eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, pościeli, koców, poduszek dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii



Ogłoszenie z dnia 2023-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, pościeli, koców, poduszek dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bmmichalska@ipin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, pościeli, koców, poduszek dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d80ff853-9361-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566354

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/84/45/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 – Odzież medyczna
Bluzy i spodnie:
Bluza: krótki rękaw, dekolt w serek, wkładana przez głowę, klasyczny, lekko luźny krój prosty lub lekko taliowany, 2 funkcjonalne kieszenie, boczne rozcięcia u dołu po bokach bluzy;
Spodnie: Klasyczny, lekko luźny krój, 2 pojemne, boczne kieszenie, Elastyczna guma w tylnej części pasa + sznurek w kolorze tkaniny, proste lub lekko zwężane nogawki;
Skład: nie mniej niż 50 % bawełny, 2% spandex lub lycra lub elastan, nie więcej niż 48 % poliester Gramatura: nie mniej niż 165g/m2.

Fartuchy lekarskie:
damskie i męskie w kolorze białym, z kołnierzykiem i kolorowymi wstawkami, o temperaturze prania 95 stopni Celsjusza. Fartuchy zapinane na napy, z długim rękawem, z patką z tyłu.
Skład: elanobawełna (nie mniej niż 50 % bawełny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 44700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 – Bluzy polarowe
Skład: 100 % poliester; materiał Polartec Thermal Pro lub równoważny.
Gramatura: co najmniej 270g/m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18235000-5 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby

4.5.5.) Wartość części: 24600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 – Piżama flanelowa
Piżama flanelowa – 100% bawełny o gramaturze 160 g/m2 (góra zapinana na napy).
Kolorystyka stonowana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18318300-4 - Pidżamy

4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 4 – Bielizna pościelowa
Bielizna pościelowa ma być wykonana z bawełny 100% (biała i niebieska) – o gramaturze 170 g/m2
Temperatura prania 95 stopni Celsjusza, odporna na chlorowanie i dezynfekcję.
Rozmiary i ilość :
Prześcieradło: 250x160 cm
Powłoczka na poduszkę 70x80 cm
Powłoka 200x160 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa

4.5.5.) Wartość części: 54270,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 5 – Koce
Rozmiar: 155x205 +/-5 cm
Tkanina: bawełna 15% + 85% akryl (min. 3 kolory)
Wymiary haftu – wysokość liter 1 cm, wysokość logo +/- 3 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39511100-8 - Koce

4.5.5.) Wartość części: 9400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 6 – Poduszki
Rozmiar: 70x80 cm
tkanina: bawełna 45% + 55% poliester, wypełnienie poliestrowe np. HCS
Wymiary haftu – wysokość liter 1 cm, wysokość logo +/- 3 cm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39516120-9 - Poduszki

4.5.5.) Wartość części: 5600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 7 – Obuwie
Obuwie profilaktyczne, białe, wykonane z miękkich elastycznych skór licowych podszewkowanych, podeszwa stabilna chroniąca przed poślizgiem, kryte, bez pięt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie

4.5.5.) Wartość części: 11550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 1 nie wpłynęły żadne oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 2 nie wpłynęły żadne oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 1.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 3 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 3 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 20 910,00 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 53 382,00 zł,
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 4 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 4 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 66 752,10 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 124 094,70 zł,
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 5 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 5 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 11 562,00 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 20 295,00 zł,
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 6 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 6 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 6 888,00 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 9 584,16 zł,
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie / część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w pakiecie 7 ceny złożonych ofert przekraczają kwotę, którą zamawiający ma przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia:
pakiet 7 – kwota przeznaczona na sfinansowanie: 14 206,50 zł, cena najkorzystniejszej oferty: 17 712,00 zł.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.