eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151406009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343229222

1.5.8.) Numer faksu: 343785468

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd.przetargi@czestochowa.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-czestochowa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a950dfb-9980-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567266

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046565/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1, 2 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00548172

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.262.46.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 560882,11 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16861,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 5.800 litrów i oleju napędowego w ilości ok. 54.000 litrów dla ODM nr 1 w Rudnikach w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.
1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.
Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta.
2. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby ODM 1 Rudniki – ul. Dworcowa 26, 42-240 Rudniki;
3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły.
Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.
4. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023r., poz. 1314) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca
udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.
4.5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.
4.6. Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
4.7. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy zgodnie z §9 ust. 1 pkt 1 lit. b projektu umowy.
4.8. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową warunkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 341373,98 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 3.500 litrów i oleju napędowego w ilości ok. 32.000 litrów dla ODM nr 3 w Poczesnej w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.
1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.
Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta.
2. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby ODM 3 Poczesna – ul. Bociana Górka 19, 42-262 Poczesna;
3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły.
Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.
4. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023r., poz. 1314) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca
udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.
6. Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy zgodnie z §9 ust. 1 pkt 1 lit. b projektu umowy.
8. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową warunkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 202646,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3
Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 2.000 litrów i oleju napędowego w ilości ok. 1.000 litrów dla Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 18 miesięcy.
1. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości.
Zamawiający przez okres obowiązywania umowy zastrzega sobie prawo do dwukrotnego przebadania pobranych próbek każdego rodzaju paliwa w niezależnym, akredytowanym laboratorium na koszt Oferenta.
2. Stacja benzynowa musi być zlokalizowana w obrębie max 10 km od siedziby PZD Częstochowa – Częstochowa, ul. Sobieskiego 9 (budynek Starostwa Powiatowego w Częstochowie), 42-217 Częstochowa.
3. Dostawy będą realizowane na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika i kanistrów w sposób ciągły.
Z tytułu każdorazowego zakupu paliwa Wykonawca otrzymywać będzie należność ustaloną na podstawie aktualnej w dniu zakupu (tankowania) ceny brutto jednego litra paliwa z uwzględnieniem udzielonego przez Wykonawcę upustu oraz ilości zakupionego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa.
4. Dostarczane paliwa muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2023r., poz. 1314) oraz aktualne normy: PN-EN 228+A1 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590+A1 (dla oleju napędowego). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest okazać stosowne „orzeczenie jakości paliwa”, w którym zawarte będą wyniki laboratoryjne badania dostarczonego paliwa, dotyczące zgodności paliwa z RMG z dnia 09.10.2015 r. dla paliw ciekłych. Wykonawca
udziela min. 12 m-cy gwarancji na dostarczone paliwo, a w przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych jego złą jakością, potwierdzonych ekspertyzą rzeczoznawcy, poniesie koszty napraw i ekspertyzy. W okresie zimowym Wykonawca zapewni Zamawiającemu paliwa przystosowane do niskich temperatur.
5. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość paliw do nowych norm.
6. Ilość zakupionego paliwa będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podanych w pkt 1, bez możliwości roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy zgodnie z §9 ust. 1 pkt 1 lit. b projektu umowy.
8. Dostawy będą wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą SWZ i umową warunkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 16861,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 pkt 2 zgodnie z art. 255 pkt. 1 Ustawy PZP: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”, Zamawiający unieważnia postępowanie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 pkt 2 zgodnie z art. 255 pkt. 1 Ustawy PZP: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”, Zamawiający unieważnia postępowanie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 254 pkt 2 zgodnie z art. 255 pkt. 1 Ustawy PZP: „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”, Zamawiający unieważnia postępowanie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.