eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa, montaż, uruchomienie, serwisowanie, demontaż sezonowego, kompletnego lodowiska na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa, montaż, uruchomienie, serwisowanie, demontaż sezonowego, kompletnego lodowiska na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dzielnica Wilanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Franciszka Klimczaka 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-797

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wilanow.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż, uruchomienie, serwisowanie, demontaż sezonowego, kompletnego lodowiska na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ed76024-838f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030661/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.31 Organizacja wydarzenia pod nazwą „Zimowy Wilanów”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00498628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 53/WKU/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. montaż, obsługa oraz demontaż po zakończeniu okresu udostępniania lodowiska następujących elementów:
1) lodowiska o wymiarach 20x40 m, w skład którego wchodzą:
a) minimalna grubość tafli lodu 5 cm;
b) system chłodniczy płyty lodowiska zbudowany z rur aluminiowych o średnicy 19 mm oraz kolektorów zasilających i powrotnych z HDPE lub technologie równoważne np. paneli aluminiowych i mat EPDM;
c) folia budowlana pod orurowanie chłodnicze ok. 800 m2 oraz w razie potrzeby styropian położony na nawierzchnię terenu;
d) instalacja ziębnicza napełniona roztworem glikolu etylowego w ilości wystarczającej do prawidłowego funkcjonowania lodowiska i opróżnienie jej po zakończeniu przedmiotu umowy;
e) bandy rekreacyjne o długości modułu ok. 2 m w kolorze białym, wysokość bandy nie mniejsza niż 1,0-1,2 m. Banda musi posiadać na całym obwodzie lodowiska co najmniej 2 furtki dla łyżwiarzy - szerokość 0,9-1,0 m oraz bramę dla wjazdu maszyny do pielęgnacji lodu - szerokość, 2,5-3,0 m w konstrukcji stalowej;
f) kompaktowy agregat chłodniczy dobrany do poniższych parametrów: temperatura otoczenia min. do +10°C; prędkość wiatru nad taflą min. 2 m/s; temperatura roztworu glikolu na wylocie do -10°C, powierzchnia lodowiska 20x40 m.
Głośność agregatu nie może powodować przekroczenia dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zastosowany system musi być energooszczędny, przyjazny środowisku zarówno w odniesieniu do zastosowanych czynników chłodniczych, jak i emisji hałasu. Dla zapewnienia energooszczędności Zamawiający wymaga, aby układ technologiczny składał się z wysokowydajnej jednostki chłodniczej. Zastosowane urządzenia muszą być w całości zgodne z wymogami CE i być oznaczone znakiem CE;
g) ogrodzenie ogrodzeniem trwałym agregatu chłodniczego zabezpieczającym przed wstępem osób nieuprawnionych; oznakowanie i zabezpieczenie lodowiska przed wstępem osób postronnych między zakończeniem udostępniania, a demontażem.
2. Zapewnienie we własnym zakresie wypożyczalni łyżew, przy czym:
a) zamawiający wyraża zgodę na pobieranie opłat za sprzęt dostępny w wypożyczalni;
b) wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za sprzęty pozostawiony w wypożyczalni;
c) koszt obsługi wypożyczalni pokrywa Wykonawca.
3. Zapewnienie maszyny samobieżnej typu rolba do pielęgnacji lodu, odpowiedniej do utrzymania powierzchni lodowiska wraz z jej obsługą na okres eksploatacji obiektu.
4. Nieodpłatne udostępnianie lodowiska mieszkańcom w terminie wskazanym w §2 niniejszego wzoru umowy.
5. Utrzymanie wysokiej jakości powierzchni tafli lodowiska o grubości min. 5 cm oraz jej pielęgnację przy użyciu maszyny samobieżnej typu rolba.
6. Zapewnienie koszy na śmieci w ilości nie mniejszej niż 5 szt. oraz kontenera na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 770 litrów z usługą wywozu w zależności od potrzeb nie rzadziej jednak niż co dwa tygodnie.
7. Bieżące sprzątanie terenu, na którym stanie lodowisko, w tym m.in. rozstawienie koszy na śmieci, sprzątanie terenu, uzupełniania i wymiany worków, transport śmieci do kontenera, sprzątnięcie koszy.
8. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom korzystającym z obiektu sztucznego lodowiska poprzez wykonywanie przez osoby wyznaczone przez Wykonawcę stałego nadzoru nad osobami przebywającymi na terenie obiektu oraz egzekwowanie przestrzegania przez nich Regulaminu lodowiska stworzonego przez Wykonawcę.
9. Dbanie o estetykę i porządek obiektu lodowiska oraz terenu do niego przyległego.
10. Wykonawca będzie obsługiwał lodowisko w pełnym zakresie, a w szczególności będzie zobowiązany do zapewnienia otwarcia i zamknięcia lodowiska i udostępniania go mieszkańcom w godzinach:
- 16:00-21:00 w dni powszednie od poniedziałku do piątku,
- 11:00-21:00 w soboty, niedziele i święta,
- 25-31 grudnia 2023 r. w godz. 11:00-21:00,
- 15 stycznia - 28 stycznia 2024, w godz. 11:00-21:00,
- z przerwami na konserwację lodowiska, w zależności od potrzeb, lecz nie mniej niż dwa razy w ciągu dnia,
- dni oraz godziny funkcjonowania lodowiska mogą ulec zmianie, wyłącznie za zgodą pisemną Zamawiającego pod rygorem nieważności.
11. Zapewnienie co najmniej 2 pracowników do obsługi posiadających wymagane uprawnienia i stosowne kwalifikacje, w czasie godzin otwarcia lodowiska.
12. Zapewnienie przewodów: 220 V, 16A, 32A, rozdzielni, najazdów oraz nadzoru elektrycznego.
13. Odśnieżanie lodowiska i terenu zaplecza lodowiska.
14. Wykonawca opracuje i wywiesi w ogólnodostępnym miejscu regulamin korzystania z lodowiska, który uprzednio zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego.
15. Wykonawca w wykonanej tafli lodu umieści znak promocyjny Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy - załącznik nr 2 do wzoru umowy o wymiarach co najmniej 7x9 m, przy czym koszt wykonania znaku promocyjnego leży po stronie Wykonawcy. Niezbędne materiały będą przesłane na adres e-mailowy Wykonawcy.
16. Wykonawca oświadcza, że posiada możliwości techniczne i organizacyjne, niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy.
17. Umieszczanie na terenie obiektu lodowiska reklam, plansz informacyjnych, znaków firmowych, ogłoszeń, napisów, liter lub innych oznaczeń graficznych lub graficzno-słownych jest dopuszczalne wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37411200-4 - Sprzęt łyżwiarski i hokejowy

37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu

42513100-6 - Urządzenia mrożące

45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICE CRAFT Sp. z .o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272334860

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 6

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-07 do 2024-02-14

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.