Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00500460/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana systemu sygnalizacji pożaru ALFA-3800 w JW3537 w Brodnicy - 109/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
13wog.przetargi@ron.mil.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana systemu sygnalizacji pożaru ALFA-3800 w JW3537 w Brodnicy - 109/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7866da8-853b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 109/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana wyeksploatowanego systemu sygnalizacji pożaru ALFA-3800, który od kilkunastu lat nie jest produkowany. Wymienić należy centralę mieszczącą się w kompleksie wojskowym 1146 4 Pułku Chemicznego w Brodnicy przy ul. Czwartaków 1, w budynku nr 3/14 i wszystkie elementy adresowalne – czujki i przyciski pożarowe, zainstalowane w budynkach nr 1 i 18 oprócz sygnalizatorów akustyczno-optycznych, wskaźników zadziałania czujek i okablowania, zgodnie z zakresem czynności, ilością oraz rodzajem urządzeń określonym „Przedmiarze”.
Nowy system powinien pracować na istniejącym okablowaniu i współpracować z niewymienionymi elementami.
KOD CPV według Wspólnego Słownika Zamówień: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
2. Wykonawca jest zobowiązany w okresie realizacji umowy do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługi (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),
2) zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniami i zniszczeniami,
3) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki
do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
3. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i w cenie oferty.
4. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanej usługi ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z urządzeń objętych realizacją usługi.
5. Każdorazowe dostarczenie materiałów niezbędnych do realizacji zadania będzie następowało na podstawie: wykazu – zestawienia wwożonych materiałów i ich ilości, ze wskazaniem nazwy przedmiotu zamówienia i numeru umowy, której dotyczą.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi standardami przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
Wykonawca oświadcza niniejszą umową, że dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym i osobowym warunkującym wykonanie przedmiotu zamówienia.
7. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji usługi i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę.
8. Zamawiający obowiązany jest do:
1) udostępnienia miejsc, gdzie będą wykonywane usługi w zakresie wymiany systemu sygnalizacji pożaru;
2) odbioru przedmiotu umowy;
3) terminowej zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy.
9. Wykonawca wraz ze swoimi pracownikami jest zobowiązany do udziału w szkoleniu BHP, P.POŻ. oraz z ochrony informacji niejawnych, przeprowadzonym przez służby podległe jednostce wojskowej, na terenie której odbywać się będzie realizacja usług.
10.Wykonawca zobowiązany jest:
1) w celu wykonania usługi dysponować odpowiednią liczbą pracowników zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia zapewniając ciągłość realizacji;
2) przestrzegania przepisów BHP, PPOŻ oraz dotyczących ochrony informacji niejawnych obowiązujących w danym obiekcie;
3) zapewnienia na swój koszt transportu pracowników wykonujących po jego stronie zadania związane z umową;
4) zabezpieczenia budynku przed zniszczeniem i innymi uszkodzeniami;
5) realizacji usługi na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego;
6) umożliwienia podczas realizacji przedmiotu zamówienia korzystania w sposób bezpieczny i niezakłócony z budynku i terenu kompleksu przez pracowników, żołnierzy i interesantów danej jednostki wojskowej;
7) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków BHP, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń
niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
11.Wykonawca udziela Zamawiającemu 12-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane usługi obejmujące cały przedmiot zamówienia licząc od daty protokolarnego odbioru usługi.
12.Wykonawca oświadcza, że osoby wykonujące czynności w ramach przedmiotu zamówienia posiadają:
1) aktualne świadectwo autoryzacji wystawione przez producenta montowanego systemu sygnalizacji pożarowej;
2) aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego o klauzuli POUFNE wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego;
3) poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „POUFNE” pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania na etapie realizacji zamówienia dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę powyższych wymagań.
13.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi objęte zakresem przedmiotu umowy - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas wymiany elementów systemu sygnalizacji pożaru - art. 95 ustawy Pzp.
Zasady normujące:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121407,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126912,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121407,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FABISIAK i S-KA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 387701702
7.3.3) Ulica: ul. Lelewela 16A
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121407,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont drogi gminnej nr 040143 C Hanowo - Hanowo od km 0+000 do km 0+916,38
- Budowa boiska wielofunkcyjnego dla wychowanków CPDiPR w Grudziądzu.
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem w budynku nr 57 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie - 33/2024
- Wykonanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia na ul. Orzechowej
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych (...) w formule zaprojektuj (projektowanie dot. czterech budynków) i wybuduj z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Kompleksowa obsługa, utrzymanie ruchu oraz konserwacja central wentylacyjnych i systemów automatyki w budynkach Instytutu Biologii Doświadczalnej
- Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji i napraw agregatów chłodniczych, central wentylacyjnych, nawilżaczy, klimatyzatorów, wentylatorów w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- Kompleksowa usługa sprzątania wraz z obsługą portierską, szatniarską i bieżącym utrzymaniem gospodarczo - technicznym budynku Auli Koncertowej "Florianka"
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.