eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa systemu sygnalizacji włamania i napadu dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2023-12-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu sygnalizacji włamania i napadu dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8976ffc3-94db-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu sygnalizacji włamania i napadu dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8976ffc3-94db-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558980

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118441/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa systemów SSWiN dla budynków dydaktycznych przy Al. Grunwaldzkiej, ul. Wojska Polskiego 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający wszczął
1. w dniu 08-11-2023 r. w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/TP/2312/36/2039/2023 na Dostawa systemu sygnalizacji włamania i napadu dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
w tym:
Część I: Dostawa systemu sygnalizacji włamania i napadu dla budynku przy ul. Wojska Polskiego 1
Część II: Dostawa systemu sygnalizacji włamania i napadu dla budynku przy Al. Grunwaldzkiej 137
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 17-11-2023 r. na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP. Do upływu terminu na składanie ofert nie wpłynęła żadna oferta do ww. części zamówienia.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-218abcb9-7c8c-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZZW/2312/07/2257/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu sygnalizacji włamania i napadu, w tym:

1. Płyta Główna (GSM) -1 szt.
2. Ekspander 8 wejść -16 szt.
3. Manipulator + obudowa - 8 szt.
4. Obudowa alarmowa do centrali - 1 szt.
5. Obudowa uniwersalna metalowa - 8 szt
6. Przycisk antynapadowy - 8 szt
7. Kontraktor wpuszczany -6 szt.
8. Czujnik dymu i ciepła - 12szt.
9. Moduł komunikacyjnym GPRS INT-GSM - 1 szt.
10. Expander pilotów 433MHZ - 8 szt.
11. Czujnik ruchu PIR SLIM-PIR - 230szt.
12. Uchwyt sufitowo-ścienny do czujek punkt 11 - 230 szt.
13. Rura elektroinstalacyjna sztywna, gładka BIAŁY 2m - 42 szt.
14. Elektrozaczep symetryczny 12V AC/DC z kontrolą zamknięcia - 6 szt.
15. Klawiatura sterująca - 6 szt.
16. Przewód głośnikowy 2x1mm2 ROLKA 100m. - 9 rolek
17. Czujka ruchu zew. Opal biała, bez uchwytu. (biała) - 8 szt.
18. Uchwyt ścienny do czujek - 6 szt.
19. Sygnalizator wew. (czerwony) - 12 szt.
20. Kabel teleinformatyczny skrętka UTP - 12 opak
21. Przewód alarmowy domofonowy YTDY 8X0,5 - 100M - 35 szt.
22. Kontraktor boczny z sabotaż - 8 szt.
23. Obudowa alarmowa - 1 szt.
24. Akumulator 12V 26Ah - 2 szt.
25. Moduł komunikacyjny TCP/IP - 1 szt.
26. Przycisk napadowy kontaktronowy - 3 szt.
27. Uchwyt do rur - 1200 szt.
28. Złączka kompens. - 400 szt.
29. Przewód Omyp 2*1 – 100m - 6 opak.
30. Transformator 80/16/18/20 - 1 szt.
31. Ekspander obsługi pilotów 433 MHz +12 pilotów - 1 kpl.
32. Komplet radiolinii, odbiornik 1 kanałowy U1HR + 12 piloty
przyciskowe, zasięg 100m, superheterodyna - 1 kpl.
33. Czujka PIR zewn. - 18 szt.

oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy ul. Wojska Polskiego 1 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym szczegółowy opis części zamówienia - parametry produktów oraz warunki gwarancji i serwisu oraz opis kryteriów oceny równoważności, sposób realizacji określony został w:
a) Załączniku nr 1 – OPZ,
b) Załączniku nr 2a – Dokumentacja techniczna SSWiN , ul. Wojska Polskiego 1.
c) Załączniku nr 5 – Projekt umowy.
Dokumentacja określona w lit. b) opracowana została przez dr inż. Stanisława Witkowskiego Pełnomocnika Rektora ds. nadzoru stanu technicznego infrastruktury Uczelni, w sierpniu 2023 r. Zamawiający informuje, że dysponuje autorskimi prawami majątkowymi do dokumentacji: bez ograniczeń terytorialnych i czasowych, do korzystania i rozporządzania nimi na wszystkich znanych polach eksploatacji.
2. Część II: Dostawa systemu sygnalizacji włamania i napadu dla budynku przy Al. Grunwaldzkiej 137
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu sygnalizacji włamania i napadu, w tym:

1. Płyta Główna (GSM) -1 szt.
2. Ekspander 8 wejść -16 szt.
3. Manipulator + obudowa - 8 szt.
4. Obudowa alarmowa do centrali - 1 szt.
5. Obudowa uniwersalna metalowa - 8 szt
6. Przycisk antynapadowy - 8 szt
7. Kontraktor wpuszczany -6 szt.
8. Czujnik dymu i ciepła - 12szt.
9. Moduł komunikacyjnym GPRS INT-GSM - 1 szt.
10. Expander pilotów 433MHZ - 8 szt.
11. Czujnik ruchu PIR SLIM-PIR - 230szt.
12. Uchwyt sufitowo-ścienny do czujek punkt 11 - 230 szt.
13. Rura elektroinstalacyjna sztywna, gładka BIAŁY 2m - 42 szt.
14. Elektrozaczep symetryczny 12V AC/DC z kontrolą zamknięcia - 6 szt.
15. Klawiatura sterująca - 6 szt.
16. Przewód głośnikowy 2x1mm2 ROLKA 100m. - 9 rolek
17. Czujka ruchu zew. Opal biała, bez uchwytu. (biała) - 8 szt.
18. Uchwyt ścienny do czujek - 6 szt.
19. Sygnalizator wew. (czerwony) - 12 szt.
20. Kabel teleinformatyczny skrętka UTP - 12 opak.
21. Przewód alarmowy domofonowy YTDY 8X0,5 - 100M - 35 szt.
22. Kontraktor boczny z sabotaż - 8 szt.
23. Obudowa alarmowa - 1 szt.
24. Akumulator 12V 26Ah - 2 szt.
25. Moduł komunikacyjny TCP/IP - 1 szt.
26. Przycisk napadowy kontaktronowy - 3 szt.
27. Uchwyt do rur - 1200 szt.
28. Złączka kompens. - 400 szt.
29. Przewód Omyp 2*1 – 100m - 6 opak.
30. Transformator 80/16/18/20 - 1 szt.
31. Ekspander obsługi pilotów 433 MHz +12 pilotów - 1 kpl.
32. Komplet radiolinii, odbiornik 1 kanałowy U1HR + 12 piloty
przyciskowe, zasięg 100m, superheterodyna - 1 kpl.
33. Czujka PIR zewn. - 18 szt.

oraz rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku przy al. Grunwaldzkiej 137 na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym szczegółowy opis części zamówienia - parametry produktów oraz warunki gwarancji i serwisu oraz opis kryteriów oceny równoważności, sposób realizacji określony został w:
a) Załączniku nr 1 – OPZ,
b) Załączniku nr 2b – Dokumentacja techniczna SSWiN , al. Grunwaldzka 137.
c) Załączniku nr 5 – Projekt umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca Volta Sp. z o.o., ul. Jutrzenki 94, 02-230 Warszawa nie złożył w terminie wyznaczonym w Rozdziale VI ust. 2 Zaproszenia do negocjacji projektu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.