Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380167/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku stodoły na działce nr 217/70 Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-422
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 583263900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podr_luban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Doradztwa Rolniczego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność określona w ustawie z dnia 22 października 2004r. o jednostkach doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku stodoły na działce nr 217/70 Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7cf3b03-4b14-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PODR/DG/75/VIII/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 752497,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji inwestycji pn.: „Modernizacja budynku stodoły na działce 217/70 Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu”, polegających w szczególności na zabezpieczeniu obiektu poprzez wykonanie kompletnego pokrycia dachu, obejmującego również montaż stolarki okiennej dachu oraz wykonanie instalacji dachowych, wyszczególnione przez Zamawiającego jako etap II, określone szczegółowo w dokumentacji projektowej i wskazane pomocniczo w załączonych przedmiarach oraz poniższym opisie.
Zamówienie jest kontynuacją prac zrealizowanych w 2022 r. W bieżącym etapie Zamawiający zamierza zrealizować dalszą część prac objętych pozwoleniem na budowę, jednakże nie zakończy zadania w całości. Na zakres robót stanowiących niniejsze zamówienie składają się w szczególności:
Roboty dekarskie
a) dostosowanie istniejącej konstrukcji dachowej dobudowanej części do możliwości wykonania elewacji wentylowanej wg PT
b) przygotowanie istniejącego podłoża z papy pod pokrycie dachu blachą, poprzez likwidację pęknięć i pęcherzy
c) zabezpieczanie ścianek kolankowych z cegły podczas prowadzenia robót dekarskich
d) wykonanie ołacenia dachu na kontrłatach wg PT
e) dostosowanie dachu do późniejszego funkcjonowania poprzez montaż niezbędnych urządzeń np. odpowietrzenia kanalizacji, czerpni i wyrzutni wentylacji, wycięcie otworów
f) wykonanie pokrycia dachu wg PT
g) wykonanie obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi
h) montaż okien połaciowych
i) montaż barier śniegowych
j) montaż wiatrownic
k) montaż kompletnych rynien dachowych
l) montaż kompletnych rur spustowych
ł) montaż podstaw kołowych dachowych
m) montaż wyrzutni dachowych
n) montaż niezbędnych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu
Roboty elektryczne-instalacja odgromowa
a) montaż uziomu powierzchniowego w wykopie
b) ułożenie bednarki
c) montaż zwodów naprężonych
d) montaż zwodów nie naprężonych
e) roboty towarzyszące np. Kucie i zaprawianie bruzd
f) montaż przewodów izolowanych w gotowych korytkach
g) Sporządzenie Protokołu skuteczności instalacji odgromowej w oparciu o badania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznegoSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby PODR w Lubaniu
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024/2
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 6"
- Dostawy artykułów gospodarczych do utrzymania czystości dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2925S ul. Smolnicka w Leboszowicach (II)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.