Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479686/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości Teatru Dramatycznego w Płocku - Nowy Rynek 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Dramatyczny im. Jerzego Szaniawskiego w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000286835
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@teatrplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.teatrplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d876781f-7d42-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości Teatru Dramatycznego w Płocku - Nowy Rynek 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d876781f-7d42-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024769/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa utrzymania czystości Teatru Dramatycznego w Płocku - Nowy Rynek 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479686
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie pomieszczeń scen i sal dużej widowiskowej, kameralnej, piekiełka, pomieszczeń biurowych, garderób, ciągów komunikacyjnych, dźwigów osobowych, pomieszczeń sanitarnych, archiwum, pomieszczeń technicznych, magazynowych i gospodarczych:
1) odkurzanie, czyszczenie, pranie wykładzin dywanowych, dywanów, wycieraczek,
2) odkurzanie, mycie twardych powierzchni podłóg,
3) mycie, przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli i wyposażenia,
4) opróżnianie koszy, pojemników niszczarek, mycie, wymiana worków,
5) utrzymanie w czystości widowni, scen i zaplecza Sali widowiskowej, Kameralnej i Piekiełka
6) mycie schodów, barierek, poręczy na klatkach schodowych,
7) mycie kabin dźwigów osobowych - utrzymywanie w czystości ścian, podłóg,
8) czyszczenie parapetów wewnętrznych,
9) mycie kabin prysznicowych,
10) odkurzanie mebli tapicerowanych,
11) mycie siedzisk, krzeseł i pozostałego wyposażenia,
12) mycie cokolików i powierzchni pionowych związanych z posadzką,
13) mycie stolarki drzwiowej,
14) mycie okien od strony wewnętrznej i zewnętrznej, mycie powierzchni szklanych,
15) mycie grzejników,
16) utrzymanie w czystości luster w garderobach,
17) mycie kratek wentylacyjnych,
18) usuwanie pajęczyn,
19) maszynowe czyszczenie specjalistycznym sprzętem powierzchni podłóg z tworzywa sztucznego, gresu, terakoty, granitu,
20) mycie, czyszczenie parapetów wewnętrznych, zewnętrznych,
21) mycie podłóg i odpowiednimi środkami - (podłogi z tworzywa sztucznego, glazura, gres, granit, parkiet),
22) mycie 2 gablot repertuarowych zewnętrznych,
23) wymiana polimerów na podłogach z tworzywa sztucznego,
24) mycie lamp, kloszy lamp oświetleniowych, plafonier (bez zdejmowania i ponownego montażu),
25) mycie wszystkich urządzeń sanitarnych i ich dezynfekcja (armatura, biała armatura, wyposażenie sanitariatów, kabiny prysznicowe, kosze na śmieci, wiadra, deski sedesowe),
26) opróżnianie koszy, wiader, wymiana worków,
27) mycie luster, półek, podajników, dozowników na mydło, szczotek do muszli klozetowych, pojemników na szczotki i innego drobnego sprzętu przynależnego do sanitariatu,
28) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych i mydła w płynie,
29) mycie powierzchni ścian pokrytych płytkami ceramicznymi i ich dezynfekcja,
30) wymiana kostek zapachowych wc i odświeżaczy,
31) mycia przeszklenia obarierowania,
32) mycie wyposażenia pomieszczenia archiwum,
33) mycie luster w garderobach, Sali baletowej,
34) czyszczenie parkietów,
35) czyszczenie koryt kablowych plastikowych – teleinformatycznych
36) pranie obić tapicerowanych
37) wynoszenie zgromadzonych odpadów do pojemników umieszczonych na zewnątrz obiektu, posiadanych przez Zamawiającego,
38) wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych, klamek drzwi i okolic około dotykowych,
39) utrzymanie w czystości płyt granitowych przy wejściach do teatru,
40) koordynowanie pracą zespołu sprzątającego,
41) mycie szyb w konstrukcji stalowej,
42) sprzątanie fosy,
43) utrzymanie w czystości parkingu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457086,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ALMAR Przemysław Matuszewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BŁYSK – SERWIS Mariola Matuszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742904812
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie 30 operatów szacunkowych (dla 38 działek) określających wartość nieruchomości jako przedmiotu prawa własności / użytkowania wieczystego i innych praw do nieruchomości wraz z naniesieniami .
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Sporz. projekt. UPUL dla lasów niestanow. własności Skarbu Państwa, należących do os fiz i wspólnot gruntowych na lata 2025-2034 położonych na terenach poszczególnych obr ewid w 9 gm powiatu płockiego
- Konserwacja muzealiów ze zbiorów Muzeum Mazowieckiego w Płocku
- Zakup wideolaryngoskopów
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - III postępowanie.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji
- Czyszczenie rowów i stawów w trzech lokalizacjach (Morasko, Kiekrz i Bielniki) w latach 2024-2025
- Sprzątanie klatek schodowych w obiektach własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
- "Świadczenie usług sprzątania zamkniętych obiektów sportowych wraz z pełnym zapleczem (bez pływalni), pomieszczeń przyległych do pływalni, pomieszczeń laboratoryjnych, Domu Studenta AWFiS Gdańsk".
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.