Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00548074/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
- 2023/BZP 00565533/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
- 2024/BZP 00068366/01 - Wynik z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Ochrona osób i mienia w obiekcie
Teatru Powszechnego w Łodzi, przy ul. Legionów 21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: TEATR POWSZECHNY W ŁODZI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279166
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Legionów 21
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 91-069
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powszechny.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powszechny.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559366
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00548074
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.9. Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji Przed zmianą:
Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie
art. 441 ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ.
1) Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego i stanowi:
a) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
w OPZ,
b) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
w niniejszym OPZ.
2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego
w formularzu aktu umowy i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe usługi ochrony
określonych w niniejszym OPZ jako zamówienie podstawowe jednak całkowita liczba dni dodatkowych usług ochrony nie może przekroczyć wartości 70 000,00 PLN netto.
4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu o 30% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego określonego w zawartej umowie. Wówczas usługa ochrony nie będzie realizowana.
5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia)/pismo(pisma) w terminie od zawarcia umowy, lecz nie później niż na co najmniej 5 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia usługi dodatkowej lub jej wstrzymania . Usługa ta może być świadczona bez zachowania ww. terminu powiadomienia, w przypadku gdy Wykonawca wyrazi zgodę na wcześniejsze rozpoczęcie świadczenie usługi. Oświadczenie będzie zawierać liczbę dodatkowych dni usługi ochrony, zakres usług objętych przedmiotem zamówienia, wartość usług objętych prawem opcji, terminu korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług ochrony, obiektu lub terenu ochranianego.
7) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
2.3.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
Zamawiający korzysta z prawa opcji określonego w art. 441 ust.1 Ustawy Pzp
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie
art. 441 ustawy Pzp w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z OPZ.
1) Przedmiot zamówienia objętego prawem opcji obejmuje usługi tego samego rodzaju jak usługi zamówienia podstawowego i stanowi:
a) zwiększenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
w OPZ,
b) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia o usługi, których przedmiot opisano
w niniejszym OPZ.
2) Realizacja prawa opcji będzie następowała w ramach przedmiotu usługi określonego
w formularzu aktu umowy i dokumentach zamówienia jako zamówienie podstawowe.
3) Zamawiający, realizując prawo opcji ma prawo zgłosić dodatkowe usługi ochrony
określonych w niniejszym OPZ jako zamówienie podstawowe jednak całkowita liczba dni dodatkowych usług ochrony nie może przekroczyć wartości 70 000,00 PLN netto.
4) Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia objęty prawem opcji może ulec zmniejszeniu o 30% maksymalnego wynagrodzenia zamówienia podstawowego określonego w zawartej umowie. Wówczas usługa ochrony nie będzie realizowana.
5) Z prawa opcji Zamawiający będzie korzystał w zależności od bieżących potrzeb i sytuacji podczas trwania zawartej umowy.
6) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie (oświadczenia)/pismo(pisma) w terminie od zawarcia umowy, lecz nie później niż na co najmniej 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia usługi dodatkowej lub jej wstrzymania . Usługa ta może być świadczona bez zachowania ww. terminu powiadomienia, w przypadku gdy Wykonawca wyrazi zgodę na wcześniejsze rozpoczęcie świadczenie usługi. Oświadczenie będzie zawierać liczbę dodatkowych dni usługi ochrony, zakres usług objętych przedmiotem zamówienia, wartość usług objętych prawem opcji, terminu korzystania ze zwiększonych lub zmniejszonych usług ochrony, obiektu lub terenu ochranianego.
7) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta lub skorzysta z prawa opcji. Wykorzystanie i realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
2.3.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ (dalej jako „OPZ”) oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 9 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-20 08:30
Po zmianie:
2023-12-21 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-20 09:00
Po zmianie:
2023-12-21 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-18
Po zmianie:
2024-01-19
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynków Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.