eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania pod nazwą: "System komunikacji w sytuacjach kryzysowych"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania pod nazwą: „System komunikacji w sytuacjach kryzysowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: (032) 4537411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania pod nazwą: „System komunikacji w sytuacjach kryzysowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9831f20d-9811-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564578

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027088/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach zadania pod nazwą: „System komunikacji w sytuacjach kryzysowych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „W cieniu Szarloty - jak wydobyć potencjał miasta Rydułtowy” finansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 realizowany jest w ramach programu „Rozwój Lokalny”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544417

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000029.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 389306,42 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56385,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń wykorzystywanych do spotkań w sytuacjach kryzysowych.
2. Urządzenia określone w ust. 1:
1) są fabrycznie nowe i nieużywane,
2) spełniają wymogi określone w SWZ,
3) są wolne od praw i obciążeń na rzecz osób trzecich.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Urzędu Miasta Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy.
4. Funkcjonalność i parametry techniczne pakietu oprogramowania, komputera, urządzeń i sprzętu zostały określone w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5.
5. Niniejsze postępowanie obejmuje dostawę wg poniższego zestawienia:
1) monitor interaktywny - 1 kpl.
2) kamera internetowa - 1 kpl.
3) mikser audio-wideo - 1 kpl.
4) sprzęt nagłaśniający - 1 kpl.
5) mikrofony - 1 kpl.
6) mikrofony - 1 kpl.
7) komputer - 1 kpl.
8) aparat fotograficzny - 1 kpl.
9) obiektyw - 1 kpl.
10) gimbal - 1 kpl.
4. Komputer i monitor w ramach zestawu urządzeń winien posiadać deklarację CE.
5. Maksymalny termin dostawy wynosi 6 tygodni z możliwością skrócenia, za co można otrzymać punktację w kryterium skrócenie terminu dostawy. Dopuszcza się dostarczanie powyższego sprzętu partiami, przy czym zadeklarowany w ofercie termin to termin dostawy ostatniego z elementów ww. zestawu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe

30231320-6 - Monitory dotykowe

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu do dnia 19.12.2023 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta. W związku z powyższym drugie postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.

Uzasadnienie prawne
Brak ofert skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie przepisu art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.