eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Rozbudowa ul. Sportowej na odcinku od przejazdu kolejowego do ul. Morcinka



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ul. Sportowej na odcinku od przejazdu kolejowego do ul. Morcinka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-74c74516-5e13-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ul. Sportowej na odcinku od przejazdu kolejowego do ul. Morcinka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74c74516-5e13-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.65 Rozbudowa ulicy Sportowej na odcinku od przejazdu kolejowego do ul. Morcinka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431655

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.75.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 20387727,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13252032,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zadania: Rozbudowa ul. Sportowej na odcinku od przejazdu kolejowego do ul. Morcinka w Rybniku.
2. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z realizacją zamówienia:
1) Część drogowa
2) Jezdnia
3) Plac autobusowy
4) Jezdnia drogi rowerowej i ciągu pieszego i pieszo-rowerowego
5) Zjazdy
6) Chodnik
7) Część kanalizacyjna
8) Część elektryczna:
a) Budowa oświetlenia ulicznego
b) Likwidacja oświetlenia własności TNT
c) Zasilanie oświetlenia ulicy Przyjemnej
d) Przebudowa słupa nN, SN i inne
9) Część teletechniczna
10) Część energetyczna:
a) Przebudowa sieci nN
b) Przebudowa sieci SN
11) Wznowienie/Odtworzenie punktu osnowy geodezyjnej poziomej
12) Inwentaryzacja stanu technicznego nieruchomości:

Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia.
1. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
2. Oznakowanie poziome winno być wykonane jako grubowarstwowe.
3. Zamawiający informuje, że nie można wykorzystywać materiału z korytowania i rozbiórek.
4. Studnie rewizyjne żelbetowe należy zakończyć włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 kN, z żeliwa szarego. Studzienki ściekowe należy zakończyć wpustem jezdniowym żeliwnym klasy D400 kN, z żeliwa szarego, z zawiasem i ryglem.
5. Podbudowę z kruszywa łamanego należy wykonać z nowego materiału naturalnego o zawartości ziaren o powierzchni przekruszonej i łamanej C90/3. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku (korytowania i rozbiórek) i recyklingu.
6. Zaprojektowane chodniki z kostki betonowej należy wykonać z szarej kostki betonowej z uwzględnieniem 20% koloru grafitowego.
7. Złącza (podłużne i poprzeczne) nawierzchni bitumicznej należy pokryć taśmą przylepną bitumiczną o grubości 4 mm. Taśmę należy zastosować przy krawężnikach i elementach żeliwnych.
8. Regulacja żeliwnych włazów studzienek kanalizacyjnych i kratek ściekowych wpustów ulicznych należy wykonać przy użyciu mrozoodpornej, szybkowiążącej, nie kurczącej się zaprawie na bazie cementu modyfikowanego tworzywem sztucznym.
9. Wykonawca jest zobligowany do wykonania pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z przygotowaniem do dnia odbioru kompletnych załączników do zgłoszenia zakończenia budowy. Mapa powykonawcza winna zawierać rzędne wysokościowe studni (góra i dół), kratek ściekowych oraz zasuw.
10. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie, zaopiniowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót budowlanych, koszty z tym związane oraz koszty wprowadzenia, utrzymania i likwidacji tymczasowego oznakowania leżą po stronie Wykonawcy i należy je uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym.
11. Nadzór ze strony Zamawiającego nad prawidłową realizacją zamówienia będzie pełnić Koordynator Nadzoru Inwestorskiego wyłoniony w toku odrębnego postępowania.
12. Kierownik budowy jest zobowiązany do codziennej obecności na placu budowy w okresie trwania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem zatwierdzonym przez Zamawiającego. Kierownik budowy jest zobowiązany do obecności na placu budowy co najmniej od godziny 9:00 i prowadzenia listy obecności przechowywanej w Biurze Budowy do wglądu Zamawiającego. Wykonawca jest zobligowany do zmiany Kierownika Budowy na pisemny wniosek Zamawiającego.
13. Szczegółowy zakres prac precyzuje projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót.
14. Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00.
15. Roboty mają być prowadzone w sposób zapewniający przejazd i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych wzdłuż ulicy.
16. Zamawiający informuję, że projekt budowlany zakłada wykonanie zabezpieczenie muru oporowego wzdłuż ul. Sportowej za pomocą Larsenów.
Na podstawie dodatkowych odwiertów geologicznych okazało się, że na głębokości od 3 do 6 m zalega zwietrzały piaskowiec przechodzący w litą skałę. Wobec powyższego wykonanie zabezpieczenie muru oporowego wzdłuż ul. Sportowej należy wykonać za pomocą ścianki oporowej „Berlińskiej” co zostało przedstawione w projekcie technicznych i w przedmiarze robót.
17. W trakcie utrudnień drogowych Wykonawca jest zobligowany do pomocy mieszkańcom nieruchomości pozbawionych czasowo dojazdu np. w ramach wystawiania pojemników z nieczystościami w wyznaczonym terminie.
18. Materiały z rozbiórki we wszystkich branżach przedmiarowych, które Zamawiający uzna za przydatne do ponownego wykorzystania, na polecenie Zamawiającego na własny koszt należy dostarczyć na bezzwrotnych paletach do siedziby Rybnickich Służb Komunalnych.
19. Zamawiający informuje, że odległość odwozu materiałów z rozbiórek wynosi do 10 km.
20. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
1) zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy,
2) stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
3) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
4) stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że:
1) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania,
2) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania zapisów Ustawy z dnia
11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2018 poz. 317),
3) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
21. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 84 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i oznakowanie pionowe oraz minimum 36 miesięcznej gwarancji na oznakowanie poziome grubowarstwowe, licząc od dnia odbioru końcowego (w przypadku zaoferowania krótszego terminu, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia). Przyjmuje się, że okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji i rozpoczyna się od daty odbioru końcowego i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.
22. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
23. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
24. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie
z art. 100 ust. 1:
- obniżenie krawężników na przejściach dla pieszych,
- zastosowanie integracyjnej kostki na przejściach dla pieszych.
25. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
Dotyczy części drogowej:
- czynności demontażu istniejących warstw konstrukcyjnych drogi, dojść/chodników i zjazdów,
- korytowanie pod warstwy konstrukcyjne drogi, dojść/chodników i zjazdów,
- mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża drogi, chodników
i zjazdów
- prace związane z korektą i zabudową krawężników, obrzeży,
- układanie warstw konstrukcyjnych - podbudowy i podsypki
- układanie nawierzchni z kształtki betonowej, asfaltowej,
- regulacja pionowa urządzeń obcych.
Dotyczy części kanalizacyjnej:
- czynności wykonania robót ziemnych,
- czynności robót montażowych.
Dotyczy część oświetleniowej:
- kopanie rowów kablowych,
- układanie kabla,
- stawianie słupów oświetleniowych,
- montaż wysięgników i opraw na słupach.
Dotyczy część elektroenergetycznej:
- wykonaniem przebudowa sieci nN.
Dotyczy część teletechnicznej:
- wykonaniem przebudowy sieci napowietrznej.
Dotyczy części kanału technologicznego:
- czynności wykonania robót ziemnych,
- czynności robót montażowych.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15780900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19155013,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15780900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto-Trans Asfalty Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243277940

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Roboty 80

7.3.4) Miejscowość: Gierałtowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-186

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty elektryczne, Roboty teletechniczne, Roboty kanalizacyjne, Mury oporowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15780900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.