eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* - sprawa nr 94/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* - sprawa nr 94/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* - sprawa nr 94/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-247536ba-82ef-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564872

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 94/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11340,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach 18 01 03* oraz 18 01 09, 18 01 10* (zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020r. w sprawie katalogu odpadów), powstałych wskutek diagnozowania, leczenia oraz profilaktyki medycznej wytwarzanych w ambulatoriach oraz miejscach udzielania świadczeń:

►Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – ul. Bema, Grudziądz
►Jednostka Wojskowa 1109 - ul. Hallera, Grudziądz
►Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – m. Grupa k/ Grudziądz, przy ul Dworcowej
►Jednostka Wojskowa 3537- ul Czwartaków 1, Brodnica
►Jednostka Wojskowa 3136- Al. 3 Maja 4, Chełmno

►Szacunkowa ilość (planowana na rok 2024) odpadów wytwarzanych przez okres 12-miesięcy stanowi wielkość ok. 189 kg/rok, w tym:
- ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3- go Maja 4:
● 18 01 03* - ok 30 kg/rok

- ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1:
● 18 01 03* - ok 10 kg/rok
● 18 01 09 – ok 25 kg/rok

- ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądz, przy ul. Hallera 62:
● 18 01 03* - ok 14 kg/rok

- ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, przy ul. Bema 16:
● 18 01 03* - ok. 24 kg/rok
● 18 01 09 – ok 2 kg/rok

- ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, przy
ul. Dworcowej 6A
● 18 01 03* - ok 80 kg/rok
● 18 01 09 – ok 2 kg/rok

- oraz 2-gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema oraz Grupa, ul. Dworcowa)
• 18 01 10* - ok 1 kg/rok
• 18 01 10*- ok 1 kg/rok


Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje fakt, iż ilości podane powyżej są ilościami prognozowanymi. Rzeczywista ilość odpadów gromadzonych do odbioru wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość wytworzonych odpadów. Ilość odpadów może być mniejsza lub większa od prognozowanej. W przypadku zwiększenia prognozowanej ilości odpadu Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie zgodnie ze stawką określoną w Załączniku Nr 1 z danego ambulatorium.

2) Harmonogram wywozów odpadów:

Odbiór odpadów w roku 2024 odbywać się będzie 1-raz w każdym miesiącu roku 2024, [po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym (tj. 12 odbiorów) w godzinach:
7:30 - 15:00 (od poniedziałku do czwartku)
7:30 - 12:00 (w piątki)
W przypadku, gdy dzień odbioru (wtorek lub piątek) przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, odbiór odpadów odbywać się będzie w dzień poprzedzający dzień ustawowo wolny od pracy. Ostatni odbiór roku Wykonawca zrealizuje w terminie do 10.12.2024 r.

Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia w systemie BDO (Baza danych
o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami) przyjęcia i utylizacji odpadów.

3) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca powstania odpadów medycznych w pojemniki wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych w okresie realizacji umowy.
Wobec powyższego obowiązku Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w terminie do 10.01.2024 r. następujące ilości pojemników i worków (w kolorze czerwonym przeznaczonych
do odpadów medycznych):

a) Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3 Maja 2-4
- 6 pojemników o poj. 1L ( kolor czerwony)
- 5 rolek worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 35 litrów
- 1 rolka worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów,

b) Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1
- 7 pojemników o pojemności 0,7 L ( kolor czerwony)
- 5 pojemników o poj. 2 L (kolor czerwony)
- 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 35 litrów
- 1 rolka worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów,

c) Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109,Grudziądz ul. Hallera 62
- 12 pojemników o pojemności 1 L ( kolor czerwony)
- 5 pojemników o poj. 5 L (kolor czerwony)
- 5 pojemników o poj. 10 L (kolor czerwony)
- 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów
- 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 120 litrów,

d) Ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Bema 16
- 12 pojemników o poj. 10 L (kolor czerwony)
- 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów

e) Ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k/ Grudziądza, przy
ul. Dworcowej 6A

- 24 pojemniki o poj. 10 L (kolor czerwony)
- 12 rolek worków czerwonych na odpady medyczne o pojemności 60 litrów


Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia odpadów Wykonawcy do odbioru zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia, zgodnie z ustalonym wcześniej pisemnie terminem Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz.

Wykonawca realizując usługę winien posiadać:

a) zezwolenie na prowadzenia działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów o kodach określonych w specyfikacji (18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*) z datą ważności co najmniej od daty zawarcia umowy do 31.12.2024 r.
b) wpis w BDO w zakresie transportu i utylizacji odpadów o kodzie 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*
W przypadku braku zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów o kodach określonych w specyfikacji (18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*) z datą ważności co najmniej 31.12.2024 r. jak powyżej Wykonawca jest zobowiązany posiadać, przez okres trwania umowy zawartej z Zamawiającym, aktualną umowę z firmą / podwykonawcą posiadającym przedmiotowe zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i utylizacji odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 t.j.), dla kodu odpadów 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10*, z datą ważności co najmniej od 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

Wykonawca na etapie realizacji umowy jest zobowiązany na żądanie Zamawiającego do przedłożenia powyższych dokumentów.
W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać podwykonawcę wraz z ofertą.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.
Postępowanie z wywożonymi odpadami (po stronie Wykonawcy) winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz ustawą z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2023 r., poz.1587 t.j.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2022 r., poz.2556 t.j.).
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących czynności wykonujących czynności odbioru i transportu odpadów - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby
co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp.
Zasady normujące:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań;
zostały określone treścią projektowanych postanowień umow

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6531,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6531,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6531,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENERIS PROECO Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Monika Puc FUH EKO-UTIL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 090194528

7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 65

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-825

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6531,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.