eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › "Szatnia sportowa wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy boisku w miejscowości Święta Katarzyna w systemie pod klucz"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Szatnia sportowa wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy boisku w miejscowości Święta Katarzyna w systemie pod klucz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Siechnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Szatnia sportowa wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy boisku w miejscowości Święta Katarzyna w systemie pod klucz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aad4ae3a-5929-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118524/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Budowa zaplecza sportowego przy boisku w Św. Katarzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00409692

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.85.2023.M.S.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku szatni sportowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu przy boisku w miejscowości Święta Katarzyna.
Zakres zamówienia:
a. rozbiórkę istniejącej szatni kontenerowej wraz z utylizacją odpadów. W skład budynku szatni przeznaczonego do rozbiórki wchodzą dwa osobne obiekty o powierzchni zabudowy 27,26 m2 i 32,94 m2. Wysokość wyższego budynku w kalenicy około 3.40 m, budynku niższego około 3,20 m
b. budowę parterowego budynku szatni w dowolnej technologii o powierzchnia zabudowy: 117,00 m2
z ogólnodostępnymi toaletami wraz ze stosownymi instalacjami (wody, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej) wysokość budynku: 3,35 m
c. wykonanie przebudowy przyłącza kanalizacji sanitarnej
d. wykonanie przyłącza wodociągowego
e. wykonanie instalacji deszczowej ze zbiornikiem na deszczówkę do podlewania terenów zielonych wraz
z połączeniem do istniejącej studni głębinowej z komorą techniczną
f. wykonanie przyłącza elektrycznego
g. wykonanie instalacji fotowoltaicznej
h. wykonanie ogrodzenia obiektu, bram wjazdowych oraz furtek wejściowych
i. wykonanie dojść, alejek i ścieżek utwardzonych kostką brukową
j. montaż elementów małej architektury: ławek plenerowych, koszy na śmieci, stojaków na rowery, ogrodzenia
k. uporządkowanie terenów zielonych, usunięcie samosiejek przy obiekcie objętym rozbiórką oraz wykonanie trawników oraz zabiegów pielęgnacyjnych zieleni
l. wyposażenie stałe budynku
UWAGA:
­ Zakres zadania nie obejmuje wykonania studni głębinowej z komorą techniczną,
­ Rury spustowe należy wpiąć do kanalizacji deszczowej.
­ Zakres zamówienia obejmuje wyposażenie stałe, nie obejmuje wyposażenia ruchomego.
Wyposażenie ruchome to wszystkie przedmioty, stanowiące wyposażenie budynku, które nie są na stałe połączone m.in. ze ścianami, podłogą lub sufitem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1185966,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1185966,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1185966,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMY-PLUS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952236180

7.3.3) Ulica: WOJNOWSKA 2

7.3.4) Miejscowość: ŁANY

7.3.5) Kod pocztowy: 55-002

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1185966,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.