Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547428/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00559063/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-18
- 2024/BZP 00066759/01 - Wynik z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii w 2024 r. do obiektów należących do Gminy Lipinki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipinki
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440815
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lipinki 53
1.4.2.) Miejscowość: Lipinki
1.4.3.) Kod pocztowy: 38-305
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: 134477021
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalipinki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalipinki.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561707
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00547428
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zakres zamówienia dla części 1 obejmuje:
Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. do 87 obiektów należących do Gminy Lipinki w tym oświetlenie uliczne Zestawienie punktów poboru energii wyszczególnione zostało w załączniku nr 8 do SWZ.
Po zmianie:
Zakres zamówienia dla części 1 obejmuje:
Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. do 88 obiektów należących do Gminy Lipinki w tym oświetlenie uliczne Zestawienie punktów poboru energii wyszczególnione zostało w załączniku nr 8 do SWZ – poprawiony.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zakres zamówienia dla części 3 obejmuje:
1. Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. do 5 obiektów należących do Gminy Lipinki posiadających instalację fotowoltaiczne. Umowy dla PPE o numerach 590543550600183505 i 590543550600183536 zostały podpisane przed 31.03.2022 r. natomiast umowa dla PPE 590543550600904230 została podpisana 13.04.2023 r.
2. Zamawiający informuję , że na obiektach:
1) PPE 90543550600898218- budynek Szkoły Podstawowej w Pagorzynie została uruchomiona instalacja fotowoltaiczna w listopadzie 2023 r., której szacowana ilości energii wytworzonej to 15 765 kWh w skali roku,
2) PPE o numerze 590543550600904247 - budynek Szkoły Podstawowej w Wójtowej instalacja fotowoltaiczna zostanie uruchomiona na przełomie grudzień/styczeń 2024 r., a szacowana ilość energii wytworzonej to 41 564 kWh w skali roku. Szczegółowe zestawienie punktów poboru energii wyszczególnione zostało w załączniku nr 10 do SWZ.
Po zmianie:
Zakres zamówienia dla części 3 obejmuje:
1. Kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmującą sprzedaż energii elektrycznej oraz zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji energii elektrycznej od 01.01.2024 do 31.12.2024 r. do 5 obiektów należących do Gminy Lipinki posiadających instalację fotowoltaiczne. Umowy dla PPE o numerach 590543550600183505 i 590543550600183536 zostały podpisane przed 31.03.2022 r. natomiast umowa dla PPE 590543550600904230 została podpisana 13.04.2023 r.
2. Zamawiający informuję , że na obiektach:
1) PPE 90543550600898218- budynek Szkoły Podstawowej w Pagorzynie została uruchomiona instalacja fotowoltaiczna w listopadzie 2023 r., której szacowana ilości energii wytworzonej to 15 765 kWh w skali roku,
2) PPE o numerze 590543550600904247 - budynek Szkoły Podstawowej w Wójtowej instalacja fotowoltaiczna zostanie uruchomiona na przełomie grudzień/styczeń 2024 r., a szacowana ilość energii wytworzonej to 41 564 kWh w skali roku. Szczegółowe zestawienie punktów poboru energii wyszczególnione zostało w załączniku nr 10 do SWZ – poprawiony
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Do oferty należy dołączyć:
a) formularz cenowy dla części 1 i/lub 2 i/lub 3 zamówienia – sporządzony odpowiednio według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 3 i 4 do SWZ;
b) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z informacji zawartej w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub w innym właściwym rejestrze albo gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
2. Do umowy należy dołączyć:
1) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
2) w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej – przedstawić umowę regulującą współpracę między nimi (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę upoważnionego do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
Po zmianie:
1. Do oferty należy dołączyć:
a) formularz cenowy dla części 1- poprawiony i/lub 2 i/lub 3 zamówienia – sporządzony odpowiednio według wzoru stanowiącego załączniki nr 2, 3 i 4 do SWZ;
b) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
c) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy – w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z informacji zawartej w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub w innym właściwym rejestrze albo gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
2. Do umowy należy dołączyć:
1) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
2) w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej – przedstawić umowę regulującą współpracę między nimi (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę upoważnionego do występowania w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zawierają istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące załącznik nr 6 do SWZ
Po zmianie:
Zawierają istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące załącznik nr 6 do SWZ - poprawiony
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-21 10:00
Po zmianie:
2023-12-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-21 10:30
Po zmianie:
2023-12-22 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-19
Po zmianie:
2024-01-20
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu Białostockiego
- Dostawa energii elektrycznej w ilości 903 752,00 kWh na potrzeby Gminy Miejskiej Wysokie Mazowieckie.
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA I DYSTRYBUCJA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.
- Dostawa energii elektrycznej na rzecz Zespołu Państwowych Szkół Mu-zycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.