eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbudy › Świadczenie usług w 2024r. w zakresie możliwości zakupu jednorazowego biletu z ulga dla emerytów i rencistów zamieszkałych na terenie GK oraz dla posiadaczy "KDR" wydanej przez Wójta Gminy Kolbudy



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w 2024r. w zakresie możliwości zakupu jednorazowego biletu z ulga dla emerytów i rencistów zamieszkałych na terenie GK oraz dla posiadaczy "KDR" wydanej przez Wójta Gminy Kolbudy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kolbudy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromłyńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48586910558

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kolbudy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbudy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92b25502-94eb-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w 2024r. w zakresie możliwości zakupu jednorazowego biletu z ulga dla emerytów i rencistów zamieszkałych na terenie GK oraz dla posiadaczy "KDR" wydanej przez Wójta Gminy Kolbudy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92b25502-94eb-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066863/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie usług w 2024r. w zakresie możliwości zakupu jednorazowego biletu z ulgą dla emerytów i rencistów zamieszkałych na terenie GK oraz dla posiadaczy KDR wydanej przez Wójta Gminy Kolbudy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Świadczenie usług w zakresie możliwości zakupu jednorazowego biletu z ulgą dla emerytów i rencistów zamieszkałych na terenie Gminy Kolbudy oraz posiadaczy Karty Dużej Rodziny wydanej przez Wójta Gminy Kolbudy na trasach linii 852, 854, 856, 857, 860 do/ z gminy Kolbudy może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. W zakresie przedmiotowego zamówienia istnieje faktyczny monopol jednego wykonawcy dla realizacji usługi na obszarze Gminy Kolbudy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 372222,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie możliwości zakupu jednorazowego biletu z ulgą dla emerytów i rencistów zamieszkujących na terenie gminy Kolbudy oraz dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny wydanej przez Wójta Gminy Kolbudy.
1. Planowany zakres usługi obejmuje:
a. udzielenie ulgi w wysokości 50% w stosunku do cen obowiązujących w dniu sprzedaży przy przejazdach autobusowych dla emerytów i rencistów zamieszkujących na terenie gminy Kolbudy, na podstawie biletów jednorazowych na trasach linii nr 852, 854, 855, 856, 857, 860, przy przejazdach po terenie gminy Kolbudy oraz na trasach do i z Gdańska - do i z przystanków zlokalizowanych na terenie gminy Kolbudy.

b. udzielenie ulgi w wysokości 50% w stosunku do cen obowiązujących w dniu sprzedaży przy przejazdach autobusowych dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny wydanej przez Wójta Gminy Kolbudy na podstawie biletów jednorazowych na trasach linii nr 852, 854, 855, 856, 857, 860, przy przejazdach po terenie gminy Kolbudy oraz na trasach do i z Gdańska - do i z przystanków zlokalizowanych na terenie gminy Kolbudy.

2. Zamawiający przewiduje zawarcie dwóch odrębnych umów tj.:
a. na usługę udzielenia ulgi w wysokości 50% w stosunku do cen obowiązujących w dniu sprzedaży przy przejazdach autobusowych dla emerytów i rencistów zamieszkujących na terenie gminy Kolbudy na podstawie biletów jednorazowych na trasach linii nr 852, 854, 855, 856, 857, 860, przy przejazdach po terenie gminy Kolbudy oraz na trasach do i z Gdańska - do i z przystanków zlokalizowanych na terenie gminy Kolbudy.

b. na usługę udzielenia ulgi w wysokości 50% w stosunku do cen obowiązujących w dniu sprzedaży przy przejazdach autobusowych dla posiadaczy Karty Dużej Rodziny wydanej przez Wójta Gminy Kolbudy na podstawie biletów jednorazowych na trasach linii nr 852, 854, 855, 856, 857, 860, przy przejazdach po terenie gminy Kolbudy oraz na trasach do i z Gdańska - do i z przystanków zlokalizowanych na terenie gminy Kolbudy.
Powyższy zakres zamówienia może ulec odpowiednio rozszerzeniu lub zawężeniu, w zależności od ustaleń poczynionych bezpośrednio przed wszczęciem postępowania lub na etapie negocjacji z Wykonawcą.
Zamawiający planuje zawrzeć umowy na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. (planowany czas trwania umowy). Zamawiający zastrzega, iż powyższe terminy mogą ulec zmianie w zależności od ustaleń poczynionych bezpośrednio przed wszczęciem postępowania lub na etapie negocjacji z Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Gdańsk sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832875680

7.3.3) Ulica: 3 Maja 12

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-803

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.