eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510734049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgok.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgok.olsztyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgok-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,149653,2beb47128520b61dd97fd18254d6bc44.html.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5691b9f-9025-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00560042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGOK/TP2/48/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp dla pracowników Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. (dalej ZGOK) do siedziby Zamawiającego: ZGOK Sp. z o.o. ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn.
2. Środki ochrony indywidualnej oraz artykuły bhp objęte niniejszym zamówieniem mają być:
a. fabrycznie nowe,
b. najwyższej jakości,
c. zapakowane oryginalnie przez producenta w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem a opakowanie nie może nosić znamion otwierania,
d. asortyment musi posiadać wszystkie wymagane, aktualne certyfikaty dla poszczególnych typów asortymentu,
e. w przypadku środków ochrony indywidualnej produkowanych z wyznaczeniem okresu przydatności do użytku, minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu.
3. Wszędzie, gdzie opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Wszędzie, gdzie opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w OPZ. Rozwiązanie równoważne musi być wskazane w ofercie Wykonawcy.
5. Minimalny okres gwarancji - 12 miesięcy od daty dostarczenia.
6. Dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów BHP odbywać się będą:
a. sukcesywnie - w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie dłuższym niż 3 dni robocze licząc od daty zgłoszenia zapotrzebowania/zamówienia przez Zamawiającego – drogą elektroniczną (e-mail). Do ww. terminu nie wlicza się sobót, niedziel i świąt,
b. zamówiony asortyment dostarczany będzie do miejsca magazynowania (wskazane przez Zamawiającego) w siedzibie ZGOK Sp. z o.o. ul. Lubelska 53, Olsztyn w godzinach 7:00-14:00 od poniedziałku do piątku,
c. przy każdej dostawie wystawiany będzie dokument potwierdzający dostawę (np. WZ),
d. ilość zamawianych produktów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego,
e. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości asortymentu podanego w Załączniku nr 2 pn. Formularz rzeczowo – cenowy – Opis przedmiotu zamówienia, jednak z uwzględnieniem nieprzekraczalności łącznej kwoty zamówienia (umowy).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ pn. Formularz rzeczowo - cenowy - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18800000-7 - Obuwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ww. postępowaniu do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 14 grudnia 2023 roku do godziny 8:00 nie złożono żadnej oferty. Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.