eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie nowych urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w budynku Komendy Głównej Policji w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie nowych urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w budynku Komendy Głównej Policji w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Policji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012137497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puławska 148/150

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniakgp@policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie nowych urządzeń klimatyzacji precyzyjnej w budynku Komendy Głównej Policji w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-12b2f231-9353-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne,
związane z wykorzystaniem Platformy, zostały przedstawione w Rozdziale XII SWZ oraz na stronie Platformy E-Zamawiający w
zakładce Regulacje i procedury procesu zakupowego (Instrukcja dla Wykonawców).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zawarte są w Załączniku nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 246/Cir/23/RG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie nowych urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, jako uzupełniających do obecnie eksploatowanych szaf klimatyzacji precyzyjnej, w budynku Komendy Głównej Policji w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do projektu umowy „Opis przedmiotu zamówienia”, który stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
1.1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów, w tym:
1.1.1 posiadania ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia potwierdzającego zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub wyższej wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego.
(UWAGA: Warunek dotyczy zarówno Wykonawców, jak i każdego z Podwykonawców, którzy
będą uczestniczyć w realizacji umowy);

1.1.2 posiadania aktualnego certyfikatu w zakresie substancji kontrolowanych na podstawie ustawy
z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
1.2. zdolności technicznej lub zawodowej, w tym wykonania w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie:
1.2.1 co najmniej 2 robót budowlanych, o wartości minimum 400.000,00 zł brutto każda, polegających na dostawie, montażu, uruchomienie oraz serwisowaniu i obsłudze minimum 2 (dwóch) systemów klimatyzacji precyzyjnej;
1.3. zdolności technicznej lub zawodowej, w tym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi następujące uprawnienia:
1.3.1 co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą wiedzę z zakresu działania systemu klimatyzacji precyzyjnej proponowanego producenta szaf oraz przeszkoloną przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela w zakresie obsługi, instalacji i serwisu tego systemu - posiadającą dokumenty potwierdzające odbyte szkolenie (certyfikat, zaświadczenie, autoryzacja itp.);
1.3.2 co najmniej 1 osobą, która posiada certyfikat w zakresie substancji kontrolowanych na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz
o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
1.3.3 co najmniej 2 osobami, które posiadającymi świadectwo kwalifikacji elektrycznej w zakresie eksploatacji ,,E" do l kV zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra klimatu i środowiska z dnia
1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;
1.3.4 co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do l kV w zakresie dozoru zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra klimatu i środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się: eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci;

UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobę zdolną do wykonania zamówienia przy spełnieniu stawianych warunków oraz zapewnieniu minimalnej liczby pracowników jakimi dysponuje Wykonawca, tj.:
- 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji elektrycznej w zakresie eksploatacji ,,E" do l kV,
- 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji elektrycznej do l kV w zakresie dozoru,
o ile posiadają one również wszystkie uprawnienia opisane w punkcie od 1.3.1 do 1.3.2.

Ponadto Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące umowę posiadały:
1) osoby, które w związku z wykonywaniem umowy, będą miały dostęp do komory serwerowni oraz dostęp do dokumentacji technicznej obiektu Zamawiającego:
a. aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”,
b. ważne zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,
c. wizualizację dokumentu elektronicznego wygenerowanego przez system e-Platforma Ministerstwa Sprawiedliwości pn. Informacja o osobie z Krajowego Rejestru Karnego z informacją: „Nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego” bądź potwierdzony za zgodność z oryginałem dokument pn. Zapytanie o udzielenie informacji o osobie z adnotacją Ministerstwa Sprawiedliwości: „Nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego”. Dokumenty, o których mowa powyżej będą wystawione nie wcześniej niż 4 miesiące przed dniem zawarcia Umowy.

Uwaga: Wszystkie wymagane uprawnienia należy przedstawić przed podpisaniem umowy i muszą być one zgodne z danymi wpisanymi w załączniku nr 5 do SWZ „Wykaz osób”.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia:
1.2.1 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
1.2.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1.1.1 ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia potwierdzającego zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub wyższej wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego;
1.1.2 aktualnego certyfikatu w zakresie substancji kontrolowanych na podstawie ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych;
1.1.3 wykazu wykonanych robót, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykonawca w wykazie ma obowiązek podać wykonane zamówienia odpowiadające postawionemu warunkowi udziału w postępowaniu. Zalecaną treść wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią warunek udziału w postępowaniu, gdy spełnienie wymaganego warunku zostanie wykazane łącznie;
1.1.4 wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zalecaną treść wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełnią warunek udziału
w postępowaniu, gdy spełnienie wymaganego warunku zostanie wykazane łącznie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.1 karty katalogowe (w języku polskim) oferowanych urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, w tym:
- 1 szafy KP dysponującej mocą chłodniczą jawną o min. wartości 50 kW,
- 2 szaf KP dysponujące mocą chłodniczą jawną o min. wartości 30 kW,
1.2 karty katalogowe (w języku polskim) oferowanych skraplaczy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.1 karty katalogowe (w języku polskim) oferowanych urządzeń klimatyzacji precyzyjnej, w tym:
- 1 szafy KP dysponującej mocą chłodniczą jawną o min. wartości 50 kW,
- 2 szaf KP dysponujące mocą chłodniczą jawną o min. wartości 30 kW,
1.2 karty katalogowe (w języku polskim) oferowanych skraplaczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum) pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie z art. 58 ust. 2 zakres jego uprawnień wobec zamawiającego.
W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku/oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z treścią załącznika nr 4 (jeżeli dotyczy).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Informacje na temat zaliczki znajdują się w § 4 projektu umowy (załącznik nr 3 do swz).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w §2 ust. 1, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej
z okoliczności:
1) Nastąpiła zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ceny o kwotę wynikającą ze zmiennych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
2) Nastąpiła zmiana ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy PZP.
2. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy, w przypadku kiedy poziom ceny materiałów przekroczy 5%. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowań postanowień ust. 1 pkt 2) nie może przekroczyć 15% wartości brutto wynagrodzenia, o którym mowa w §2 ust. 1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy nie może następować częściej niż raz na 6 miesięcy.
3. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Struny z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana ceny materiałów lub wysokości kosztów wykonania Umowy, uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim okresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania Umowy, w szczególności;
1) Pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników świadczących usługi (bez ujawniania tzw. „danych wrażliwych”), wraz z określeniem zakresu, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją Przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi.
2) Pisemną kalkulację zmiany ceny materiałów lub kosztów według stanu sprzed danej zmiany kosztów, o której mowa w ust. 1 pkt 2) oraz szczegółową kalkulację zmiany ceny materiałów lub kosztów według stanu po wprowadzeniu zmiany wraz ze wskazaniem o jaką kwotę wynagrodzenie powinno ulec zmianie.
5. W terminie 30 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona, która otrzyma wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem.
6. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-10 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kgpolicja.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.