eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Otwocka usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Otwocka usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym obejmujących przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.4.2.) Miejscowość: Otwock

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00559309

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00547865

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:
a) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych- część 1
b) usługi doręczania zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy - część 1
c) usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych- część 1

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki uwzględnione w załączniku Nr 1:
a) przesyłki listowe,
b) paczki pocztowe,
c) przesyłki kurierskie.
1. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 100 kg,
2. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania o wadze do 100 kg.
3. Użyte określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają:
- przesyłka priorytetowa - przesyłka listowa mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami, czas jej doręczenia wynosi D+1 (dzień nadania plus jeden);
- przesyłka ekonomiczna - przesyłka listowa nierejestrowana lub polecona nie będąca przesyłką priorytetową;
- przesyłka rejestrowana - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana
za pokwitowaniem odbioru;
- przesyłka polecona - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną
i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
- paczki pocztowe - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy lub dokumenty w obrocie krajowym i zagranicznym;
- zwrotne potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawierające datę
i podpis odbiorcy, stanowiący potwierdzenie otrzymania przesyłki listowej;
- obrót zagraniczny – miejsce w krajach europejskich i pozaeuropejskich.
4. Zwracanie do Zamawiającego przesyłek wszystkich rodzajów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy – zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem przyczyny nieodebrania.
5. Świadczenie usługi przez co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6. Wykonawca świadcząc przedmiot zamówienia (dotyczy części I) zobowiązany jest do posiadania jednej własnej stałej placówki pocztowej - nadawczej usytuowanej na terenie miasta Otwocka świadczącej usługi pocztowe, zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 5000 m (obliczonej w linii prostej).
7. Placówka wskazana przez Wykonawcę winna posiadać adres uwzględniający nazwę ulicy z numerem, telefon stacjonarny oraz godziny urzędowania celem ułatwienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą.
8. Stałość placówek oznacza, że w trakcie trwania umowy Wykonawca nie może zmniejszyć ilości placówek pocztowych wymaganych przez Zamawiającego.
9. Placówka Wykonawcy, o której mowa w pkt 6 musi spełniać niżej wymienione warunki:
a) Czynna co najmniej 8 godzin we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) Oznakowana w sposób widoczny „szyldem” z nazwą lub logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy.
c) gdy placówka znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza:
1. musi posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych;
2. stanowisko w widoczny sposób musi być oznakowane nazwą lub logo Wykonawcy.
3. stanowisko musi posiadać widoczną informację o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych;
4. stanowisko musi zapewniać przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych art. 41. Ust.1 Prawo pocztowe.
d) Przesyłki przeznaczone do wysyłki mogą być dostarczane do placówki nadawczej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w dniu roboczym od poniedziałku do piątku do godziny 18:00.
10. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą.
11. Zamawiający wymaga, aby przesyłki pocztowe przygotowane do nadania były odbierane dwa razy w ciągu dnia bezpośrednio z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze
w godzinach: poniedziałek-piątek: 9:00 – 10:00, 13:00 – 14:00.
12. W przypadku zaistnienia konieczności nadania przesyłek poza godzinami odbioru, o których mowa w pkt. 13, Zamawiający dostarczy przesyłki do placówki wskazanej przez Wykonawcę,
o której mowa w pkt. 6.
13. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026) w sprawie warunków wykonywania usług pocztowych
14. Nadanie przesyłek pocztowych (data wysłania) objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego lub dostarczenia przez Zamawiającego.
15. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego.
(...)

Po zmianie:
1. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi:
a) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym dla przesyłek listowych- część 1
b) usługi doręczania zwrotów przesyłek listowych niedoręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy - część 1
c) usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych- część 1

2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia:
1) Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki uwzględnione w załączniku Nr 1:
a) przesyłki listowe,
b) paczki pocztowe,
c) przesyłki kurierskie.
1. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru o wadze do 30 kg,
2. przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym przyjęte za potwierdzeniem nadania o wadze do 30 kg.
3. Użyte określenia związane z opisem przedmiotu zamówienia oznaczają:
- przesyłka priorytetowa - przesyłka listowa mająca pierwszeństwo w procesie doręczania przed pozostałymi przesyłkami, czas jej doręczenia wynosi D+1 (dzień nadania plus jeden);
- przesyłka ekonomiczna - przesyłka listowa nierejestrowana lub polecona nie będąca przesyłką priorytetową;
- przesyłka rejestrowana - przesyłka przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana
za pokwitowaniem odbioru;
- przesyłka polecona - przesyłka rejestrowana będąca przesyłką listową, przemieszczaną
i doręczaną w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
- paczki pocztowe - przesyłki rejestrowane zawierające rzeczy lub dokumenty w obrocie krajowym i zagranicznym;
- zwrotne potwierdzenie odbioru - zwrócone nadawcy potwierdzenie odbioru zawierające datę
i podpis odbiorcy, stanowiący potwierdzenie otrzymania przesyłki listowej;
- obrót zagraniczny – miejsce w krajach europejskich i pozaeuropejskich.
4. Zwracanie do Zamawiającego przesyłek wszystkich rodzajów po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy – zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem przyczyny nieodebrania.
5. Świadczenie usługi przez co najmniej 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
6. Wykonawca świadcząc przedmiot zamówienia (dotyczy części I) zobowiązany jest do posiadania jednej własnej stałej placówki pocztowej - nadawczej usytuowanej na terenie miasta Otwocka świadczącej usługi pocztowe, zlokalizowanej od siedziby Zamawiającego w odległości nie większej niż 5000 m (obliczonej w linii prostej).
7. Placówka wskazana przez Wykonawcę winna posiadać adres uwzględniający nazwę ulicy z numerem, telefon stacjonarny oraz godziny urzędowania celem ułatwienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą.
8. Stałość placówek oznacza, że w trakcie trwania umowy Wykonawca nie może zmniejszyć ilości placówek pocztowych wymaganych przez Zamawiającego.
9. Placówka Wykonawcy, o której mowa w pkt 6 musi spełniać niżej wymienione warunki:
a) Czynna co najmniej 8 godzin we wszystkie dni robocze, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy,
b) Oznakowana w sposób widoczny „szyldem” z nazwą lub logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy.
c) gdy placówka znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza:
1. musi posiadać wyodrębnione stanowisko do obsługi klientów w zakresie usług pocztowych;
2. stanowisko w widoczny sposób musi być oznakowane nazwą lub logo Wykonawcy.
3. stanowisko musi posiadać widoczną informację o godzinach pracy w zakresie usług pocztowych;
4. stanowisko musi zapewniać przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami właściwymi w zakresie ochrony danych osobowych art. 41. Ust.1 Prawo pocztowe.
d) Przesyłki przeznaczone do wysyłki mogą być dostarczane do placówki nadawczej przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w dniu roboczym od poniedziałku do piątku do godziny 18:00.
10. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i za granicą.
11. Zamawiający wymaga, aby przesyłki pocztowe przygotowane do nadania były odbierane dwa razy w ciągu dnia bezpośrednio z siedziby Zamawiającego codziennie w dni robocze
w godzinach: poniedziałek-piątek: 9:00 – 10:00, 13:00 – 14:00.
12. W przypadku zaistnienia konieczności nadania przesyłek poza godzinami odbioru, o których mowa w pkt. 13, Zamawiający dostarczy przesyłki do placówki wskazanej przez Wykonawcę,
o której mowa w pkt. 6.
13. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 1026) w sprawie warunków wykonywania usług pocztowych
14. Nadanie przesyłek pocztowych (data wysłania) objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru od Zamawiającego lub dostarczenia przez Zamawiającego.
15. W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego.
(...)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-12-20 10:00

Po zmianie:
2023-12-21 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-12-20 10:30

Po zmianie:
2023-12-21 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-01-18

Po zmianie:
2024-01-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.