eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa zestawów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. "Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii - PAKT"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Obsługi Projektów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystian.kolodziejski@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/129873/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów edukacyjnych na potrzeby realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca12c030-61e7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr III „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.2 Innowacyjne rozwiązania na rzecz aktywizacji cyfrowej, nr projektu POPC.03.02.00-00-0001/22.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PAKT.903.28.2023.D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT” - część nr 1 – Zestawy programowalnych klocków edukacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37524100-8 - Gry edukacyjne

4.5.5.) Wartość części: 25498,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 2 – Roboty edukacyjne I.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 33459,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 3 – Zestaw edukacyjny do budowy obwodów elektronicznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31220000-4 - Elementy składowe obwodów elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 13031,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 4 – Programowalne zestawy edukacyjne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 8910,60 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 5 – Mikroprocesorowe moduły do nauki programowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31712116-6 - Mikroprocesory

31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły

4.5.5.) Wartość części: 20240,43 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 6 – Mikroprocesorowe moduły do nauki programowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31712116-6 - Mikroprocesory

4.5.5.) Wartość części: 109628,55 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 7 – Czujniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125100-7 - Czujniki

4.5.5.) Wartość części: 20945,82 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 8 – Programowalne mikroprocesorowe zestawy edukacyjne z akcesoriami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 4089,23 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 9 – Mierniki i czujniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 1192,40 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 10 – Urządzenia do diagnostyki pojazdów samochodowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 22738,77 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 11 – Elektronika pojazdów samochodowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich

4.5.5.) Wartość części: 52496,40 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 12 – Zasilacz awaryjny UPS.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 1855,41 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów edukacyjnych dla potrzeb realizacji projektu pn. „Pracownie Aktywnego Korzystania z Technologii – PAKT”- część nr 13 – Wiskozymetr.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Miejscem dostawy jest Zatoka Sportu – laboratorium PAKT znajdujące się przy Al. Politechniki 10, 93-590 Łódź.
4. Zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31711000-3 - Artykuły elektroniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38425200-2 - Lepkościomierze

4.5.5.) Wartość części: 25348,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13382,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20061,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15639,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340157860

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15639,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13039,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13039,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13039,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361548876

7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13039,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27218,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27218,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27218,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: part-AD Artur Dyrda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361548876

7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27218,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24443,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26992,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24443,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340157860

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24443,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert
tj. do dnia 20.10.2023 r. do godz. 10:00, w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert
tj. do dnia 20.10.2023 r. do godz. 10:00, w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert
tj. do dnia 20.10.2023 r. do godz. 10:00, w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121963,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121963,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121963,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGS Nauka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123032105

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121963,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANMARO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 691529395

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.