eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliszew › Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i gruntowej na terenie Gminy Wieliszew



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i gruntowej na terenie Gminy Wieliszew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELISZEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-135

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@wieliszew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cc25df0-7174-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i gruntowej na terenie Gminy Wieliszew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cc25df0-7174-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00070108/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i żwirowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.28.2023.PR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 954319,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i gruntowej na terenie Gminy Wieliszew, polegająca na:
1) w ramach zakresu podstawowego zamówienia:
a) Równanie dróg:
- Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - profilowanie wraz z zagęszczaniem– szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 500 000 m2;
- Naprawy dróg gruntowych wykonywane mechanicznie - spulchnienie podłoża, profilowanie i zagęszczanie – szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 20 000 m2;
b) Uzupełnianie nierówności i zagłębień w nawierzchni nieutwardzonej drogi tj.:
- Nawierzchnia żwirowa z pospółki drogowej – górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wy-konania wynosi około 10 000 m2;
- Nawierzchnia z granulatu destruktu asfaltowego – górna warstwa jezdni - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 90 000 m2;
- Nawierzchnia z kamienia łamanego 0-31,5 mm – warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 3 000 m2;
- Nawierzchnia z betonu kruszonego 0-31,5 mm- warstwa górna z tłucznia - grubość po zagęszczeniu ok 4 cm - szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 4 000 m2;
c) Naprawa poboczy:
Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm z utylizacją urobku po stronie Wykonawcy – szacunkowa ilość do wykonania wynosi około 300 m2;

Ilość zleconych Wykonawcy do realizacji robót będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega, że ww. ilości prac do wykonania są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1378215,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1378215,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1378215,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy Adam Jasiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 140850773

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 39

7.3.4) Miejscowość: Poświętne

7.3.5) Kod pocztowy: 05-326

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1378215,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wartość zamówienia: zamówienia podstawowe 954 319,00 zł netto oraz opcje 259 486,00 zł netto.
2. Wartość umowy: zamówienia podstawowe 1 378 215,00 zł brutto oraz opcje 363 772,50 zł brutto.
3. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.