eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI), (....)w projekcie "Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości" - Zadania / Zestawy



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI), (....)w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” – Zadania / Zestawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-524cdf01-8abf-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI), (....)w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” – Zadania / Zestawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-524cdf01-8abf-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/68/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.391 Akcesoria komputerowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513356

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-385/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38724 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.

KOD CPV – 30237200-1
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na osiem niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:
● Zadanie/Zestaw nr 1 „Kable i interfejsy”,
Zestaw niezbędnych akcesoriów komputerowych umożliwiający przeprowadzenie ćwiczeń laboratoryjnych w wykorzystaniem różnych nośników danych, tj. dyski twarde HDD 3,5" i 2,5", dyski półprzewodnikowe SSD 2,5" oraz karty pamięci. Zestaw przewodów umożliwiający podłączenie nietypowych interfejsów transmisji danych.

Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5.

2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – Termin realizacji przedmiotu zamówienia - maksymalnie do 14 grudnia 2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 4979,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.

KOD CPV – 30237200-1
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na osiem niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:

● Zadanie/Zestaw nr 2: „Blokery zapisu danych”,
Zestaw pozwalający na przeprowadzenie poprawnej i bezbłędnej akwizycji danych, zgodnie ze wymaganiami stawianymi przy postępowaniach przygotowawczych czy sądowych.
Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5.
2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - maksymalnie do 14 grudnia 2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 2044 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.

KOD CPV – 30237200-1
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na osiem niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:
● Zadanie/Zestaw nr 3: „Nośniki danych – magnetyczne i półprzewodnikowe”,
Dydaktyczny zestaw nośników, udostępniony studentom w trakcie zajęć. Na nośnikach zostanie umieszczony przykładowy materiał szkoleniowy RAW, w postaci obrazów nośników lub gotowych scenariuszy.;

Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5.
2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - maksymalnie do 14 grudnia 2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 1766,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

KOD CPV – 30237200-1

Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na pięć niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:
● Zadanie/Zestaw nr 4: „Zestaw monitoringu i akwizycji danych CCTV”,
Zestaw dydaktyczny pozwalający na poznanie dedykowanych protokołów i standardów komunikacyjnych stosowanych w systemach monitoringu przemysłowego (CCTV). Zestaw pozwoli na zapoznanie się studentów z poprawną instalacją i konfiguracją zestawów, jak również poznanie technik odzyskiwania strumieni wideo z nietypowych struktur danych stosowanych przez producentów systemów monitoringu wizyjnego



Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5.

2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - maksymalnie do 14 grudnia 2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 20323,39 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest „Wyposażenie dydaktyczne Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji (LADBI) PWr”, obejmujące dostawę wyszczególnionych urządzeń, narzędzi, podzespołów komputerowych i akcesoriów dydaktycznych, zadania „Uruchomienie 2 nowych programów kształcenia oraz modernizacja 2 programów kształcenia na kierunku Cyberbezpieczeństwo” wraz z zakupem niezbędnych narzędzi i oprogramowania w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”.

KOD CPV – 30237200-1
Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

Urządzenia, narzędzia, podzespoły komputerowe i akcesoria zawarte w poniższym opisie zamówienia, wykorzystane zostaną do rozbudowy istniejącego Laboratorium Analiz Danych i Bezpieczeństwa Informacji, a których zakup umożliwi w pełni profesjonale prowadzenie zajęć dydaktycznych i tym samym na podniesienie wartości merytorycznej prowadzonych zajęć laboratoryjnych.
1.1 Wymagania ogólne
Przedmiot zamówienia/dostawy został podzielony na osiem niezależnie funkcjonalnych części, określonych w specyfikacji jako pięć Zadań/Zestawów, dla których wyspecyfikowano minimalne (ogólne i szczegółowe) wymagania techniczne:

● Zadanie/Zestaw nr 5: „Inne wyposażenie i akcesoria”,
Dydaktyczny zestaw akcesoriów pozwalających na bezpieczną realizację zajęć, w tym dostarczenie nośników do stanowiska laboratoryjnego jak również wyposażenie studenta w podstawowe akcesoria mające na celu zachowanie pełnej procedury akwizycji danych. Zestaw umożliwia również przechowywanie i transport materiałów szkoleniowych w sposób bezpieczny, nie narażający go na przypadkowe uszkodzenia.;



Szczegółowy wykaz podstawowych elementów oraz wymagania techniczne dla poszczególnych Zadań/Zestawów (Zadanie/Zestaw 1-5) stanowiących przedmiot zamówienia, zawarto w załącznikach: od Załącznik 2.1 do Załącznik 2.5.

2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia – Termin realizacji przedmiotu zamówienia - maksymalnie do 14 grudnia 2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 9610,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10491,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10491,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10491,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930288722

7.3.3) Ulica: Podwale 75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-449

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10491,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-14

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną w Zadaniu 2 i 3 złożona przez firmę Spinel Sp. z o.o przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Zadaniach 2 i 3, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną w Zadaniu 2 i 3 złożona przez firmę Spinel Sp. z o.o przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w Zadaniach 2 i 3, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29390,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29390,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29390,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930288722

7.3.3) Ulica: Podwale 75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-449

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29390,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-14

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14613,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14613,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14613,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930288722

7.3.3) Ulica: Podwale 75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-449

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14613,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.