Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00468843/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych publicznych, asfaltowych na terenie Gminy Gorzków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 9
1.5.2.) Miejscowość: Gorzków-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-315
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846838156
1.5.8.) Numer faksu: 846838111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cd331be-7717-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg gminnych publicznych, asfaltowych na terenie Gminy Gorzków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd331be-7717-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061744/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa drogi gminnej nr 109715L w m. Borów-Kolonia i drogi nr 109716L w m. Czysta Dębina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468843
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023.CP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 370312,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi gminnej nr 109715L od km 0+008,09 do km 0+271,27 w miejscowości Borów-Kolonia”W stanie istniejącym nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym. Występują liczne spękania zmęczeniowe oraz ubytki. Na skutek wieloletniej eksploatacji nasyp drogowy uległ konsolidacji, a korona drogi osiadła. Pobocza zapadnięte lub zawyżone z licznymi ubytkami. Przedsięwzięcie polega na remoncie nawierzchni jezdni drogi oraz uzupełnieniu poboczy. Remont obejmuje ułożenie w-wy wyrównawczej z kruszywa, która przywróci pierwotny profil drogi oraz warstw wiążącej i ścieralnej. Remontowany odcinek o długości 263 m. Celem inwestycji jest przywrócenie pierwotnego stanu zniszczonej i zapadniętej jezdni drogi oraz odtworzenie pierwotnego stanu poboczy drogi.
Przewidywany zakres projektowanej inwestycji obejmie następujące roboty branżowe:
• Roboty pomiarowe
• Roboty przygotowawcze
• Ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3
• Ułożenie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej gr. śr. 5cm
• Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm
• Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym gr. 10 cm
• Ustawienie oznakowania pionowego
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z zakresem rzeczowym określonym we wniosku nr RFRD/R/34/G/2023.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 214378,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont drogi gminnej nr 109716 L od km 0+005,57 do km 0+445,48 w miejscowości Czysta Dębina-Kolonia”.W stanie istniejącym nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym. Występują liczne spękania zmęczeniowe oraz ubytki, szczególnie przy krawędziach jezdni. Na skutek wieloletniej eksploatacji korona drogi osiadła. Pobocza zapadnięte lub zawyżone z licznymi ubytkami. Przedsięwzięcie polega na remoncie nawierzchni jezdni drogi oraz uzupełnieniu zaniżonych poboczy. Remont obejmuje ułożenie w-wy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego. Remontowany odcinek o długości 437,54 m. Celem inwestycji jest przywrócenie pierwotnego stanu zniszczonej i zapadniętej jezdni drogi oraz odtworzenie pierwotnego stanu poboczy drogi.
Przewidywany zakres projektowanej inwestycji obejmie następujące roboty branżowe:
• Roboty pomiarowe
• Roboty przygotowawcze
• Wykonanie warstwy wyrównawczo – wzmacniającej z masy mineralno-asfaltowej gr. śr. 4cm
• Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm
• Uzupełnieniu poboczy kruszywem łamanym gr. 8 cm
• Ustawienie oznakowania pionowego.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z zakresem rzeczowym określonym we wniosku nr RFRD/R/35/G/2023
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 155934,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236830,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365110,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236830,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: acek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621561638
7.3.3) Ulica: Gęsia 27/6
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-719
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Jacek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236830,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232111,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292030,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232111,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222295093
7.3.3) Ulica: Peowiaków 7
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232111,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Budowa chodnika w ul. Kąckiej w Wiązownie
- Remont drogi powiatowej nr 1610W w miejscowości Belsk Duży
- Przebudowa i rozbudowa drogi leśnej wraz z budową składnic w leśnictwie Rybniki
- Budowa (rozbudowa) drogi gminnej nr 174011N Zdory - Kwik wraz z przebudową oświetlenia drogowego
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.