, w przypadku zmian przepisów prawa lub pojawienia się nowych wytycznych dotyczących przepisów związanych z realizacją Umowy, w tym dotyczących ochrony danych
osobowych;
7) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy;
8) zmiany placówki nadawczej Wykonawcy, ze względów organizacyjnych lub z przyczyn losowych - dla części nr 1.
9) zmiany cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym w uzasadnionych przypadkach, w szczególności w przypadku zmiany cen usług powszechnych, zaakceptowanych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w odniesieniu do ustawy Prawo Pocztowe - dla części nr 1.
3. W przypadku zmiany placówki nadawczej na inną, z przyczyn o których mowa w pkt 2 ppkt 8 , gdy nie ma możliwości
utrzymania danej placówki nadawczej, Wykonawca zobowiązany jest zgłosić pisemnie ten fakt Zamawiającemu, informując
o terminie planowanego zamknięcia placówki. Wykonawca wskaże najbliższą placówkę zastępczą wyznaczoną do obsługi
do czasu pozyskania nowej placówki nadawczej - dla części nr 1.
4. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po
dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu
umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany, o której mowa
powyżej wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie
nowych przepisów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.