eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipinki › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii w 2024 r. do obiektów należących do Gminy Lipinki



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii w 2024 r. do obiektów należących do Gminy Lipinki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440815

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Lipinki 53

1.4.2.) Miejscowość: Lipinki

1.4.3.) Kod pocztowy: 38-305

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.4.7.) Numer telefonu: 134477021

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalipinki.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561707

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00547428

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Zakres zamówienia dla części 1 obejmuje:
Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. do 87 obiektów należących do Gminy Lipinki w tym oświetlenie uliczne Zestawienie punktów poboru energii wyszczególnione zostało w załączniku nr 8 do SWZ.

Po zmianie:
Zakres zamówienia dla części 1 obejmuje:
Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. do 88 obiektów należących do Gminy Lipinki w tym oświetlenie uliczne Zestawienie punktów poboru energii wyszczególnione zostało w załączniku nr 8 do SWZ – poprawiony.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Zakres zamówienia dla części 3 obejmuje:
1. Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. do 5 obiektów należących do Gminy Lipinki posiadających instalację fotowoltaiczne. Umowy dla PPE o numerach 590543550600183505 i 590543550600183536 zostały podpisane przed 31.03.2022 r. natomiast umowa dla PPE 590543550600904230 została podpisana 13.04.2023 r.
2. Zamawiający informuję , że na obiektach:
1) PPE 90543550600898218- budynek Szkoły Podstawowej w Pagorzynie została uruchomiona instalacja fotowoltaiczna w listopadzie 2023 r., której szacowana ilości energii wytworzonej to 15 765 kWh w skali roku,
2) PPE o numerze 590543550600904247 - budynek Szkoły Podstawowej w Wójtowej instalacja fotowoltaiczna zostanie uruchomiona na przełomie grudzień/styczeń 2024 r., a szacowana ilość energii wytworzonej to 41 564 kWh w skali roku. Szczegółowe zestawienie punktów poboru energii wyszczególnione zostało w załączniku nr 10 do SWZ.

Po zmianie:
Zakres zamówienia dla części 3 obejmuje:
1. Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. do 5 obiektów należących do Gminy Lipinki posiadających instalację fotowoltaiczne. Umowy dla PPE o numerach 590543550600183505 i 590543550600183536 zostały podpisane przed 31.03.2022 r. natomiast umowa dla PPE 590543550600904230 została podpisana 13.04.2023 r.
2. Zamawiający informuję , że na obiektach:
1) PPE 90543550600898218- budynek Szkoły Podstawowej w Pagorzynie została uruchomiona instalacja fotowoltaiczna w listopadzie 2023 r., której szacowana ilości energii wytworzonej to 15 765 kWh w skali roku,
2) PPE o numerze 590543550600904247 - budynek Szkoły Podstawowej w Wójtowej instalacja fotowoltaiczna zostanie uruchomiona na przełomie grudzień/styczeń 2024 r., a szacowana ilość energii wytworzonej to 41 564 kWh w skali roku. Szczegółowe zestawienie punktów poboru energii wyszczególnione zostało w załączniku nr 10 do SWZ – poprawiony

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1. Do oferty należy dołączyć:
a) formularz cenowy dla części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia – sporządzony odpowiednio według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 3 i 4 do SWZ;
b) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z informacji zawartej w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub w innym właściwym rejestrze albo gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ;

2. Do umowy należy dołączyć:
1) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
2) w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej – przedstawić umowę regulującą współpracę między nimi (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę upoważnionego do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)

Po zmianie:
1. Do oferty należy dołączyć:
a) formularz cenowy dla części 1- poprawiony i/lub 2 i/lub 3 zamówienia – sporządzony odpowiednio według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 3 i 4 do SWZ;
b) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z informacji zawartej w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub w innym właściwym rejestrze albo gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ;

2. Do umowy należy dołączyć:
1) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
2) w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej – przedstawić umowę regulującą współpracę między nimi (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę upoważnionego do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Zawierają istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące załącznik nr 6 do SWZ

Po zmianie:
Zawierają istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące załącznik nr 6 do SWZ - poprawiony

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-12-21 10:00

Po zmianie:
2023-12-22 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-12-21 10:30

Po zmianie:
2023-12-22 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-01-19

Po zmianie:
2024-01-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.