eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica Murowana › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2 150 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2 150 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPNICA MUROWANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Murowana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-724

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6852100

1.5.8.) Numer faksu: 14 6852102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lipnicamurowana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8abcd659-7e0d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2 150 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abcd659-7e0d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565093

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039196/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2 150 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482299

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWEiGP-ZP. 271.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 637245,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2 150 000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu.
2. Okres kredytowania od dnia podpisania umowy w 2023 r. do 30.12.2030 r.
3. Karencja w spłacie rat kapitałowych kredytu do 29.09.2024 r.
4. Do wyliczenia kosztu obsługi kredytu przyjmuje się uruchomienie kredytu w dniu 10.12.2023 r. w kwocie 2 150 000,00 zł.
5. Do obliczenia ceny kredytu przyjmuje się WIBOR 1M notowany na dzień 31.10.2023 r. oraz marżę banku.
6. Spłata kredytu od dnia 30.09.2024 r. do 30.12.2030 r. w 76 ratach miesięcznych (w ostatnim dniu roboczym miesiąca) w terminach i kwotach:

30 wrzesień 2024 r. 21 875,00
31 październik 2024 r. 28 375,00
29 listopad 2024 r. 28 375,00
31 grudzień 2024 r. 28 375,00
31 styczeń 2025 r. 28 375,00
28 luty 2025 r. 28 375,00
31 marzec 2025 r. 28 375,00
30 kwiecień 2025 r. 28 375,00
30 maj 2025 r. 28 375,00
30 czerwiec 2025 r. 28 375,00
31 lipiec 2025 r. 28 375,00
29 sierpień 2025 r. 28 375,00
30 wrzesień 2025 r. 28 375,00
31 październik 2025 r. 28 375,00
28 listopad 2025 r. 28 375,00
31 grudzień 2025 r. 28 375,00
30 styczeń 2026 r. 28 375,00
27 luty 2026 r. 28 375,00
31 marzec 2026 r. 28 375,00
30 kwiecień 2026 r. 28 375,00
29 maj 2026 r. 28 375,00
30 czerwiec 2026 r. 28 375,00
31 lipiec 2026 r. 28 375,00
31 sierpień 2026 r. 28 375,00
30 wrzesień 2026 r. 28 375,00
30 październik 2026 r. 28 375,00
30 listopad 2026 r. 28 375,00
31 grudzień 2026 r. 28 375,00
29 styczeń 2027 r. 28 375,00
26 luty 2027 r. 28 375,00
31 marzec 2027 r. 28 375,00
30 kwiecień 2027 r. 28 375,00
31 maj 2027 r. 28 375,00
30 czerwiec 2027 r. 28 375,00
30 lipiec 2027 r. 28 375,00
31 sierpień 2027 r. 28 375,00
30 wrzesień 2027 r. 28 375,00
29 październik 2027 r. 28 375,00
30 listopad 2027 r. 28 375,00
31 grudzień 2027 r. 28 375,00
31 styczeń 2028 r. 28 375,00
29 luty 2028 r. 28 375,00
31 marzec 2028 r. 28 375,00
28 kwiecień 2028 r. 28 375,00
31 maj 2028 r. 28 375,00
30 czerwiec 2028 r. 28 375,00
31 lipiec 2028 r. 28 375,00
31 sierpień 2028 r. 28 375,00
29 wrzesień 2028 r. 28 375,00
31 październik 2028 r. 28 375,00
30 listopad 2028 r. 28 375,00
29 grudzień 2028 r. 28 375,00
31 styczeń 2029 r. 28 375,00
28 luty 2029 r. 28 375,00
30 marzec 2029 r. 28 375,00
30 kwiecień 2029 r. 28 375,00
30 maj 2029 r. 28 375,00
29 czerwiec 2029 r. 28 375,00
31 lipiec 2029 r. 28 375,00
31 sierpień 2029 r. 28 375,00
28 wrzesień 2029 r. 28 375,00
31 październik 2029 r. 28 375,00
30 listopad 2029 r. 28 375,00
31 grudzień 2029 r. 28 375,00
31 styczeń 2030 r. 28 375,00
28 luty 2030 r. 28 375,00
29 marzec 2030 r. 28 375,00
30 kwiecień 2030 r. 28 375,00
31 maj 2030 r. 28 375,00
28 czerwiec 2030 r. 28 375,00
31 lipiec 2030 r. 28 375,00
30 sierpień 2030 r. 28 375,00
30 wrzesień 2030 r. 28 375,00
31 październik 2030 r. 28 375,00
29 listopad 2030 r. 28 375,00
30 grudzień 2030 r. 28 375,00


7. Spłata odsetek na bieżąco w terminach miesięcznych (w ostatnim dniu roboczym miesiąca). Odsetki będą naliczane od kwoty rzeczywistego zadłużenia, według rzeczywistej liczby dni występujących w danym roku (365/366 dni).
8. O wysokości odsetek Zamawiający będzie informowany elektronicznie na adres: gmina@lipnicamurowana.pl najpóźniej na trzy dni przed terminem płatności.
9. Zabezpieczenie kredytu stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
10. Na wekslu i deklaracji wekslowej oraz na umowie kredytowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika Gminy.
11. Termin przekazania kredytu zostanie uzgodniony z Wykonawcą i przedłożony w postaci wniosku przed jego uruchomieniem. Kredyt zostanie przelany na rachunek bankowy nr 04 85890006 0230 0000 0837 0006 prowadzony w BSR w Krakowie Oddział w Nowym Wiśniczu.
12. Ostateczny termin wykorzystania kredytu ustala się na dzień 29.12.2023 r.
13. Kredyt udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M, powiększonej o oferowaną marżę banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona. Zmiana oprocentowania kredytu dokonywana będzie miesięcznie w pierwszym dniu roboczym każdego miesiąca w oparciu o stawkę WIBOR 1M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym poprzedniego miesiąca.
14. Nie przewiduje się dodatkowych prowizji, opłat i innych świadczeń za administrowanie kredytem.
15. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu, zmiany terminu wypłaty kredytu oraz przesunięcia terminów spłat rat kredytu.
16. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego części kredytu lub dokonania wcześniejszej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty w formie aneksu do umowy.
17. Zamawiający z tytułu niewykorzystania kwoty kredytu w całości nie będzie ponosił dodatkowych kosztów (opłat, prowizji).
18. Na rachunkach bankowych Gminy nie ciążą zajęcia egzekucyjne. Gmina nie posiada zaległych zobowiązań w bankach.
19. Nie przewiduje się dokumentowania wykorzystania kredytu.
20. Inne dokumenty nie załączone do specyfikacji warunków zamówienia a wymagane przez bank, który wygra przetarg, zostaną doręczone przed podpisaniem umowy kredytowej.
21. Podpisanie umowy kredytowej odbędzie się w siedzibie Zamawiającego.
22. W trakcie niniejszego postępowania przetargowego zamawiający nie będzie wytwarzał dla Wykonawców żadnych dokumentów do oceny zdolności kredytowej, oprócz stanowiących załączniki do niniejszej SWZ, gdyż wszelkie informacje, w tym o wielkości budżetu i uchwały podejmowane przez Radę Gminy są zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej (www.lipnicamurowana.pl), a jednocześnie banki dysponują Biuletynem Informacji Kredytowej.
23. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu projektu umowy przed jej podpisaniem. Projekt musi być zgodny z warunkami określonymi w SWZ oraz musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do tego projektu przed podpisaniem umowy w ostatecznej wersji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529274,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533508,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529274,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie Oddział w Nowym Wiśniczu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750006062

7.3.3) Ulica: Rynek 23

7.3.4) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-720

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529274,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.