eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzków-Osada › Remonty dróg gminnych publicznych, asfaltowych na terenie Gminy Gorzków



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych publicznych, asfaltowych na terenie Gminy Gorzków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gorzków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950371695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 9

1.5.2.) Miejscowość: Gorzków-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-315

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846838156

1.5.8.) Numer faksu: 846838111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzkow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cd331be-7717-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty dróg gminnych publicznych, asfaltowych na terenie Gminy Gorzków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd331be-7717-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566859

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00061744/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa drogi gminnej nr 109715L w m. Borów-Kolonia i drogi nr 109716L w m. Czysta Dębina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468843

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2023.CP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 370312,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi gminnej nr 109715L od km 0+008,09 do km 0+271,27 w miejscowości Borów-Kolonia”
W stanie istniejącym nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym. Występują liczne spękania zmęczeniowe oraz ubytki. Na skutek wieloletniej eksploatacji nasyp drogowy uległ konsolidacji, a korona drogi osiadła. Pobocza zapadnięte lub zawyżone z licznymi ubytkami. Przedsięwzięcie polega na remoncie nawierzchni jezdni drogi oraz uzupełnieniu poboczy. Remont obejmuje ułożenie w-wy wyrównawczej z kruszywa, która przywróci pierwotny profil drogi oraz warstw wiążącej i ścieralnej. Remontowany odcinek o długości 263 m. Celem inwestycji jest przywrócenie pierwotnego stanu zniszczonej i zapadniętej jezdni drogi oraz odtworzenie pierwotnego stanu poboczy drogi.
Przewidywany zakres projektowanej inwestycji obejmie następujące roboty branżowe:
• Roboty pomiarowe
• Roboty przygotowawcze
• Ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3
• Ułożenie warstwy wiążącej z masy mineralno- asfaltowej gr. śr. 5cm
• Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm
• Uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym gr. 10 cm
• Ustawienie oznakowania pionowego
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z zakresem rzeczowym określonym we wniosku nr RFRD/R/34/G/2023.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 214378,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont drogi gminnej nr 109716 L od km 0+005,57 do km 0+445,48 w miejscowości Czysta Dębina-Kolonia”.
W stanie istniejącym nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym. Występują liczne spękania zmęczeniowe oraz ubytki, szczególnie przy krawędziach jezdni. Na skutek wieloletniej eksploatacji korona drogi osiadła. Pobocza zapadnięte lub zawyżone z licznymi ubytkami. Przedsięwzięcie polega na remoncie nawierzchni jezdni drogi oraz uzupełnieniu zaniżonych poboczy. Remont obejmuje ułożenie w-wy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego. Remontowany odcinek o długości 437,54 m. Celem inwestycji jest przywrócenie pierwotnego stanu zniszczonej i zapadniętej jezdni drogi oraz odtworzenie pierwotnego stanu poboczy drogi.
Przewidywany zakres projektowanej inwestycji obejmie następujące roboty branżowe:
• Roboty pomiarowe
• Roboty przygotowawcze
• Wykonanie warstwy wyrównawczo – wzmacniającej z masy mineralno-asfaltowej gr. śr. 4cm
• Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm
• Uzupełnieniu poboczy kruszywem łamanym gr. 8 cm
• Ustawienie oznakowania pionowego.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg zgodnie z zakresem rzeczowym określonym we wniosku nr RFRD/R/35/G/2023
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 155934,57 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236830,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365110,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236830,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: acek Michałek Przedsiębiorstwo Transportowo Handlowo Usługowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621561638

7.3.3) Ulica: Gęsia 27/6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-719

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236830,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232111,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292030,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232111,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222295093

7.3.3) Ulica: Peowiaków 7

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232111,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.