eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa interwencyjnego uporządkowania terenów SP położonych w Warszawie, wraz z dokonaniem wywozu do 233 kontenerów odpadów o pojemności KP7 oraz utylizację wywiezionych odpadów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa interwencyjnego uporządkowania terenów SP położonych w Warszawie, wraz z dokonaniem wywozu do 233 kontenerów odpadów o pojemności KP7 oraz utylizację wywiezionych odpadów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Skarbu Państwa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140001459

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prosta 69

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-838

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmsp@zmsp.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zmsp.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


przygotowanie czynności związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości Skarbu Państwa, w tym także zasobem lokalowym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa interwencyjnego uporządkowania terenów SP położonych w Warszawie, wraz z dokonaniem wywozu do 233 kontenerów odpadów o pojemności KP7 oraz utylizację wywiezionych odpadów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0797abbf-8ab8-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074609/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa interwencyjnego uporządkowania terenów Skarbu Państwa położonych w Warszawie, znajdujących się w gospodarowaniu Zarządu Mienia Skarbu Państwa, wywóz kontenerów odpadów o pojemności KP7

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513016

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WNP-013/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276680,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) uporządkowanie działek z zalegających odpadów komunalno-bytowych w szczególności: gruz, opakowania szklane, rurki, butelki, itp.
b) uprzątnięcie pryzm odpadów przemysłowych i technicznych oraz gabarytów przedmiotów sanitarnych takich jak muszle klozetowe, itp.
c) wywóz znajdujących się odpadów wraz z potwierdzeniem ich utylizacji,
d) usunięcie zbędnych suchych gałęzi oraz innych odpadów biodegradowalnych w tym: skoszonej trawy.
Rozliczenie prac wykonanych przez Wykonawcę następować będzie każdorazowo w protokołach odbioru. Wynagrodzenie, jakie Zamawiający zapłaci za prawidłowe wykonanie prac zleconych, będzie wynikało z faktycznego zakresu prac (ilości wywiezionych kontenerów odpadów) zrealizowanych przez Wykonawcę na danej nieruchomości.
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia każdorazowo do protokołu odbioru prac, dokumentu potwierdzającego ilość wywiezionych kontenerów odpadów wraz ze wskazaniem miejsca ich utylizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249123,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298696,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249123,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU GAMMA Andrzej Zakrzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5661700895

7.3.3) Ulica: Przyparkowa 12

7.3.4) Miejscowość: Bronisze

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249123,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.