eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług hotelarsko - gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501362322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań przewidzianych dla ośrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal warsztatowych na potrzeby organizacji działań w projekcie „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5614707-890c-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014710/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług hotelarsko – gastronomicznych oraz zapewnienie sal szkoleniowych na potrzeby organizacji działań w projekcie „Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00504449

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 237046,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211798,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Świadczenie usługi hotelarsko – gastronomicznej oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji 6 dniowego turnusu dla rodzin adopcyjnych w dniach 12 do 17 grudnia 2023 roku.
Łącznie w turnusie udział wezmą 34 osoby (planowana liczba uczestników), w tym: 7 rodzin z dziećmi w wieku pomiędzy ok. 5-8 lat (14 rodziców oraz 12 dzieci) oraz 8 specjalistów prowadzących zajęcia. Usługa obejmuje:
- zapewnienie 5 noclegów dla 34 osób. Na potrzeby realizacji usługi noclegowej Wykonawca zapewni 7 pokoi rodzinnych lub 3-osobowych z możliwością dostawki/dostawek dla uczestników - rodziców i dzieci oraz zakwaterowanie specjalistów prowadzących zajęcia w pokojach 2-osobowych (z uwzględnieniem ich płci),
- zapewnienie wyżywienia, na które składa się: 6 obiadów, 5 kolacji, 5 śniadań, 6 mini bufetów z przekąskami,
- udostępnienie zaplecza szkoleniowego obejmującego: 2 sale szkoleniowe mieszczące co najmniej 35 osób każda, 5 salek szkoleniowych/warsztatowych/pokoi 2 - osobowych do terapii, 2 sale/pokoje zabaw dla dzieci, mieszczące co najmniej 12 dzieci (wyposażone w wykładzinę/dywan), 1 salę do ćwiczeń przystosowaną do zajęć gimnastycznych (wyposażona w materace, drabinki i maty do ćwiczeń). Sale szkoleniowe/pokoje będą dostępne przez cały czas trwania turnusu,
- zapewnienie basenu wewnętrznego (wym. co najmniej 5 m x 7 m o głębokości umożliwiającej przeprowadzenie zajęć dla dzieci niepotrafiących pływać tj. z wyznaczoną strefą dla niepływających) do realizacji zajęć z zakresu hydroterapii dostępnego dla uczestników turnusu przez 2 godziny dziennie pomiędzy godziną 9:00 a 17:00, każdego dnia trwania turnusu. Zamawiający wymaga, aby basen znajdował się w hotelu, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia lub w odległości nie większej niż 1 km od niego (odległość zmierzona zostanie przy użyciu Mapy Google). Temperatura wody w basenie nie powinna być niższa niż 26 stopni Celsjusza oraz nie wyższa niż 33 stopnie Celsjusza. Wykonawca zapewni szatnie/miejsce do przebrania się dla uczestników, w bezpośrednim sąsiedztwie basenu, wyposażone w zamykane szafki na rzeczy osobiste oraz suszarki do włosów.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia planowanej liczby uczestników maksymalnie o 50 %. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem usługi a Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 78567,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Świadczenie usługi hotelarsko – gastronomicznej oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji 6 dniowego turnusu dla rodzin adopcyjnych w dniach 6 do 11 lutego 2024 roku.
Łącznie w turnusie udział wezmą 34 osoby (planowana liczba uczestników), w tym: 7 rodzin z dziećmi w wieku pomiędzy ok 9 – 13 lat (14 rodziców oraz 12 dzieci) oraz 8 specjalistów prowadzących zajęcia. Usługa obejmuje:
- zapewnienie 5 noclegów dla 34 osób. Na potrzeby realizacji usługi noclegowej Wykonawca zapewni 7 pokoi rodzinnych lub 3 osobowych z możliwością dostawki/dostawek dla uczestników - rodziców i dzieci oraz zakwaterowanie specjalistów prowadzących zajęcia w pokojach 2-osobowych (z uwzględnieniem ich płci),
- zapewnienie wyżywienie, na które składają się: 6 obiadów, 5 kolacji, 5 śniadań, 6 mini bufetów z przekąskami,
- udostępnienie zaplecza szkoleniowego obejmującego: 2 sale szkoleniowe mieszczące co najmniej 35 osób każda, 5 salek szkoleniowych/warsztatowych/pokoi 2 - osobowych do terapii, 2 sale/pokoje zabaw dla dzieci, mieszczące co najmniej 12 dzieci (wyposażone w wykładzinę/dywan), 1 salę do ćwiczeń przystosowaną do zajęć gimnastycznych (wyposażona w materace, drabinki i maty do ćwiczeń). Sale/pokoje będą dostępne przez cały czas trwania turnusu,
- zapewnienie basenu wewnętrznego (wym. co najmniej 5 m x 7 m o głębokości umożliwiającej przeprowadzenie zajęć dla dzieci niepotrafiących pływać tj. z wyznaczoną strefą dla niepływających) do realizacji zajęć z zakresu hydroterapii dostępnego dla uczestników turnusu przez 2 godziny dziennie pomiędzy godziną 9:00 a 17:00, każdego dnia trwania turnusu. Zamawiający wymaga, aby basen znajdował się w hotelu lub w odległości nie większej niż 1 km od hotelu (odległość zmierzona zostanie przy użyciu Mapy Google).Temperatura wody w basenie nie powinna być niższa niż 26 stopni Celsjusza oraz nie wyższa niż 33 stopnie Celsjusza. Wykonawca zapewni szatnie/miejsce do przebrania się dla uczestników, w bezpośrednim sąsiedztwie basenu, wyposażone w zamykane szafki na rzeczy osobiste oraz suszarki do włosów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 77382,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Świadczenie usługi hotelarsko – gastronomicznej oraz zapewnienie sal warsztatowych wraz ze sprzętem na potrzeby organizacji 6 dniowego turnusu dla rodzin adopcyjnych w okresie ferii letnich w 2024 roku.
Łącznie w turnusie udział wezmą 34 osoby (planowana liczba uczestników), w tym: 7 rodzin z dziećmi w wieku pomiędzy ok. 5-8 lat (14 rodziców oraz 12 dzieci) oraz 8 specjalistów prowadzących zajęcia. Usługa obejmuje:
- zapewnienie 5 noclegów dla 34 osób. Na potrzeby realizacji usługi noclegowej Wykonawca zapewni 7 pokoi rodzinnych lub 3-osobowych z możliwością dostawki/dostawek dla uczestników - rodziców i dzieci oraz zakwaterowanie specjalistów prowadzących zajęcia w pokojach 2-osobowych (z uwzględnieniem ich płci),
- zapewnienie wyżywienie, na które składa się: 6 obiadów, 5 kolacji, 5 śniadań, 6 mini bufetów z przekąskami,
- udostępnienie zaplecza szkoleniowego obejmującego: 2 sale szkoleniowe mieszczące co najmniej 35 osób każda, 5 salek szkoleniowych/warsztatowych/pokoi 2 - osobowych do terapii, 2 sale/pokoje zabaw dla dzieci, mieszczące co najmniej 12 dzieci (wyposażone w wykładzinę/dywan), 1 salę do ćwiczeń przystosowaną do zajęć gimnastycznych (wyposażona w materace, drabinki i maty do ćwiczeń). Sale szkoleniowe/pokoje będą dostępne przez cały czas trwania turnusu,
- zapewnienie basenu wewnętrznego (wym. co najmniej 5 m x 7 m o głębokości umożliwiającej przeprowadzenie zajęć dla dzieci niepotrafiących pływać tj. z wyznaczoną strefą dla niepływających) do realizacji zajęć z zakresu hydroterapii dostępnego dla uczestników turnusu przez 2 godziny dziennie pomiędzy godziną 9:00 a 17:00, każdego dnia trwania turnusu. Zamawiający wymaga, aby basen znajdował się w hotelu, w którym realizowany będzie przedmiot zamówienia lub w odległości nie większej niż 1 km od niego. (odległość zmierzona zostanie przy użyciu Mapy Google). Temperatura wody w basenie nie powinna być niższa niż 26 stopni Celsjusza oraz nie wyższa niż 33 stopnie Celsjusza. Wykonawca zapewni szatnie/miejsce do przebrania się dla uczestników, w bezpośrednim sąsiedztwie basenu, wyposażone w zamykane szafki na rzeczy osobiste oraz suszarki do włosów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 81097,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96479 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST HOTEL Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492177539

7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-12 do 2023-12-17

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114339 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST HOTEL Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492177539

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-06 do 2024-02-11

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69540 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102109 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69540 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST HOTEL Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492177539

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69540 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-06-22 do 2024-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.