eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Udzielenie Gminie Krościenko nad Dunajcem kredytu długoterminowego do kwoty 1 784 000,00 zł.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie Gminie Krościenko nad Dunajcem kredytu długoterminowego do kwoty 1 784 000,00 zł.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KROŚCIENKO NAD DUNAJCEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 35

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 262 30 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kroscienko .pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kroscienko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie Gminie Krościenko nad Dunajcem kredytu długoterminowego do kwoty 1 784 000,00 zł.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a36f0838-9502-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036569/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Udzielenie Gminie Krościenko nad Dunajcem kredytu długoterminowego do kwoty 2 600 000,00 PLN

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539072

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 907000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Krościenko nad Dunajcem kredytu długoterminowego, do kwoty 1 784 000,00 złotych (słownie: jeden milion siedemset osiemdziesiąt cztery tysiące złotych 00/100), w walucie polskiej, z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na spłatę planowanego deficytu. 2. Termin spłaty kredytu 2025 r. – 2035 r. 3. Uruchomienie kredytu nastąpi po zawarciu umowy kredytowej, do dnia 29 grudnia 2023 roku, zgodnie z pisemnym poleceniem złożonym przez Zamawiającego. 4. Maksymalny termin uruchomienia kredytu wynosi 1 dzień roboczy, od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. 5. Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez Zamawiającego. Ostateczny termin wypłaty kredytu nastąpi do dnia 29.12.2023 roku. 6. Należne odsetki naliczane będą za każdy dzień korzystania z kredytu, licząc od dnia jego uruchomienia. Odsetki od wykorzystanego kredytu płatne będą po zakończeniu kwartału kalendarzowego, w terminie 7 dni od daty otrzymania informacji (np. pismem, faksem, na adres e-mail: fk@kroscienko.pl), przy czym: 1) Pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty i kończy się 31.12.2023 roku, 2) Kolejne kwartalne okresy obrachunkowe (kwartał kalendarzowy), liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu obrachunkowego, 3) Ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. Ostatnia rata odsetek jest płatna w terminie spłaty ostatniej raty kredytu, 4) Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zadłużenia na rachunku kredytowym. 7. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się, że rok liczy 365 (366) dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 8. Okres karencji w spłacie rat kredytu: do 31 stycznia 2025 roku. 9. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco, zaopatrzony kontrasygnatą Skarbnika Gminy. 10. Oprocentowanie kredytu będzie liczone wg stopy zmiennej, oparte na stawce WIBOR 3M powiększonej o marżę banku (stałą w okresie kredytowania) wyrażoną w punktach procentowych. Stawka WIBOR 3M będzie ulegała zmianom co kwartał. Dniem zmiany stopy procentowej będzie pierwszy dzień miesiąca danego kwartału. 11. Do celów oceny ofert przyjmuje się, że WIBOR 3M na dzień 07.12.2023 r. wynosi 5,83 %. 12. W przypadku jeżeli ostateczny termin spłaty rat odsetkowych lub kapitałowych będzie dniem świątecznym lub wolnym od pracy, to płatność nastąpi w ostatnim dniu roboczym przed tym dniem. 13. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu, a także wcześniejszej spłaty bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki będą liczone za okres jego faktycznego wykorzystania. W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty kredytu bądź jego wcześniejszej spłaty, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu spłat kredytu, bez dodatkowych opłat. 15. Zamawiający nie przewiduje żadnych opłat i prowizji związanych z udzieleniem, obsługą oraz spłatą kredytu (w tym spłatą przedterminową).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850508,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850508,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850508,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pieniński Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7350008282

7.3.3) Ulica: Rynek 12

7.3.4) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

7.3.5) Kod pocztowy: 34-450

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850508,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2035-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.