Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00507341/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynku Urzędu Miasta w Tarnobrzegu przy ul. Mickiewicza 7 – instalacja systemu oddymiania klatki schodowej oraz oświetlenia awaryjnego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Tarnobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 32
1.5.2.) Miejscowość: Tarnobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.tarnobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tarnobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0dc03f5b-845a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynku Urzędu Miasta w Tarnobrzegu przy ul. Mickiewicza 7 – instalacja systemu oddymiania klatki schodowej oraz oświetlenia awaryjnego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dc03f5b-845a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050022/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 „Modernizacja budynku Urzędu Miasta w Tarnobrzegu przy ul. Mickiewicza 7 – instalacja systemu oddymiania klatki schodowej oraz oświetlenia awaryjnego”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00507341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-I.271.45.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Branża budowlana: demontaż stolarki wraz z odkuciem ościeżnic – okno oraz drzwi, montaż stolarki: okno O3 oraz drzwi D2; przesunięcie otworu okiennego, zamurowanie ściany po przesunięciu otworu, uzupełnienie tynków, izolacji termicznej, malowanie; wykonanie bruzd pod instalacje wewnętrzne systemu p.poż. przygotowanie powierzchni po bruzdowaniu, malowanie;
- Branża elektryczna: WLZ i rozdzielnice elektryczne, okablowanie wypustów oświetleniowych i łączników, oprawy oświetleniowe, instalacja odgromowa, połączenia wyrównawcze, instalacja oddymiania, pomiary robót elektrycznych.
UWAGA: Wykonawca powinien wziąć pod uwagę, że prace będą realizowane w obiekcie czynnym i wszystkie prace „głośne” powinny odbywać się po godzinach pracy Urzędu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 697287,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 774531,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
- " Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Aleksandrow Etap I -Rządowy Fundusz Polski Ład "
- Budowa dróg w gminie Michów - etap 3 - Rudno
- Prace remontowo - budowlane i konserwatorskie Sceny XVIII-wiecznego zabytkowego budynku Amfiteatru położonego na terenie ogrodu Łazienki Królewskie w Warszawie
- ADAPTACJA BUDYNKU NA POTRZEBY USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W LUBICZU DOLNYM.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.