eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych PT.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych PT.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3415261

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Ubezpieczenia społeczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy oraz w podległych PT.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24b4cd5f-77c7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125292/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470502

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.2.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273089,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie : ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz w podległych Placówkach Terenowych.
2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności:
a) monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne stanowiące własność Zamawiającego wraz z serwisem obejmującym kwartalne konserwacje i naprawy urządzeń i instalacji utrzymujących systemy w stałej sprawności eksploatacyjnej w jednostkach wymienionych w załączniku nr 2 do umowy,
b) zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego z systemem antywłamaniowym w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne stanowiące własność Zamawiającego oraz podłączenie wszystkich jednostek wymienionych w załączniku nr 2 do umowy do Centrum Monitorowania za pomocą zamontowanych przez Wykonawcę na jego koszt w obiektach Zamawiającego na czas realizacji umowy niezbędnych urządzeń nadawczych, pozostających własnością Wykonawcy,
c) sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym planów ochrony fizycznej i planów ochrony obiektów poprzez monitoring wraz z opisem sposobu prowadzenia usługi i procedur dla jednostek terenowych wymienionych w załączniku nr 2 do umowy,
d) objęcie ochroną fizyczną – stacjonarną w dni robocze w:
 Oddziale Regionalnym KRUS w Bydgoszczy – przez 13h/dzień w godzinach od 5:30 do 18:30 – 1 osoba
 Placówce Terenowej KRUS we Włocławku – przez 3h/dzień w godzinach od 15:00 do 18:00, 1 osoba.
Zamawiający w przypadku wystąpienia po jego stronie potrzeby i konieczności, zastrzega sobie prawo do zmiany wskazanych godzin objęcia ochroną fizyczną, w tym również w zakresie zwiększenia/zmniejszenia liczby godzin ochrony o maksymalnie 2 godziny w konkretnej lokalizacji,
e) prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej:
 realizowanej ochrony fizycznej (dane dotyczące awarii, sabotażu, wyłączenia i załączenia systemów przez osoby uprawnione poza godzinami pracy),
 monitoringu antywłamaniowego i przeciwpożarowego (miesięczne raporty z interwencji grup interwencyjnych oraz załączeń i wyłączeń systemów alarmowych przez uprawnione osoby Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany miesiąc),
 konserwacji urządzeń i instalacji systemów alarmowych (zakres czynności - załącznik nr 3 do umowy).
3. Wykonawca zobowiązuje się w zakresie monitorowania systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w szczególności do:
a) zapewnienia natychmiastowego nie później niż w ciągu 15 minut dojazdu grupy interwencyjnej do chronionego obiektu po otrzymaniu sygnału alarmowego,
b) podejmowania interwencji każdorazowo w przypadku naruszeń stref chronionych obiektów oraz w niżej wymienionych sytuacjach szczególnego zagrożenia:
 rabunek lub kradzież z włamaniem,
 wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiektach chronionych,
 napad na osoby znajdujące się na terenie obiektów chronionych,
 pożar na terenie chronionych obiektów,
 inne zdarzenia losowe.
4. Uprawnienia i obowiązki pracownika ochrony obejmują w szczególności:
a) ujęcie osób schwytanych na gorącym uczynku albo podejrzanych o popełnienie przestępstwa na terenie chronionym w celu bezzwłocznego przekazania organom powołanym do ścigania przestępstw,
b) niezwłoczne powiadomienie odpowiednich służb oraz kierownictwa Zamawiającego o pożarze lub awarii i podejmowanie działań zmierzających do zmniejszenia strat,
c) udzielanie interesantom informacji o umiejscowieniu sali obsługi interesantów, itp. w Oddziale i Placówce z ochroną fizyczną,
d) wydawania kluczy do pomieszczeń za pokwitowaniem w Oddziale według indywidualnych uzgodnień,
e) wydawanie identyfikatorów i kart dostępu osobom z zewnątrz wchodzącym do Oddziału oraz prowadzenie ewidencji gości,
f) łączenie rozmów telefonicznych w Oddziale,
g) reagowanie na różne aspekty wandalizmu na terenie Oddziału i Placówki z ochroną fizyczną,
h) dbałość o bezpieczeństwo na całej posesji,
i) dokonywanie obchodu terenu chronionego,
j) otwieranie oraz zamykanie budynku Oddziału:
 przed otwarciem budynku pracownik ochrony zrobi obchód celem sprawdzenia wystąpienia prób włamania, uszkodzeń lub aktów wandalizmu,
 po uzbrojeniu alarmu oraz zamknięciu budynku pracownik ochrony zrobi obchód celem sprawdzenia zabezpieczenia okien oraz drzwi budynku.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia polega w szczególności na jego zorganizowaniu, prowadzeniu i nadzorowaniu.
6. Pracownicy ochrony i grup interwencyjnych muszą być:
a) umundurowani w sposób umożliwiający ich identyfikację i wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2021 poz. 1995),
b) wyposażeni w środki łączności bezprzewodowej oraz posiadać identyfikatory.
7. Wykaz jednostek KRUS objętych przedmiotem zamówienia wraz z zestawieniem istniejących zabezpieczeń będących własnością Zamawiającego i zakresem usług zawiera załącznik nr 2 i 3 do umowy.
8. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy skierowani do wykonywania przedmiotu zamówienia w zakresie usług ochrony fizycznej, o której mowa w § 1 ust. 2 lit. d umowy, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ust. 8, w szczególności tych dokumentów o których mowa w art. 438 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
10. Wykonawca ma obowiązek przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnianie warunku zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 8 na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od otrzymania wezwania od Zamawiającego. Brak przedłożenia dokumentów w terminie będzie tożsamy ze stwierdzeniem, że dana osoba nie jest zatrudniona w oparciu o umowę o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363863,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363863,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 363863,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887

7.3.3) Ulica: Melomanów 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-712

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia w zakresie podjazdu Grup Interwencyjnych na obszarze następujących Placówek Terenowych: Agencja ochrony JOKER (PT Inowrocław, PT Radziejów), AKO (PT Świecie), LZOI (PT Żnin), AUTO– TREZOR GRUPA TAURUS(PT Grudziądz, PT Aleksandrów Kujawski), UREUS (PT Golub – Dobrzyń, PT Wąbrzeźno), PATRONUS (PT Włocławek), EMIR (PT Lipno), CERBER (PT Rypin, PT Brodnica).


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363863,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.