eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w latach 2024 - 2025"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w latach 2024 – 2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774401755

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzelecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich w latach 2024 – 2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e98cf59b-81ef-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560280

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033917/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00495434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.24.2023.IG/KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 375232,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych jak również
bezpłatny odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, zgodnie z:
a) przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),rozporządzeniem Ministra Infrastruktury
i Budownictwa, z dnia 31 sierpnia 2022 r. sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847 ze zm.), jak również rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej
z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 ze zm.),
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych
i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 547).

W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi
na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych
z uwzględnieniem nowych wzorów i rodzajów tablic.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Tablice rejestracyjne w ilości:

a) samochodowe
- jednorzędowe zwyczajne - 14 000 szt.
- jednorzędowe zielone - 42 szt.
- jednorzędowe zmniejszone - 84 szt.
- dwurzędowe zwyczajne - 130 szt.
- dwurzędowe zielone - 10 szt.
- tymczasowe - 100 szt.
- tymczasowe zmniejszone - 2 szt.
- jednorzędowe zabytkowe - 20 szt.
- dwurzędowe zabytkowe - 4 szt.
- zmniejszone zabytkowe - 24 szt.
- indywidualne - 70 szt.
- indywidualne zielone - 4 szt.
- profesjonalne - 4 szt.
b) samochodowe do przyczep
- jednorzędowe - 990 szt.
- dwurzędowe - 100 szt.
c) motocyklowe
- dwurzędowe - 850 szt.
- dwurzędowe zielone - 10 szt.
- tymczasowe - 20 szt.
- zabytkowe - 11 szt.
- indywidualne - 11 szt.
- indywidualne zielone - 2 szt.
d) motorowerowe
- dwurzędowe - 150 szt.
- dwurzędowe zielone - 20 szt.
- tymczasowe - 12 szt.
- zabytkowe - 4 szt.

Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie możliwości zwiększenia przewidywanej wielkości przedmiotu umowy – tj. szacowanej liczby tablic rejestracyjnych, jednak nie więcej niż do łącznej wysokości 15 % przewidywanej wielkości przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w § 8 ust. 3 projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik do SWZ.
Zamawiający gwarantuje minimalny poziom realizacji zamówienia w wysokości 70 % maksymalnej wartości zamówienia podstawowego.
Dostawy będą odbywać się sukcesywnie w miarę występujących potrzeb na koszt Wykonawcy, partiami na podstawie zamówienia przesłanego przez Zamawiającego przez okres 2 lat. Zamówienie każdorazowo będzie określać wielkość dostawy oraz ilość i rodzaj zamawianych tablic rejestracyjnych.
Dostawa tablic rejestracyjnych następować będzie w trwale opakowanych i opisanych paczkach do siedziby Wydziału Komunikacji i Transportu (do miejsca przeznaczonego) własnym środkiem transportu, na własny koszt i własne ryzyko, w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Starostwo (faks, poczta elektroniczna).
Wykonawca odbierze ze Starostwa własnym transportem i na własny koszt, tablice rejestracyjne zwrócone organowi rejestrującemu, wycofane z użytku i dokona ich utylizacji, w terminie 7 dni od daty zgłoszenia telefonicznego (faksem).Tablice jednostkowe Wykonawca wykona i dostarczy na pisemne zlecenie (faks, poczta elektroniczna) Zamawiającego w terminie do 3 dni.
Minimalna wielkość jednorazowego zamówienia tablic - z wyłączeniem tablic zabytkowych, indywidualnych oraz wtórników – wynosi 50 szt.

Warunki gwarancyjne
1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres 24 miesięcy, przy czym termin gwarancji biegnie oddzielnie dla każdej dostarczonej partii tablic.
2. Początek terminu gwarancji liczy się od dnia następującego po dniu odbioru partii tablic.
3. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub rozbieżności pomiędzy treścią zamówienia a przedmiotem dostawy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany tablic na własny koszt - nie później niż w terminie do 48 godzin od otrzymania pisemnej reklamacji (faks, poczta elektroniczna).

Informacje dodatkowe
Zgodnie z art. 100 ust. 1 Ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Dostawa tablic rejestracyjnych przeznaczona jest dla wszystkich użytkowników, w tym osób fizycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387838,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 395824,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387838,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIM Spółka z ograniczoną odpowiaedzalnością Spółka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811904294

7.3.3) Ulica: Rychla 18

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-948

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387838,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.