Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00480725/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00492285/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych do Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr J. Titz-Kosko w Sopocie sp. z o.o. – w podziale na 6 pakietów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorskie Centrum Reumatologiczne im. dr Jadwigi Titz - Kosko w Sopocie Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192587795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-759
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcrsopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcrsopot.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcr_sopot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych do Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr J. Titz-Kosko w Sopocie sp. z o.o. – w podziale na 6 pakietów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c48e9fb7-7d49-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 14-TP-23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 48000,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici chirurgiczne wchłanialne syntetyczne, sterylne, powlekane mieszaniną kopolimeru kaprolaktonu bądź glikolidu orazstearoilomleczanu wapnia, wykonane z kopolimeru kwasu glikolowego i mlekowego, plecione, ulegające hydrolizie w 56-70
dni, podtrzymanie tkankowe min. 21 dni, wytrzymałość w węźle min. 80% po 14 dniach i min. 30% po 21 dniach,
opakowanie zbiorcze i jednostkowe szwu musi zawierać rzeczywisty kształt i kontur igły w skali 1:1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 23773,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici jednowłóknowe (monofilamentowe) syntetyczne, sterylne, wchłanialne, wykonane z syntetycznego poliestru,składającego się z kaprolaktonu, węglanu trimetylenu oraz laktydu, czas wchłaniania do 56 dni, podtrzymanie węzła min 50-
60% po min 5 dniach , 20-30% w 10 dni po implantacji, opakowanie zbiorcze i jednostkowe szwu musi zawierać rzeczywisty
kształt i kontur igły w skali 1:1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141127-6 - Hemostatyki wchłanialne
4.5.5.) Wartość części: 1108,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici chirurgiczne niewchłanialne, syntetyczne, sterylne, polibutester, opakowanie zbiorcze i jednostkoweszwu musi zawierać rzeczywisty kształt i kontur igły w skali 1:1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 5836,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici chirurgiczne, poliestrowe, sterylne, niewchłanialne, wykonane z politereftalanu etylenu, plecione, powlekane silikonem,opakowanie zbiorcze i jednostkowe szwu musi zawierać rzeczywisty kształt i kontur igły w skali 1:1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 1089 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici chirurgiczne syntetyczne, polipropylenowe, sterylne, niewchłanialne, monofilamentowe, niepowlekana, wykonane zizotaktycznego krystalicznego stereoizomeru polipropylenu, opakowanie zbiorcze i jednostkowe szwu musi zawierać
rzeczywisty kształt i kontur igły w skali 1:1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 2892,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne materiały szewne i taśmy, jednorazowe, sterylne4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 13300 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25538,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25538,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25538,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25538,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 2, 3 i 4, gdyż w niniejszych Pakietach wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet nr 2 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
2. Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 2, 3 i 4, gdyż w niniejszych Pakietach wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet nr 3 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 2, 3 i 4, gdyż w niniejszych Pakietach wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Na Pakiet nr 4 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 5 i 6, gdyż w niniejszych Pakietach nie złożo-no żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W Pakietach nr 5 i 6 nie została złożona żadna oferta.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowa-niu albo żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp unieważnia postępowanie w Pakietach nr 5 i 6, gdyż w niniejszych Pakietach nie złożo-no żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W Pakietach nr 5 i 6 nie została złożona żadna oferta.
Podstawa prawna: art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowa-niu albo żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Ratownictwo wodne Krytej Pływalni przy ulicy Haffnera 57 w Sopocie w 2024 roku.
- Usługa zapewnienia ochrony mienia w obiektach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
- 2024.16 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, termomodernizacji i rozbudowie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Sopocie, o obserwatorium astronomiczne
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szwów chirurgicznych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Dostawa leków, szwów chirurgicznych z podziałem na pakiety
- STAPLERY
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy materiałów szewnych dla Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie.
- Dostawa szwów chirurgicznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.