eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lęborska 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/848130

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891757835

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kartuska

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok@sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gok.sierakowice.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891874340

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kubusia Puchatka

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp1.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.sierakowice.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Mojuszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mojusz

1.5.2.) Miejscowość: Mojusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-334

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spmojusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmojusz.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Puzdrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891874357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Puzdrowo

1.5.2.) Miejscowość: Puzdrowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppuzdrowo.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sppuzdrowo.sierakowice.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kubusia Puchatka

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: samorzodowe@przedszkole.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkole.sierakowice.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Lisich Jamach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891874328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lisie Jamy

1.5.2.) Miejscowość: Lisie Jamy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-335

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolalisiejamy@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splisiejamy.eu

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łyśniewie Sierakowickim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łyśniewo Sierakowickie

1.5.2.) Miejscowość: Łyśniewo Sierakowickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@splysniewo.edupage.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splysniewo.edupage.org

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Gowidlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prymasa Wyszyńskiego

1.5.2.) Miejscowość: Gowidlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-341

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgowidlino@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gowidlino.edu.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 w Sierakowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892035771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp2.sierakowice.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Tuchlinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891876534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuchlino

1.5.2.) Miejscowość: Tuchlino

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zstuchlino@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zstuchlino.edupage.org

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Załakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875144

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Załakowo

1.5.2.) Miejscowość: Załakowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-342

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzalakowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzalakowo.eu

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kamienicy Królewskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Kamienica Królewska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-342

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zskamienicakrolewska@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zskamienicakrolewska.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Jelonku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891875859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jelonko

1.5.2.) Miejscowość: Jelonko

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spjelonko@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spjelonko.edupage.org

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka Publiczna Gminy Sierakowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891757864

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpgsierakowice@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bibliotekasierakowice.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Samorządowe Zielony Wiatraczek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892052752

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa

1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zielonywiatraczek@przedszkole.sierakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkole.sierakowice.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e40d427-83b0-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024273/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495926

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SUE.271.51.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Sierakowice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sierakowice wymienionych w rozdziale I pkt 3 niniejszego SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1209433,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287628,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1209433,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa - Obrót S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370

7.3.3) Ulica: al. Grunwaldzka 472

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1209433,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.