eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przytyk › Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przytyk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223936

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachęta 57

1.5.2.) Miejscowość: Przytyk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-650

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przytyk@przytyk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przytyk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-452137e9-8d0d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011433/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515451

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
„Dowóz i odwóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych, których organem prowadzącym jest Gmina Przytyk”
A/ Publiczna Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Dzieci w Przytyku ul. Szkolna 3;
B/ Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzeszczowie im. Kornela Makuszyńskiego -Wrzeszczów 47;
C / Publiczna Szkoła Podstawowa we Wrzosie im. Orła Białego – Wrzos 6
D/ Publicznego Przedszkola w Przytyku ul. Żeromskiego 11 na trasach obsługiwanych w ramach publicznego przewozu osób zgodnie z CPV.
1.2.Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu, z podaniem liczby uczniów oraz dzieci z poszczególnych tras o długości ok. 560 km, stanowi załącznik do umowy, który będzie aktualizowany przez Zamawiającego w sierpniu w latach
obowiązywania umowy na okres do końca grudnia roku 2024 i 2025- stanowi załącznik do SWZ.(załącznik nr 2)
1.3. Przewidywana liczba uczniów oraz dzieci objętych dowozem i odwozem wynosi: 273.
1.4 Usługa przewozu będzie świadczona w okresie od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia 02 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku we wszystkie dni nauki szkolnej (z wyłączeniem miesiąca lipca i sierpnia oraz ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć oraz dni w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym i niezależnych od woli Zamawiającego) – ok. 368 dni nauki szkolnej.
1.5. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz uczniów i dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół Publicznych, Dyrektor Publicznego Przedszkola, który może ulegać zmianom.
1.6. Złożona oferta ma obejmować całość dowozu i odwozu z uwzględnieniem wszystkich tras przewozów. W celu minimalizacji ilości odbytych kursów Wykonawca ma obowiązek zapewnić środki transportu z ilością miejsc umożliwiające jednorazowy przewóz wszystkich dzieci, przewożonych na poszczególnych trasach.
1.6a. Rozliczenia za świadczoną usługę przewozu będą dokonywane za wynagrodzeniem ryczałtowym brutto.
1.7 Wskazana w SWZ ilość uczniów i dzieci ma charakter szacunkowy (została
skalkulowana dla potrzeb sporządzenia i porównania ofert). Faktyczna ilość uczniów i dzieci może ulec zmniejszeniu / zwiększeniu. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia/ zwiększenia ilości uczniów i dzieci max. do 15 %.
1.8. Autobusy, służące do wykonania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie.
1.9. Autobusy przeznaczone do przewozu muszą być sprawne techniczne i posiadać aktualne przeglądy techniczne, podczas realizacji zamówienia, ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem etykiety wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów.
1.10. Sprawowanie opieki (min.1 osoba dla każdego pojazdu) i zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom w czasie dowozu oraz podczas wsiadania i wysiadania uczniów do i z autobusów w zakresie przewidzianym Prawem o ruchu drogowym, oraz ustawie Prawo oświatowe.
Funkcji opiekuna nie może sprawować kierowca autobusu. Autobusy będą posiadały ubezpieczenia w zakresie OC,NW.
1.11. W okresie zimowym środek transportu winien być ogrzewany.
1.12. Trasę i lokalizację przystanków w poszczególnych miejscowościach przedstawia załącznik do niniejszej specyfikacji.
(Załącznik nr 15 - mapa) W czasie wykonywania zamówienia Zamawiający może zmienić liczbę przystanków lub ich lokalizację bez dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 521733,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
„Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie miasta Radomia”
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu dzieci niepełnosprawnych do szkól na terenie m. Radomia wraz z opieką zapewnioną przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
1.Dowóz 3 uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie m. Radomia zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 14 do SWZ. Przewidywalna ilość km do wykonania usługi dziennie wynosi - ok. 86 km w obie strony zastrzeżeniem, że ilość uczniów jest ilością prognozowaną i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Do obsługi zamówienia należy zapewnić minimum 1 BUS.
2.Dowożenie uczniów musi być realizowane w ramach kursów ,,regularnych specjalnych”, czyli przeznaczonych tylko i wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.
3. Przebieg tras, na których świadczona będzie usługa został określony w załączniku nr 14 do SWZ- Organizacja dowozów i odwozów uczniów niepełnosprawnych.
4.Wymagania dotyczące świadczenia usługi:
a) Wykonawca w trakcie świadczonej usługi przewozu obowiązany jest zapewnić opiekę nad przewożonymi dziećmi, przy czym kierowca nie może być jednocześnie opiekunem przewożonych dzieci;
b) usługa przewozu będzie świadczona w okresie od dnia zawarcia umowy, tj. od dnia 02 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2025 roku we wszystkie dni nauki szkolnej (z wyłączeniem miesiąca lipca i sierpnia oraz ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć oraz dni w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym i niezależnych od woli Zamawiającego) – ok. 368 dni nauki szkolnej.
c) usługa przewozu uczniów musi być realizowana zgodnie z wymaganiami prawnymi w tym zakresie.
d) rozliczenia za świadczoną usługę przewozu będą dokonywane w oparciu o faktyczną łączną długość tras dowozu i odwozu dzieci do i ze szkoły w okresie rozliczeniowym (okres miesięczny) i stawki za 1 km przewozu określonej w ofercie.
W żadnym przypadku łączne wynagrodzenie brutto. Wykonawcy na podstawie zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nie może przekroczyć zaoferowanej ceny ofertowej brutto w przypadku niezastosowania zmian wynikających art. 455 Pzp.
e) wskazana w SWZ długość tras oraz ilość dni nauki szkolnej ma charakter szacunkowy (została skalkulowana dla potrzeb sporządzenia i porównania ofert). Faktyczna długość trasy może ulec zmniejszeniu / zwiększeniu. Zamawiający przewiduje
możliwość zmniejszenia/ zwiększenia długości tras max. do 20 %.
f)Wykonawca uprawniony jest w porozumieniu z Zamawiającym do zmiany określonych w SWZ godzin dowozu i odwozu uczniów, przy zachowaniu ilości i długości trasy. Zmiana taka może być uzasadniona w szczególności zmianą w planie lekcji dowożonych dzieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.5.) Wartość części: 162037,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760578,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS- CAR SERVIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187989,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279768,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187989,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS-CAR SERVIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591840764

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-139

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187989,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.