eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › "Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin



Ogłoszenie z dnia 2023-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 25 684 46 32

1.5.8.) Numer faksu: 25 68 44 619

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cieslak@spzozgarwolin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca81b87b-7c9e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00569371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP/11/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 343400 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ Garwolin
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ w Garwolinie w ilości łącznej 389 sztuk zgodnie z poniższym zestawieniem:

60 szt. kart o wartości 1 100,00 zł
130 szt. kart o wartości 1 000,00 zł
81 szt. kart o wartości 950,00 zł
2 szt. kart o wartości 900,00 zł
2 szt. karta o wartości 800,00 zł
1 szt. karta o wartości 750,00 zł
13 szt. kart o wartości 700,00 zł
84 szt. kart o wartości 600,00 zł
10 szt. kart o wartości 500,00 zł
6 szt. kart o wartości 300,00 zł

4.2 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:

 Zamawiający przewiduje dostawę 389 sztuk kart podarunkowych;
 Wymagany termin ważności karty nie krótszy niż 6 miesięcy od daty wydania;
 Wszystkie karty podarunkowe muszą mieć jednakowy termin ważności;
 Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość ich realizacji we wszystkich punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych na terenie całego kraju, posiadających czytniki kart;
 Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie;
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych prowizji od zawieranych transakcji w punktach sprzedaży;
 Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość płatności za zakupy dokonane przez Internet;
 Wykonawca zapewni użytkownikowi możliwość płatności zbliżeniowo telefonem po wgraniu aplikacji;
 Karty podarunkowe muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wykonawca zapewni bezpłatną możliwość zmiany kodu PIN przez użytkownika;
 Zamawiający nie dopuszcza pobierania jakichkolwiek opłat z tytułu użytkowania kart podarunkowych przez użytkowników (tzn. prowizje od transakcji realizowanej za pomocą karty elektronicznej, opłaty rocznej za użytkowanie karty, ubezpieczenia karty itp.);
 Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków w czasie rzeczywistym na karcie podarunkowej oraz historii transakcji, telefonicznie i za pośrednictwem Internetu;
 Wykonawca zapewni możliwość zastrzeżenia karty podarunkowej bezpośrednio przez użytkownika;
 Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego wydania duplikatu karty w przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży;
4.3 Wykonawca dostarczy karty podarunkowe w następujący sposób:
4.3.1 nominalnych kart do Działu Służb Pracowniczych,
4.3.2 każda karta podarunkowa z nadanym numerem i datą ważności będzie dostarczona w karty zostaną dostarczone w opakowaniach zbiorczych dla poszczególnych wartości oddzielnej kopercie wraz z dokumentem zawierającym informacje o sposobie prawidłowego użytkowania karty.
4.3.3 Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego aktywowania karty, w szczególności nadania nr PIN, sprawdzenia ilości dostępnych środków w czasie rzeczywistym na karcie podarunkowej oraz historii transakcji, telefonicznie i za pośrednictwem Internetu; numer infolinii zamieszczony będzie w kopercie z daną kartą.
4.3.4 Koperta będzie oznaczona numerem i wartością nominalną środków zgromadzonych na karcie.
 Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy;
 Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez Wykonawcę marży czy prowizji, opłaty za wydanie kart, opłaty za zasilanie kwotowe karty podarunkowej oraz opłaty za aktywację konta;
 Karty podarunkowe muszą posiadać możliwość ponownego ich doładowania;
 Zamawiający wymaga zablokowania możliwości wypłaty gotówki z karty podarunkowej;
 Zamawiający wymaga by przekazane środki na zasilenie kart podarunkowych przechowywane były na dedykowanym rachunku bankowym na którym zgromadzone środki są zabezpieczone przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
UWAGA!
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych kart podarunkowych mogą ulec zmniejszeniu;
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do tego, że ilości zamawianych kart podarunkowych mogą ulec zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb jednak nie więcej niż 5%;
3) W przypadku określonym w pkt 2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć określoną przez Zamawiającego ilość kart podarunkowych zgodnie z warunkami zawartymi w umowie;
4) Koszt dostawy kart podarunkowych ponosi Wykonawca;
5) Zamawiający zastrzega możliwość płatności za zamówienie w dwóch ratach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30163000-9 - Karty płatnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 343400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 343400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDENRED POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641003662

7.3.3) Ulica: Inflancka 4B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-189

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 343400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.