Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00532610/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, pościeli, koców, poduszek dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmmichalska@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, pościeli, koców, poduszek dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d80ff853-9361-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566354
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/84/45/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Odzież medycznaBluzy i spodnie:
Bluza: krótki rękaw, dekolt w serek, wkładana przez głowę, klasyczny, lekko luźny krój prosty lub lekko taliowany, 2 funkcjonalne kieszenie, boczne rozcięcia u dołu po bokach bluzy;
Spodnie: Klasyczny, lekko luźny krój, 2 pojemne, boczne kieszenie, Elastyczna guma w tylnej części pasa + sznurek w kolorze tkaniny, proste lub lekko zwężane nogawki;
Skład: nie mniej niż 50 % bawełny, 2% spandex lub lycra lub elastan, nie więcej niż 48 % poliester Gramatura: nie mniej niż 165g/m2.
Fartuchy lekarskie:
damskie i męskie w kolorze białym, z kołnierzykiem i kolorowymi wstawkami, o temperaturze prania 95 stopni Celsjusza. Fartuchy zapinane na napy, z długim rękawem, z patką z tyłu.
Skład: elanobawełna (nie mniej niż 50 % bawełny).
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 44700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Bluzy polaroweSkład: 100 % poliester; materiał Polartec Thermal Pro lub równoważny.
Gramatura: co najmniej 270g/m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18235000-5 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby
4.5.5.) Wartość części: 24600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Piżama flanelowaPiżama flanelowa – 100% bawełny o gramaturze 160 g/m2 (góra zapinana na napy).
Kolorystyka stonowana.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18318300-4 - Pidżamy
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 – Bielizna pościelowaBielizna pościelowa ma być wykonana z bawełny 100% (biała i niebieska) – o gramaturze 170 g/m2
Temperatura prania 95 stopni Celsjusza, odporna na chlorowanie i dezynfekcję.
Rozmiary i ilość :
Prześcieradło: 250x160 cm
Powłoczka na poduszkę 70x80 cm
Powłoka 200x160 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.5.) Wartość części: 54270,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – KoceRozmiar: 155x205 +/-5 cm
Tkanina: bawełna 15% + 85% akryl (min. 3 kolory)
Wymiary haftu – wysokość liter 1 cm, wysokość logo +/- 3 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39511100-8 - Koce
4.5.5.) Wartość części: 9400,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 – PoduszkiRozmiar: 70x80 cm
tkanina: bawełna 45% + 55% poliester, wypełnienie poliestrowe np. HCS
Wymiary haftu – wysokość liter 1 cm, wysokość logo +/- 3 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39516120-9 - Poduszki
4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 – ObuwieObuwie profilaktyczne, białe, wykonane z miękkich elastycznych skór licowych podszewkowanych, podeszwa stabilna chroniąca przed poślizgiem, kryte, bez pięt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 11550,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 1 nie wpłynęły żadne oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 2 nie wpłynęły żadne oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 3 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 3 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 20 910,00 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 53 382,00 zł,
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 4 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 4 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 66 752,10 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 124 094,70 zł,
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 5 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 5 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 11 562,00 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 20 295,00 zł,
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 6 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 6 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 6 888,00 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 9 584,16 zł,
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 7 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 7 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 14 206,50 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 17 712,00 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa ulicy Stelmachów w zakresie zmiany sposobu odwodnienia w rejonie skrzyżowania z ul. Szeroką w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa produktów leczniczych: 1. Niwolumab+Relatlimab; 2. Tepotynib, nr TP-106/24/TM
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych administrowanych przez ZGN Wola na terenie TZOM Ogrodowa w 2024 r. (7 lokali).
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA LOGISTYCZNEGO DLA ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ "CLC 24" NA MAZURACH
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, załadunek, rozładunek i transport bielizny.
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa pościeli do internatów Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Gdyni
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia dodatkowego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Zamawiającego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.