eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługa dozoru i ochrony budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dozoru i ochrony budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276386

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokoła 13

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 8669 402

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wimbp@wimbp.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wimbp.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d6a5f08-89d7-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dozoru i ochrony budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d6a5f08-89d7-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056079/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa dozoru i ochrony budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508841

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: VIII.261.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 172179,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru i ochrony budynku (siedziby) Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Sokoła 13 w Rzeszowie (dalej budynek) w terminie od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. obejmująca:
a) ochronę budynku przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, świadczonej w systemie zmianowym:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 19:00 do 7:00 rano dnia następnego;
- w soboty od godziny 15:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego;
- niedziele, święta i dni dodatkowo wolne od pracy: od godziny 7:00 do godziny 7:00 rano dnia następnego.
b) obsługę systemu przeciwpożarowego i monitoringu w pełnym zakresie;
c) zamiatanie chodnika przyległego do budynku oraz parkingu należącego do Zamawiającego oraz grabienie liści i śmieci;
d) w okresie zimowym, odśnieżanie chodnika przyległego do budynku oraz parkingu należącego do Zamawiającego, posypywanie piaskiem i solą;
e) obsługę szlabanu oraz przycisku antynapadowego;
f) w razie zaistnienia nieobecności wyznaczonego pracownika ochrony, zabezpieczenie niezbędnego zastępstwa.
2. Zamawiający zapewnia sprzęt i środki niezbędne do utrzymania czystości wokół obiektu oraz przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obsługi systemu monitoringu wewnętrznego, systemu ppoż., antynapadowego i szlabanu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79713000-5 - Usługi strażnicze

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194972,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233092,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194972,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Międzywojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8130268633

7.3.3) Ulica: ul. Rejtana 8

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-959

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194972,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.